ЗВІТ
ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
з 06.04.2020 по 10.04.2020
вчителя фізики Петрик Наталі Олександрівни
Таблиця 1
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1. |
ЩОД Е ННО |
|
|
1. |
06.04 |
1. Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров’я під час карантину з батьками та учнями (viber).2. Збір інформації про стан здоров’я учнів (viber, телефон)3.Надання рекомендації учням щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей звітування про виконання домашнього завдання .4. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 5. Проведення роз’яснювальної роботи щодо перегляду уроків з фізики для учнів 7-11 класів на YouTube-каналі МОН та TV , враховуючи тематику особистого викладання. 6. Проведення аналізу платформ дистанційного навчання і вибір доступної та зручної платформи для використання в роботі, а саме Viber (самоосвіта) GOOGLЕ клас. 7. Консультації для дітей ,як потрібно працювати і долучати д/з у Google- класі. https://www.youtube.com/watch?time_continue=181&v=4ejxDz-i8iY&feature=emb_logo |
Виконано
Виконано
Виконано
Виконано Виконано
Виконано |
2. |
07.04 |
1. Робота з нормативно-правовими документами. 2. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 7,8 класу
Безкоштовні авторські відеоуроки на youtube-каналі “Топ Школа” 3. Опрацювання тестового контенту на платформі «Освіта.UA»** 4.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури та веб-ресурсів для підвищення науково-теоретичного рівня (самоосвіта) : EdEra, iLearn, Рrometheus, Розумники, Освіторія, Youtube-контент (освітні Youtube-канали, відеоролики і т.п.). |
Виконано
Виконано
Виконано
Виконано
|
3. |
08.04 |
1. Ознайомлення батьків та учнів зі змістом Протоколу № 16 від 7 квітня 2020 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. 2. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 9 класу
3.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань.
https://disted.edu.vn.ua – репозитарій начальних ресурсів; 4. Залучення батьків та учнів до on-line опитування щодо дистанційного навчання учнів під час карантину. |
Виконано
Виконано
Виконано
Виконано
|
4. |
09.04 |
1. Пощук в мережі інтернеті цікавих матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи з учнями.2. Робота над навчально-методичним посібником.3. Підбір матеріалів для учнів 11 класу щодо підготовки до ЗНО-2020 через самостійну підготовку на веб-ресурсах УЦОЯОhttp://testportal.gov.ua/, ЛРЦОЯО https://lv.testportal.gov.ua/ та платформах Promethеus https://prometheus.org.ua/, iLearn (школярі) https://ilearn.org.ua/, https://studway.com.ua/ilearn/. 4.Робота над навчально-методичним посібником |
Виконано
Виконано Виконано
Виконано |
5. |
10.04 |
1. Збір інформації про стан здоров’я учнів (viber, телефон). 2. Розробка та добірка в інтернеті завдань з фізики та астрономії для дистанційного навчання учнів 7-11 класів на період з 13.04 по 17.04.2020. 3. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 10 клас. 4.Складання щоденника домашніх завдань для учнів 8-А класу з усіх предметів на період з 13.04 по 17.04.2020. 5. Підведення підсумків тижня. Систематизація учнівських досягнень, виставлення оцінок. |
Виконано
Виконано
Виконано
Виконано
Виконано
|
Зміст навчального матеріалу та домашнє завдання
для учнів 7 – 11 класів на період з 06.04.2020 по 10.04.2020.
Таблиця 2
Щоденно: перегляд уроків з фізики для учнів 7-11 класів на YouTube-каналі МОН та TV-каналах за розкладом. |
|||||
7 клас |
|||||
Клас |
Пред-мет |
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
7 - А |
Фізика |
5 |
06.04 |
Розв’язування задач по темі: «Виштовхувальна сила» |
Повторити §27, Відповіді на запитання після §27. Виконати вправу 27 (1-3) письмово |
Матеріали для перегляду: |
|||||
7 - А |
Фізика |
6 |
08.04 |
Умови плавання тіл. |
Вивчити §28. Відповіді на запитання після §28. Виконати вправу 28 (2,3) , 27(5) письмово |
Матеріали для перегляду: |
|||||
7 - Б |
Фізика |
5 |
06.04 |
Розв’язування задач по темі: «Виштовхувальна сила» |
Повторити §27, Відповіді на запитання після §27. Виконати вправу 27 (1-3) письмово |
Матеріали для перегляду: |
|||||
7 - Б |
Фізика |
6 |
08.04 |
Умови плавання тіл. |
Вивчити §28. Відповіді на запитання після §28. Виконати вправу 28 (2,3) , 27(5) письмово |
Матеріали для перегляду: |
|||||
8 клас |
|||||
Клас |
Пред-мет |
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
8 - А |
Фізика |
5 |
06.04 |
Паралельне з’єднання провідників. |
Опрацювати §32, Відповіді на контр. запитання після §32. Виконати вправу 32(2,3,5,6)
|
Матеріали для перегляду: |
|||||
8 - А |
Фізика |
6 |
08.04 |
Розв’язування задач на розрахунок електричного кола з паралельним з’єднанням провідників. |
Повторити §32, розглянути приклади розв’язування задач у §32 п. 5 ; виконати вправу 32(4,7,8) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
8 - Б |
Фізика |
5 |
06.04 |
Паралельне з’єднання провідників. |
Опрацювати §32, Відповіді на контр. запитання після §32. Виконати вправу 32(2,3,5,6) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
8 - Б |
Фізика |
6 |
08.04 |
Розв’язування задач на розрахунок електричного кола з паралельним з’єднанням провідників. |
Повторити §32, розглянути приклади розв’язування задач у §32 п. 5 ; виконати вправу 32(4,7,8) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
9 клас |
|||||
Клас |
Пред-мет |
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
9 - А |
Фізика |
8 |
06.04 |
Тестування з теми: «Рух і взаємодія» |
Опрацювати §35, розглянути приклади розв. задач у §35 п. 2, алгоритм розв’язування задач виписати в зошит. Виконати вправу 35(1,2,3,7) |
Тестування: |
https://naurok.com.ua/test/ruh-tila-pid-dieyu-kilkoh-sil-92492.html |
||||
9 - А |
Фізика |
9 |
07.04 |
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
Опрацювати §36, виконати вправу 36(1-3) |
Матеріали для перегляду: |
https://www.youtube.com/watch?v=WFy6wi5QFDw |
||||
9 - А |
Фізика |
10 |
10.04 |
Розв'язування задач |
Повторити §36, Виконати вправу 36(4,5,6) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
Матеріали для перегляду: |
|||||
9 - Б |
Фізика |
8 |
06.04 |
Тестування з теми: «Рух і взаємодія.» |
Опрацювати §35, розглянути приклади розв. задач у §35 п. 2, алгоритм розв’язування задач виписати в зошит. Виконати вправу 35(1,2,3,7) |
Тестування: |
https://naurok.com.ua/test/ruh-tila-pid-dieyu-kilkoh-sil-92492.html |
||||
9 - Б |
Фізика |
9 |
07.04 |
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
Опрацювати §36, виконати вправу 36(1-3) |
Матеріали для перегляду: |
https://www.youtube.com/watch?v=WFy6wi5QFDw |
||||
9 - Б |
Фізика |
10 |
10.04 |
Розв'язування задач |
Повторити §36, Виконати вправу 36(4,5,6) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
10 клас |
|||||
Клас |
Пред-мет |
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
10 - А |
Фізика |
8 |
07.04 |
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії |
Вивчити §36. Відповіді на запитання після §36 (№1-5) виконати вправу 36(1,2,4) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
10 - А |
Фізика |
9 |
08.04 |
Робота в термодинаміці |
Вивчити §37(п.4), Відповіді на запитання після §37; виконати вправу 37(2,3) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
10 - А |
Фізика |
10 |
09.04 |
Розв'язування задач |
Повторити §36,37, виконати вправу 37(4,5) |
Матеріали для перегляду: |
|||||
11 клас |
|||||
11 - А |
Фізика |
9 |
07.04 |
Розв'язування задач на фотоефект. |
С. 208 таблицю в зошит; виконати завдання №3,4 с. 209 |
Матеріали для перегляду: |
|||||
11 - А |
Фізика |
10 |
09.04 |
Тестування з теми: «Оптика» |
Повторити §30-35, тестування див. посилання в ресурсах |
Тестування: |
https://naurok.com.ua/test/dispersiya-interferenciya-difrakciya-svitla-94192.html |
||||
11 - А |
Фізика |
11 |
10.04 |
Захист навчальних учнівських проектів |
С. 257 обрати тему та виконати проект або повідомлення. |
Матеріали для перегляду: |
|||||
11 клас, астрономія |
|||||
11 - А |
Астро-номія |
3 |
07.04 |
Світ галактик. Активні ядра галактик. |
Опрацювати тему 7 п.1 с.99-103; підготувати презентації та відео по розподіленим темам. |