Розробка заняття для роботи психолога

Про матеріал
Розробка занять допоможе в роботі психолога з сім'ями в яких виникли непорозуміння.
Перегляд файлу

 Заняття №2. (спільно діти з батьками).

Тема: Підвищення групової згуртованості. Співпраця батька та дитини.

Не зайвим буде подякувати учасникам за те, що вони прийшли на заняття.

Інструментарій: аркуші паперу (формат А 4), фломастери, гумка, пов'язки на очі, «чарівна паличка», картки з афоризмами про сім'ю.

1. Розминка.

Вправа «Снігова куля» (учасники сидять у колі).

Інструкція: учасник, отримуючи іграшку-символ, розповідає про якесь спільне заняття з дитиною, яка відбувалася на тижні між заняттями, потім передає іграшку наступному учаснику. (5 хв).

 

Вправа «А я їду» (учасники сидять на стільцях по колу, один стілець має бути вільним).

Інструкція: Починає гру ведучий, поряд з яким порожній стілець. Він пересідає зі свого місця на порожній стілець зі словами: «А я їду»! Гравець, поряд з яким виявився порожній стілець, пересідає на нього і каже: «А я поряд!». Наступний учасник, поряд з яким виявився порожній стілець, пересідає на нього і каже: «А я зайцем».Наступний гравець, пересідаючи на порожній стілець, відповідає: «А я їду з …» При цьому називається ім'я будь-якого учасника. Той, кого назвали, пересідає на порожній стілець. Гравець, поряд з яким виявився порожній стілець, знову починає гру. Гра триває доти, доки учасники не захочуть її закінчити (10 хв).

1. Основна частина.

Гра «Батьки та діти»

Мета: дорослим - спробувати зрозуміти почуття та переживання дітей, дітям – почуття та переживання дорослих.

Інструкція: «А зараз, змахну чарівною паличкою і поміняю вас подекуди. Тепер батьки перетворилися на дітей, а діти на батьків. Батьки, ви дуже любите свою дитину, хочете, щоб вона виросла гарною людиною, і тому даєте їй поради, якою їй слід бути (акуратною, ввічливою, слухняною…). Діти у ролі батьків (по черзі) починають давати поради батькам (дітям). (10 хв.)

Обговорення почуттів, що виникли під час виконання вправи.

Вправа «Сліпий» (пари – батько та дитина сидять поряд за столами).

Мета: навчання навичок співробітництва, взаєморозуміння.

Інструкція: мама та дитина сидять поряд за столом. Перед ними лежить аркуш паперу. Одному із партнерів зав'язують очі, і лише йому дозволяється малювати. Інший партнер з відкритими очима керуватиме рухами руки сліпого гравця. Потім відбувається обмін ролями (20 хв)

Обговорення вправи.

 

1. Що було важче: малювати із заплющеними очима чи керувати малюючим? Чому?

2. Що більше сподобалося: малювати чи керувати? (10 хв).

Вправа «Мозковий штурм» (учасники сидять півколом).

Ціль: організація розумової діяльності, аналіз сімейної ситуації, виникнення осяянь.

Інструкція: «Наразі я роздам вам картки з афоризмами про сім'ю. Ваше завдання – прочитати та розповісти нам, як ви зрозуміли написане. Чи згодні ви з написаним? Можна навести приклади зі свого життя.» (20 хв)

 

 

 

 Вправа «Чарівна паличка»

Інструкція: Учасникам групи дається завдання протягом 1 хвилини подумати і сказати: «Якби у моєї мами (у моєї дитини) була чарівна паличка, то вона (він) би загадав (а)…» (5 хв.)

Підбиття підсумків заняття. Обмін почуттями, враженнями від заняття.

 

 

docx
Додав(-ла)
Павлова Таїсія
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку