Розробка заняття гуртка «Англійська мова». Тема: «НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Природа».

Про матеріал
Розробка заняття гуртка «Англійська мова». Тема: «НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Природа». Матеріал для заняття із гуртківцями Основного рівня, І року навчання.
Перегляд файлу

«НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Природа»

Матеріал для заняття із гуртківцями Основного рівня, І року навчання

 

Мета: навчальна, розвивальна, вихована

  • навчити застосовувати новий лексичний матеріал;
  • забезпечити в ході заняття поповнення словникового запасу;
  • викликати інтерес до інформації

 

Завдання: сприяти в ході заняття формуванню екологічного виховання

 

Методи: бесіда, демонстрація зображень, аудіо супровід, навчальні вправи

 

Обладнання: смартфон або планшет, або стаціонарний комп’ютер, Інтернет

 

Тип заняття: засвоєння нового лексичного матеріалу

 

Форма заняття: групове, дистанційне

 

Хід заняття

 

І. Вступна частина

- привітання;

- повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;

- актуалізація опорних знань;

- мотивація навчальної діяльності гуртківців.

 

ІІ. Основна частина

  1. Опрацювання лексичного матеріалу підкріплюється зображеннями та аудіо супроводом.

 

  1. Виконання вправ:

 

1. Plan a vacation. Pick five things from the list that you want to see on your vacation. Write them down, then share the list with a classmate. (Сплануй свою відпустку. Вибери 5 речей з переліку, які б ти хотів побачити підчас відпустки. Напиши та обговори з однокласником. )

 

  1. Make lists of the oceans,  rivers, and lakes you know. Use a map to add more to your list. Share the list with a classmate (Напиши назви океанів, річок та озер, які ти знаєш. Скористайся мапаю, щоб розширити перелік. Обговори з однокласником.).

 

  1. Самостійне виконання вправ:

 

A. Write a word for each feature of Earth’s surface (Напишіть слово для кожної ознаки поверхні Землі).

 

B. Complete the definitions (Доповни визначення).

 

C. Write the names of nine features that you see on this map (Напишіть назви дев’яти об’єктів, які ви бачите на цій карті).

 

D. Read the names of the places. Then, write the name of the feature (Прочитайте назви місць. Потім напишіть назву об’єкта).

 

E. Listen to the story of a long drive across the country. Write nine features that are included in the story (Послухайте історію довгої поїздки по країні. Напишіть дев’ять об’єктів, які є в історію).

 

Колективна перевірка після виконання кожної вправи.

 

ІІІ. Заключна частина

Підбиття підсумку за новим матеріалом та уточнення проблем із сприймання матеріалу заняття.

 

 

Використані ресурси

 

  1. Foley Barbara H. The Heinle Picture Dictionary. Thomas Heinle, 2005. — 275p. International Student Edition.

 

  1. Heinle Picture Dictionary Intermediate Workbook CD's AUDIO. Thomson Heinle, 2006. — 246 p. — ISBN-13: 978-1413014679.

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\2\The Earth's Surface 1.png

 

 

 

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\2\The Earth's Surface 2.png

 

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\2\The Earth's Surface ex. 1.png

 

 

 

C:\Users\yulia\Documents\English\2020-2021 н.р\Методична виставка 2021\2\The Earth's Surface ex. 2.png

docx
Додано
16 червня 2021
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку