Розробка заняття за проєктом "Завжди поруч" на тему "Мотивація педагогів під час військового стану "

Про матеріал
Заняття "Мотивація педагогів під час військового стану" спрямована на подолання емоційних труднощів, на ознайомлення педпрацівників з мотивуючими фразами, навчання технікам для покращення настрою та для стабілізації психоемоційного стану. У розробці представлено вправу «Мотивуюча фраза», техніка «Щоденник активності».
Перегляд файлу

Тема «Мотивація педагогів під час військового стану»

 

Мета: Ознайомити педпрацівників з мотивуючими фразами; виробити техніки для покращення настрою та для стабілізації психоемоційного стану.

І етап – «Потурбуйся про себе».

Організувати правильний набір співробітників — найважливіший, але тільки перший крок до успіху в роботі. Важливо, щоб педагоги, які працюють у школі, були мотивовані виконувати свою роботу якісно.

Вправа «Мотивуюча фраза»

Ознайомити та обговорити фрази, що мотивують:

  1. Здійснюй мрії!
  2. Не зупиняйся на досягнутому!
  3. Я в тебе вірю!
  4. Ніколи не здавайся!
  5. Щастя у дрібницях!
  6. Відкривай нове!
  7. Посмішка змінює все!
  8. Ти зможеш!
  9. Все вдасться!
  10. Друзі поряд!

 

ІІ етап – інформування та оволодіння технікою «Щоденник моєї активності»

 

Мотивація вчителя як запорука ефективного навчання

  Вчитель, наповнює знаннями учнів, впливає на формування ставлення дітей до себе, навколишнього світу, сприяє становленню морально-етичних цінностей та особистості у соціумі. І саме успішність перебігу цих процесів залежить від зацікавленості вчителя, від його мотивів. Різностороння мотивація вчителя характеризується певним чином і гармонійністю вимог до поведінки учнів і засвоєнню ними навчального матеріалу.
Домінування у вчителя мотиву повинності призводить до пред’явлення учням великої кількості вимог не тільки по засвоєнню навчального матеріалу, а й дисциплінарного характеру.
 Учитель з домінуванням мотиву захопленості навчальним предметом в основному висуває вимоги до засвоєння навчального матеріалу. Нарешті, вчитель з вираженою потребою спілкування з дітьми на тлі малої кількості вимог все ж висуває більше вимог до особистості учнів.

 

Техніка «Щоденник активності»

 

Зробіть щоденний графік та намагайтесь його дотримуватись.

  Виконання навіть маленьких справ має велике значення адже доводить, що ми здатні досягати поставлених цілей. Дотримання режиму дня стабілізує нас та дозволяє повернутися організму до звичного ритму життя. Пам’ятайте про їжу та відпочинок. Важливо також пам’ятати і про інформаційну гігієну. Звісно зовсім відмовлятися від перегляду новин не слід, але приблизно за годину до сну їх перегляд бажано обмежити. Якщо маєте можливість, допомагайте іншим: рідним, знайомим, сусідам, займайтесь волонтерською діяльністю. Спілкування та допомога іншим позитивно впливає і на нас самих. Дуже важливо, щоб був запит на допомогу, адже нав’язана допомога зазвичай приносить більше шкоди ніж користі.

   Під час війни людям властиве відчуття, що вони роблять замало для перемоги, працюючи на волонтерських пунктах вдень і вночі, забуваючи про відпочинок та їжу. Слід розуміти, що це також нормальна реакція на ненормальну ситуацію, цим ми підсвідомо хочемо завершити війну якого швидше. Людський організм має певний запас сил, на жаль, війна це не спринт, а марафон і потрібно розподіляти зусилля, що дістатися до перемоги.

 

Щоденник моєї активності

Вид діяльності, яка подобається/подобалася до війни

Очікування задоволення

(0-10 балів)

(на момент заповнення щоденника)

Реальне задоволення

(0-10 балів)

(після виконання активностей)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Наташа Могилка
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
12 січня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку