Розробка заняття з хореографії для гуртків закладів позашкільної освіти

Про матеріал

Розробка заняття з хореографії для гуртків закладів позашкільної освіти та керівників гуртків, класних керівників закладів загальної освіти. Ідея: Залучити дітей до мистецтва хореографії, розвивати естетичний смак, збагатити внутрішній світ дитини на фізичному і духовному рівні.

Перегляд файлу

Розробка заняття з хореографії

для гуртків закладів позашкільної освіти

 

Тема: Виконання партерної гімнастики через образну систему мислення.

Ідея: Залучити дітей до мистецтва хореографії, розвивати естетичний смак, збагатити внутрішній світ дитини на фізичному і духовному рівні.

Мета: формувати правильну поставу, сприяти фізичному розвитку дитини, удосконалювати основні рухові навички і вміння втілювати музично-руховий образ, виховувати самостійність, активність, уяву, фантазію, творче мислення.

Завдання:

1) Формування правильної постави.

2) Навчання позиціям ніг і рук.

3) Навчання елементам партерної хореографії.

4) Розвиток рухових навичок і координації рухів.

5). Формування навичок самостійного вираження рухів під музику.

6).Розвиток навичок пластичності, виразності, граціозності.

7).Виховувати вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в рухах, художньо - естетичного смаку.

Принципи і методи: Для досягнення мети у проведенні відкритого уроку використовуються наступні принципи: науковості(коментарі в галузі психології);

Методи: вербальні(коментарі, пояснення),наочні(показ,демонстрація), практичні(виконання екзерсису).

Тип заняття: Практичний.

 

Хід заняття.

Ι. Організаційний момент:

  • Привітання, уклін.
  • Оголошення теми та мети відкритого уроку.
  • Роз'яснення особливостей опрацювання вправ par terre, також необхідності у вихованців навичок свідомої роботи, відчуття м'язового контролю під час виконання рухів екзерсису par terre.

ΙΙ. Актуалізація опорних знань:Закладено базовий фундамент основних рухів уроку:

Вправи на розігрів:

  • Марширування по колу під музику, починаючи з носка.
  • Марширування по колу с прискоренням та уповільненням темпу.
  • Танцювальний крок на півпальцях та на п'ятках.
  • Танцювальний крок з високо піднятими колінами.
  • Біг на півпальцях.
  • Біг з високо піднятими колінами вперед.
  • Біг з зігнутими колінами назад.
  • Підскоки.
  • Голоп в сторону.
  • Біг з витягнутими колінами та стопами вперед(«ножички»).
  • «ножички назад».

Ритмічні вправи:

  • Плескання в долоні.
  • Плескання в долоні в поєднанні з притупуванням.
  • Притупування з переміною обох ніг.
  • Передача музичного образу через рух(повторення руху тварин: зайчика, кицьки, мишки, ведмедя, пташки, курчатка).

Партерна гімнастика.

  1. В положенні «сидячи»:
  • Робота стопи(ноги паралельно) – почергово стопу скорочуємо в підйомі і витягуємо(вправа «Прасочка»).
  • Нахили тулуба до натягнутих ніг «складка»(вправа «Гудзик», «Золота рибка»).
  • Почергове піднімання ніг, витягнутих в підйомі («Лялька»).
  • Нахил корпуса до ноги та до підлоги в положенні широко розведеної ноги(вправа «Лебеді»).
  • Нахили тулуба до широко розведених ніг в сторону.
  1. В положенні «лежачи на спині»:
  • Почергове піднімання витягнутих в коліні ніг вгору на 45°.
  • Піднімання ніг до положення «берізка».
  1. В положенні «лежачи на животі»:
  • Вправа «Хор жабенят».
  • Вправа «Човник».
  • Почергове піднімання ніг вгору.

Технічні вправи:

  • Поздовжній напівшпагат.
  • Поздовжній шпагат.
  • Поперечний шпагат.

Тренувальні вправи:

  • Вправи на розвиток рівноваги тіла.
  • Вправи для рук.
  • стрибки по VΙ позиції з натягнутим підйомом.

ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу:

 

Вправи на розігрів:

  • Марширування по колу під музику, починаючи з носка.
  • Марширування по колу с прискоренням та уповільненням темпу.
  • Танцювальний крок на півпальцях та на п'ятках.
  • Танцювальний крок з високо піднятими колінами.
  • Біг на півпальцях.
  • Біг з високо піднятими колінами вперед.
  • Біг з зігнутими колінами назад.
  • Підскоки.
  • Голоп в сторону.
  • Біг з витягнутими колінами та стопами вперед(«ножички»).
  • «ножички назад».
  • Вправа «Повітряний млин».
  • Вправа «Годинникові стрілки».
  • Вправа «Бутерброд».

 

Ритмічні вправи:

  • Плескання в долоні.
  • Плескання в долоні в поєднанні з притупуванням.
  • Притупування з переміною обох ніг.
  • Передача музичного образу через рух(повторення руху тварин: зайчика, кицьки, мишки, ведмедя, пташки, курчатка).

 

Партерна гімнастика.

 

  1. В положенні «сидячи»:
  • Робота стопи(ноги паралельно) – почергово стопу скорочуємо в підйомі і витягуємо(вправа «Прасочка»).
  • Нахили тулуба до натягнутих ніг «складка»(вправа «Гудзик», «Золота рибка»).
  • Почергове піднімання ніг витягнутих в підйомі( «Лялька»).
  • Нахил корпуса до ноги та до підлоги в положенні широко розведеної ноги(вправа «Лебеді»).
  • Нахили тулуба до широко розведених ніг в сторону.
  • Вправа «Метелик».

 

 

  1. В положенні «лежачи на спині»:
  • Почергове піднімання витягнутих в коліні ніг вгору на 45°.
  • Почергове піднімання витягнутих в коліні ніг в гору на 90°.
  • Піднімання двох ніг на 90°.
  • Піднімання ніг до положення «берізка».
  • Вправа «Тюльпанчик».
  • Розслаблення та групування тулуба, одночасне піднімання ніг та корпуса так, щоб кисті рук доторкнулися до пальців ніг(вправа «Їжачок»).
  • Вправа «Гойдалка».

 

  1. В положенні «лежачи на животі»:
  • Вправа «Хор жабенят».
  • Вправа «Човник» з розгойдуванням.
  • Почергове піднімання ніг вгору.
  • Одночасне піднімання ніг вгору на 20° та перегин тулуба назад.
  • Вправа «Кошик».

 

Технічні вправи:

  • Поздовжній напівшпагат.
  • Поздовжній шпагат.
  • Поперечний шпагат.
  • Вправа «Місток».

 

Тренувальні вправи:

  • Вправи на розвиток рівноваги тіла.
  • Вправи для рук.
  • Стрибки по VΙ позиції з натягнутим підйомом.
  • Стрибки з піднятими ногами.

 

ΙV. Підсумок заняття:

Підсумовуючи відкрите заняття, ми можемо зробити висновок, що всі учні мають високий рівень опанування основами партерної гімнастики та методики виконання основних рухів партерної гімнастики.

 

Згідно з метою учні знають:

  • Етапи формування партерної гімнастики, її поняття, форми,основні вимоги до неї;
  • Мету і завдання рухів партерної гімнастики;
  • Методику виконання рухів (згідно програми), типові помилки при виконанні рухів та прийоми їх виконання;
  • Структуру уроку партер і окремих його частин;
  • Принципи музичного виконання рухів партерної гімнастики.

 

Згідно з метою учні володіють навичками:

  • Виконання вправ для розвитку гнучкості м’язів шиї;
  • Вправи для розвитку рухливості в суглобах плечового пояса;
  • Вправи для розвитку гнучкості та рухливості хребта;
  • Вправи для розвитку м'язово-рухового апарату ніг і області тазу.

 

Згідно з метою учні володіють вміннями:

  • Визначення причини помилок і  засоби їх запобігання.

 

V. Домашнє завдання:

Намалювати малюнок до вправи «Тюльпанчик» та опрацювати цю вправу шляхом домашнього повторення.

 

 

docx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
3489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку