Розробка заняття гуртка «Англійська мова». Тема: «НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Екологічні проблеми»

Про матеріал
Розробка заняття гуртка «Англійська мова». Тема: «НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Екологічні проблеми». Матеріал для заняття із гуртківцями Основного рівня, І року навчання.
Перегляд файлу

«НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Екологічні проблеми»

Матеріал для заняття із гуртківцями Основного рівня, І року навчання

 

Мета: навчальна, розвивальна, вихована

  • узагальнити знання, одержувані з різних джерел;
  • забезпечити в ході заняття поповнення словникового запасу
  • викликати інтерес до інформації

 

Завдання: сприяти в ході заняття формуванню екологічного виховання

 

Методи: бесіда, демонстрація зображень, аудіо супровід, навчальні вправи

 

Обладнання: смартфон або планшет, або стаціонарний комп’ютер, Інтернет

 

Тип заняття: застосування вмінь та навичок

 

Форма заняття: групове, дистанційне

 

Хід заняття

 

І. Вступна частина

- привітання;

- повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;

- актуалізація опорних знань;

- мотивація навчальної діяльності гуртківців.

 

ІІ. Основна частина

 

  1. Опрацювання лексичного матеріалу підкріплюється зображеннями та аудіо супроводом.

 

  1. Виконання вправ:

 

1. Work with a group. Choose two or three natural disasters. In what part of the world has each disaster happened? Make a list for each disaster (Робота з групою. Виберіть два-три стихійних лиха. У якій частині світу сталася кожна катастрофа? Складіть список для кожного лиха.).

 

  1. Which kind of energy do you use to heat your home? Which do you use to cook? Which do you use to dry your clothes? Discuss with your group (Який вид енергії ви використовуєте для обігріву будинку? З якої ви готуєте? Яку ви використовуєте для сушіння одягу? Обговоріть зі своєю групою.).

 

  1. Самостійне виконання вправ:

 

  1. Write the name of the type of energy in each picture (Напишіть назву виду енергії на кожному малюнку).

 

  1. Read each statement about the effects of pollution. Circle T if the statement is true. Circle F if the statement is false (Прочитайте кожне твердження про наслідки забруднення. Обведіть Т, якщо твердження відповідає дійсності. Обведіть F, якщо твердження хибне).

 

  1. Read the descriptions of natural disasters and complete the sentences (Прочитайте описи стихійних лих і доповніть речення).

 

  1. Write the names of five disasters which give people no warning. Write the names of five disasters people know about a few hours or days before (Напишіть назви п’яти катастроф, які не дають людям жодного попередження. Напишіть імена п’яти катастроф, про які люди знають за кілька годин або днів до цього).

 

  1. Listen to three conversations. Write the number of  the conversation under the correct picture (Прослухайте три розмови. Запишіть номер розмови під правильним малюнком).

 

Колективна перевірка після виконання кожної вправи.

 

ІІІ. Заключна частина

Підбиття підсумку за новим матеріалом та уточнення проблем із сприймання матеріалу заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані ресурси

 

 

  1. Foley Barbara H. The Heinle Picture Dictionary. Thomas Heinle, 2005. — 275p. International Student Edition.

 

  1. Heinle Picture Dictionary Intermediate Workbook CD's AUDIO. Thomson Heinle, 2006. — 246 p. — ISBN-13: 978-1413014679.

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\3\Energy, Pollution and Natural Disasters 1.png

 

 

 

 

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\3\Energy, Pollution and Natural Disasters 2.png

 

 

 

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\3\Energy, Pollution and Natural Disasters ex 1.png

 

 

 

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\3\Energy, Pollution and Natural Disasters ex 2.png

docx
Додано
16 червня 2021
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку