Розробка заняття на тему: конкурс "Містер Опір"

Про матеріал
Даний матеріал містить конкурсні завдання на тему "Резистори" для перевірки знань у ігровій формі, спрямовані на розвиток уваги, пам'яті, спостережливості, логічного мислення, любові до історії, самовдосконалення та особистого розвитку.
Перегляд файлу

Первомайський ЦНТТУМ

Гурток “Радіоелектронне конструювання”

Керівник гуртка Семенова Олена Анатоліївна

 

Розробка заняття на тему:

Конкурс “Містер Опір!” (онлайн-версія)

Тема: Конкурс “Містер Опір”

Мета: в ігровій формі повторити набуті знання по темі “Резистори”, розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, виховувати  цікавість до історії та науки.

Обладнання: ПК, онлайн-сервіси.

Тип заняття: конкурс.

 Хід заняття

Об’ява в соцмережі та/або гуглклас тощо...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отже, сьогодні оголошується конкурс

 «Містер Опір»

 

На жаль, проходити буде онлайн, але переможця в будь-якому разі чекає приємний приз!!! ;)

 

Завдання різні, веселі і, можливо, трішки серйозні. Загалом їх 7. Внизу кожного завдання — максимальна можлива кількість балів, яку можна набрати, виконавши завдання повністю.

 Підказка тільки одна: сьогодні все в нас «крутиться» НАВКОЛО ОПОРУ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді відправляйте до «…..дата….» в особисті чати telegram, viber, гуглклас або на e-mail.

Бажаю приємного часу та успіхів!


Завдання 1.

Починаємо із легкої розминки… Розгадайте, що за назви там заховані.... ;)

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

Кількість балів: 3.


Завдання 2.

 

Тепер давайте пограємо в старовинну розвагу під назвою «шаради»…

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перша частина — людина відома.

Друга — це стрічка із рисками довга.

Прилад буде, якщо їх разом скласти:

Ним на гуртку користуємось часто.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тут перша буква — це початок слова

Останні — то іменник, а не дієслово

А разом — назва того апарата,

Що із одного зробить вам багато…

 

 

Кількість балів: 4.


Завдання 3.

 

Скажіть, чи можливо без «феї» й одразу

Зробити із опора нуль або фазу? :)

 

 В цьому завданні потрібно, поступово замінюючи по 2 букви, за 10 кроків перетворити слово «опір» в слово «нуль», та за 9 кроків — у слово «фаза». Наприклад: ПіСок — ВіЗок — РізАк.

 

1.             2.

 

ОПІР

 

ОПІР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФАЗА

 

НУЛЬ

 

 

 

 

 

Кількість балів: 10.

 

 

 


Завдання 4.

 

 А далі — кросворд. Та спочатку — відповідь на запитання. :)

1. Яка назва елементу, умовне графічне позначення якого на схемах є формою цього кросворда?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Розгадайте кросворд.

Тут посилання на сам кросворд, в таблицях: https://cutt.ly/5T2kCeM для зручності.

 

Кількість балів: 19.

 

 


Завдання 5.

 Розгляньте уважно схему і дайте відповіді на три запитання.

 

1. Скільки різних за маркуванням резисторів використано на схемі?

2. Яка кількість різних за номіналом резисторів?

3. Перерахуйте їх за зростанням ;).

 

 

Кількість балів: 9.


Завдання 6.

 

На фото плата пристрою.

1. Що це за пристрій, на вашу думку? :)

2. Скільки резисторів розташовані на платі?

3.Обчисліть номінал двох найбільшого розміру резисторів за кольоровим маркуванням. (10 балів).

 

Кількість балів: 16.

 

 


Завдання 7.

 Останнє завдання майже практичне. :)

Припустимо, що до Нового року вам потрібно зробити гірлянду із 12 світлодіодів.

Чи зможете ви зробити живлення:

а. від крони

б. від елемента 18650

в. від двох 2А (чи 3А)батарейок

Якщо так, то назвіть необхідну кількість і номінал резисторів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість балів: 20.

 

 

Бажаю успіхів і легкості виконання конкурсних завдань та перемоги!

Нагадую, що переможця чекає приємний приз (у вигляді смачного тортика) для підняття величини опору життєвим складностям

;)

docx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку