Розробка завдання з використанням кубиків LEGO на уроках «Я досліджую світ»

Про матеріал
Кубики LEGO допомагають дитині розвивати розумові здібності, увагу, пам'ять, дрібну моторику рук. Діти проявляють свої творчі здібності, фантазію, вчаться взаємодіяти з однолітками, вмінню приймати рішення. Завдяки використанню конструктора LEGO на уроках, діти стають активними учасниками заняття,
Перегляд файлу

Комунальний заклад « Запорізький обласний інститут післядипломної

педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

Кафедра початкової освіти 

 

 

 

 

 

Авторська розробка

на тему: «Розробка завдання з використанням кубиків LEGO на уроках

 «Я досліджую світ»

 

Виконала:

Прохновська Тетяна Василівна

Вчитель Вільнянської ЗОШ

І - ІІІ ступенів № 2

Група № 32

 

 

 

Вільнянськ

2019

      Дитяча гра - один з основних видів діяльності дітей, спрямованої на практичне пізнання навколишніх предметів і явищ через відтворення дій та взаємин дорослих.

      Використання LEGO на уроках «Я досліджую світ» - це важливий і корисний елемент навчального процесу, адже це допомагає дитині розвивати розумові здібності, увагу, пам'ять, дрібну моторику рук. Діти проявляють свої творчі здібності, фантазію, вчаться взаємодіяти з однолітками, вмінню приймати рішення. Завдяки використанню конструктора LEGO на уроках, діти стають активними учасниками заняття, більш усвідомленими стають знання учнів, більш надійними - навички.

      Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках «Я досліджую світ»

1. «Створюю картину, описую» (робота в парах)

Діти вчаться: уявляти і творчо мислити, створюючи об’єкти навколишнього світу, обґрунтовувати свій вибір, домовлятися, описувати уявлене словами.

Основні завдання

1.Взяти аркуш паперу і розкласти по ньому цеглинки: вгорі голубі, жовті, внизу - зелені, жовті, сині, оранжеві.

2. Створити картину навколишнього світу, домальовуючи до цеглинок олівцями чи фломастерами так, щоб утворились об’єкти.

2. «Ми - всі різні» ( робота в групі)

Діти вчаться: працювати індивідуально і в групі, конструювати за власним задумом, порівнювати, критично мислити, розвивати уяву, співставляти.

Основні завдання

1. Кожному учаснику групи скласти з цеглинок «LEGO» чоловічка.

2. Порівняти своїх чоловічків.

3. «Вежа здоров’я»

Діти вчаться: логічно мислити, пов’язувати воєдино набуті знання,зосереджуватись під час виконання ігрових завдань,  досліджувати і робити висновки.

Основні завдання

1. На цеглинки «LEGO» наклеїти слова: на синю - загартовування, на жовту - правильне харчування, на оранжеву - розпорядок дня, на зелену - фізичні вправи, на голубу - свіже повітря, на червону - гарний настрій.

2. З даних цеглинок побудувати «Вежу здоров'я», обґрунтувати послідовність вибору цеглинок.

3. Перевірити, чи міцно тримається  вежа?

4. Пояснити, коли вежа може зламатися.

4. «Відповідаємо цеглинками»

Діти вчаться: слухати і відповідати на запитання, швидко реагувати на виклики, використовувати на практиці набуті знання, вміти керувати емоціями.

Основні завдання

1. До цеглинок «LEGO» прикріпити слова - назви органів чуттів: до голубої - орган зору, до зеленої - орган слуху, до жовтої - орган нюху, до червоної - орган смаку, до оранжевої - орган дотику.

2. Вчитель показує малюнки, а діти сигналізують цеглинками, яким органом чуття це можна дослідити. ( Малюнки: чашка кави; пташка, що співає; їжачок; кіт; морозиво; лілія; мед; лимон; …)

5. «Вивчаємо символи України»

Діти вчаться: працювати в групі, домовлятися, поступатися, поважати один одного, висловлювати відповідно до ситуації.

Основні завдання

1. З цеглинок жовтого та синього кольорів побудувати полотнище прапора.

2. З інших цеглинок добудувати древко.

6. «Моя мрія»

Діти вчаться: творчо мислити, фантазувати, конструювати, пов’язувати предмети з майбутньою діяльністю, пояснювати призначення виготовлених предметів.

Основні завдання

1. З набору цеглинок «LEGO» сконструювати предмет, пов'язаний з вашою мрією.

2. Презентувати  створений предмет, пояснити, що він собою уособлює.

7. «Моя квітка»

Діти вчаться: працювати в групі, домовлятися, поступатися, поважати один одного, передавати форму об’єкта, творчо мислити, застосовувати набуті знання на практиці.

Основні завдання

1. Із цеглинок «LEGO» скласти свою квітку.

2. Назвати частини-органи, які є в побудованій квітці.

3. Назвати частини-органи, яких не вистачає  в побудованій квітці.

8. «Вивчаємо ґрунт»

Діти вчаться: працювати індивідуально і в групах, використовувати набуті знання для виконання завдання, логічно мислити, аналізувати

Основні завдання

1. На цеглинках «LEGO» створити відповідність щодо складу ґрунту: жовта цеглинка - пісок, синя - вода, оранжева - глина, голуба - каміння, червона - перегній.

2. Скласти ланцюжок «ґрунт».

3. Поставити зверху зелену цеглинку.

4.Зайву цеглинку, якщо є, відкласти.

9. «Відгадай рослину»

Діти вчаться: концентрувати увагу, швидко реагувати, використовувати вивчений матеріал під час гри.

Основні завдання

1. Використати дві цеглинки: зелена - дикорослі рослини; червона - культурні рослини.

2. Сигналізувати кольором, до якої групи належить названа вчителем рослина.

Запитання до дітей

10. «Впізнай тварину»

 Діти вчаться: конструювати, працювати в групах, домовлятися, шукати спільні рішення, доповнювати одне одного під час практичної діяльності та під час презентації

Основні завдання

1. Із цеглинок «LEGO» сконструювати тварину. Презентувати її класу.

2. Скласти розповідь про неї за планом:

       1. Де живе тварина? 

       2. До якої групи відноситься?

       3. Які характерні ознаки цієї групи тварин?

       4. Яку користь приносять ці тварини?

       5. Як же ця тварина називається?

     Отже, працюючи з конструктором «LEGO» можна будувати моделі і при цьому навчатися,  отримуючи задоволення від гри.  «LEGO»  допомагає дітям втілювати в життя свої задумки, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Таким чином, робота з освітніми конструкторами «LEGO», дозволяє дітям у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення.

Список використаних  джерел

1. Держстандарт початкової освіти, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. №87

2.  І.  Грущинська, З.  Хитра, І. Дробязко «Я досліджую світ» - К.:Оріон, 2018, 1, 2 ч.

3. Шість цеглинок в освітньому просторішколи. Методичний посібник/Упорядник О.Рома - The LEGO Foundation, 2018.-32 с.

4. «Я досліджую світ». Нові матеріали для пілотування нового Держстандарту [Электронный ресурс].http://nus.org.ua/articles/ya-doslidzhuyu-svit-novi-materialy-dlya-pilotuvannya-novogo-derzhstandartu/

 

docx
Додано
15 жовтня 2019
Переглядів
1573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку