Розробки варіантів контрольних робіт із зарубіжної літератури

Про матеріал
Цей матеріал можна виристовувати під час проведення контрольних робіт із учнями 9 класів
Перегляд файлу

 

Контрольна робота № 1

            В.1                                                                    В.2

1. Королем якого жанру називали     1.Рубенс-це: а)живописець; б)літератор; Мольєра:а)трагедії;б)комедії;в)драми        в)архітектор

2.Значення слова «бароко»: а)муд-   2.Хронологічні рамки доби «бароко»:          рий; б)ласкавий; в)химерний             а)13-15ст.; б)16-18ст.; в)17-19ст.

3.У якій країні вперше з’явився кла- 3.Ім’я відомого байкаря епохи: а)Езоп;  сицизм: а)Франція; б)Іспания;             б)Лафонтен; в)Кальдерон

в)Росія

 

 

4.17 ст.-вік монархії. Якої?            4.Чому Мольєра ховали поза кладовищем?

5.Чи досягнув Журден своєї мети?   5.Розкрийте значення слов «Барка» і

                                                                 «Кальдерон»

6.Що таке хорнада? Їхня кількість   6.Чому твір Мольєра має підназву «коме-         у драмі Кальдерона?                                 дія-балет»?

 

 

7.Бароко як доба і напрям в               7.Класицизм як доба і  напрям в мистецтві                                                 мистецтві

8.Класицистичні принципи в             8.Роль мотиву сну у розвитку сюжетних        комедії Мольєра                                    ліній драми Кальдерона

 

 

9*.Дайте розгорнуту відповідь на запитання

Гамлет та Сехисмундо : вирішення    Над чим сміємося у комедії Мольєра?       проблеми долі

 

 

Контрольна робота № 1

            В.3                                                                   В.4

1. Бах –це : а)композитор; б)літера-      1.Ауто-це : а)релігійні драми; б)коме-      тор; в)архітектор                                        дії; в)трагедії

2.Клеонт висвячує Журдена в сан:       2.Растреллі- це був: а)літератор;              а)мамалиги; б)мамамуші;                        б)архітектор; в)композитор

в)мушмули

3.Ким був за походження Сехисмун-   3.Король, батько Сехисмундо:                       до: а)принцем; б)герцогом; в)графом     а)Басиліо; б)Астольфо; в)Естрелья

 

 

4. «Бароко»походить від слова…           4.Чим було викликано рішення батька

                                                                        Сехисмундо щодо сина вперше.

5.Яким зображено світ у драмі Каль-     5.Джерело комедії Мольєра «Міща-        дерона?                                                         нин- шляхтич»

6.Що робить Журдена смішним?            6.З ким і чому себе порівнює Сехис-

                                                                       мундо в своєму монолозі?

 

7.Чому твір Мольєра відносять до         7. Правила класицизму у комедії             жанру комедії?                                                Мольєра

8.Яким постає Сехисмундо у драмі?      8. Проблема престолонаслідування у

                                                                       драмі Кальдерона

 

9*.Дайте розгорнуту відповідь на запитання

 Позитивні і негативні риси пана           Розвиток образу Сехисмундо на про-    Журдена.                                                   тязі драми.

Деградація чи розвиток героя?

 

 

 

Контрольна робота № 1

            В.5                                                                  В.6

1.Клеонт висвячує Журдена в сан:       1.Растреллі- це був: а)літератор;              а)мамалиги; б)мамамуші;                        б)архітектор; в)композитор

в)мушмули

2.У якій країні вперше з’явився кла-    2.Ім’я відомого байкаря епохи: а)Езоп;  сицизм: а)Франція; б)Іспания;                б)Лафонтен; в)Кальдерон

в)Росія

3.Ким був за походження Сехисмун-   3.Король, батько Сехисмундо:                       до: а)принцем; б)герцогом; в)графом     а)Басиліо; б)Астольфо; в)Естрелья

 

 

4.Що робить Журдена смішним?            4.З ким і чому себе порівнює Сехис-

                                                                       мундо в своєму монолозі?

5.17 ст.-вік монархії. Якої?              5.Чому Мольєра ховали поза кладовищем?

6.Чи досягнув Журден своєї мети?   6.Розкрийте значення слов «Барка» і

                                                                 «Кальдерон»

 

 

7.Яким постає Сехисмундо у драмі?      7. Проблема престолонаслідування у

                                                                       драмі Кальдерона

8.Бароко як доба і напрям в                     8.Класицизм як доба і  напрям в мистецтві                                                    мистецтві

 

 

9*.Дайте розгорнуту відповідь на запитання

Гамлет та Сехисмундо : вирішення    Над чим сміємося у комедії Мольєра?       проблеми долі

 

 

Контрольна робота № 1

            В.7                                                                  В.8

1. Бах –це : а)композитор; б)літера-      1.Ауто-це : а)релігійні драми; б)коме-      тор; в)архітектор                                        дії; в)трагедії

2. Королем якого жанру називали       2.Рубенс-це: а)живописець; б)літератор; Мольєра:а)трагедії;б)комедії;в)драми        в)архітектор

3.Значення слова «бароко»: а)муд-        3.Хронологічні рамки доби «бароко»:          рий; б)ласкавий; в)химерний                 а)13-15ст.; б)16-18ст.; в)17-19ст.

 

 

4.Що таке хорнада? Їхня кількість   4.Чому твір Мольєра має підназву «коме-         у драмі Кальдерона?                                 дія-балет»?

5. «Бароко»походить від слова…           5.Чим було викликано рішення батька

                                                                        Сехисмундо щодо сина вперше.

6.Яким зображено світ у драмі Каль-     6.Джерело комедії Мольєра «Міща-        дерона?                                                         нин- шляхтич»

 

 

7.Чому твір Мольєра відносять до         7. Правила класицизму у комедії             жанру комедії?                                                Мольєра

8.Класицистичні принципи в             8.Роль мотиву сну у розвитку сюжетних        комедії Мольєра                                    ліній драми Кальдерона

 

 

9*.Дайте розгорнуту відповідь на запитання

 Позитивні і негативні риси пана           Розвиток образу Сехисмундо на про-    Журдена.                                                   тязі драми.

Деградація чи розвиток героя?

 

 

Контрольна робота

            В.1                                                                    В.2

1.Пушкін народився у: а)Москві;         1.Рідна мова Пушкіна з дитинства була б)Петербурзі; в)Київі                            а)російська; б)французька; в)українська

2.Античний поет, мотиви якого            2.На ліцейському іспиті був присутній            наслідував Пушкін у «Пам’ятнику»:      поет: а)М.Лєрмонтов; б)М.Ломоносов   а)Гомер; б)Овідій; в)Горацій                   в)Г.Дєржавін

3.Південне заслання Пушкіна було в:  3.Вірш «В Сибір» був адресований:          а)Одесі; б)Харкові; в)Ялті                     а)владі;б)декабристам;в)народу Сибіру  

 

 

4.Місія поета у творчості Пушкіна        4.Секундант Онєгіна під час дуелі.            Вірш,поясніть                                             Порушення дуельного кодексу

5.Чому як друзі зійшлися Онєгін та       5.Кому і чому присвячений вірш «Я          Лєнський?                                                    помню..»?

6.У якому товаристві проходило            6.У якому товаристві проходило                    дитинство поета?                                         дитинство Тетяни?

 

 

7.Риси байронічного героя притаманні  7.Риси вдачі Ольги Ларіної

8.Риси вдачі Володимира Лєнського      8.Романтика і реалізм у романі

 

 

9*. Актуальність проблем, які піднімав Пушкін у романі, в наш час.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

            В.3                                                                    В.4

1.Глінка присвятив романс: а)самій   1.Хто такий шестикрилий Серафім:           А.Керн; б)її доньці; в)її сестрі               а)демон; б)ангел; в)чудовисько

2.Пушкін називав дружину у віршах: 2.Імператор, який відкрив ліцей у               а)жінка; б)Мадонна; в)кохана                Царському Селі: а)Олександр І;

                                                                   б)Петро ІІІ; в)Микола І

3.Ім’я батька Тетяни: а)Сергій;           3.Де навчався Лєнський: а)в Англії;         б)Михайло; в)Дмитро                             б)у Франції; в)в Германії

 

 

4.Вірш-підсумок творчості Пушкіна   4.Причини заслання О.Пушкіна

5.Коли Тетяни побачила віщий сон?    5.Роль няні у житті поета

6. Хто і як виховував Онєгіна?             6.Хто і як виховував Тетяну?

 

 

7.Риси вдачі Тетяни Ларіної.                7.Риси вдачі Євгенія Онєгіна.

8.Що стверджує Пушкін образом        8.Чи розуміє Онєгін причину своєї               Тетяни і що розвінчує образом               «хвороби»? Чи знайшов автор цю              Онєгіна?                                                   причину?

 

 

 

9*. Актуальність проблем, які піднімав Пушкін у романі, в наш час

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА

 

                    В.1                                                                      В.2

1. Теорію про вроджені ідеї –це        1. До ідей якого філософа звернувся

  теорія: а)Арістотеля; б)Локка;           Локк: а)Арістотеля; б)Декарта;

  в) Декарт                                               в)Ніцше

2.Твір,який став гімном Євросоюзу: 2. До кого звертається Прометей у вірші

 а) «До радості»; б)»Травнева               а)Зевс; б) Посейдон; в)Гете

   пісня»; в) «Прометей»

3.Гуллівер був: а)капітаном корабля; 3. Що сталося з овцою у кармані

  б)коком; в) лікарем                               Гуллівера: а)довіз додому; б)з’їв сам;

                                                                    в) з’їли криси

 

 

4. Що таке «людина природна»         4. Що таке «людина культурна»за

  ідеями Просвітництва                          ідеями Просвітництва    

5. Поясніть боротьбу підборів у         5. Поясніть боротьбу прихильників

  романі Свіфта                                      однобічного биття яець

6. Сенс теорії «освіченої монархії»   6. Чому філософ розчарувався в теорії

                                                                  «освіченої монархії»     

 

 

7.Установіть послідовність подій у «Мандрах Гуллівера»:

а)стрибки на хустині                              а)знайомство з імператором;

б)суд над Гуллівером;                            б)стріли ліліпутів летять в нього;

в)Гуллівер лежить зв’язаним;               в)обшук Гуллівера;

г)Гуллівер використовує для себе        г)Гуллівер їде додому

  окуляри, щоб захиститись від стріл

 

8. Встановіть відповідність між

 Персонажем і твором :                             Мотивом і твором: 

а)батько              а)»Прометей»             а)кохання                а)»Прометей»

б)Зевс               б)»Травнева пісня»     б)волелюбність   б)»Вільшаний король»

в)Фліпнеп         в)»Ода радості»          в)сила природи    в)»Травнева пісня»

                           г)»Мандри Гуллівера»                            г)»Вільшаний король»   

 

9*. Розкрити одну з тем:

Вічність образу Прометея   

У чому полягає цінність книги Свіфта?

Чому «Вільшаного короля « та «Травневу пісню» багато композиторів поклали на музику?

 

 

 

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА

 

                    В.3                                                                      В.4

1.Який твір є одою:а)»Прометей;       1.З ким листувався Вольтер: а)Людовік;

б) «Ода радості»; в)»Травнева пісня»  б)Катерина І; в)Катерина ІІ

2. Хто казав, що «природа має свою  2. Хто казав, що «зло йде від суспільства

історію»: а)Кант; б)Руссо; в)Вольтер  а)Кант; б)Руссо ; в)Вольтер

3.Шиллер товаришував з :а)Гете;       3.Форма мовлення у творі «Прометей»:

б)Вольтером; в)Свіфтом                       а)діалог; б)монолог; в)від третьої особи

 

 

 

4-6.Прочитайте фрагмент твору та вкажіть назву, тему, образи,схарактеризуйте ліричного героя твору:

«Будь твердим в лиху годину,     «-Чому тремтиш ти, мій синку, щомить?

Поміч скривдженим давай..»           -Король…он там стоїть!»

 

 

 

 

7. Установіть послідовність подій у «Мандрах Гуллівера»:

а)Гуллівер бачить ліліпутів;                 а)ліліпути годують Гуллівера;

б)буря на морі;                                     б)Гуллівер дізнається про історію країни

в)Гуллівер обіймає рідних;                   в)Гуллівер захоплює ворожий флот;

г)Гуллівер цілує руку імператору       г)Отримує прізвисько Чоловік Гора

 

8. 8. Встановіть відповідність між

 Персонажем і твором :                             Мотивом і твором: 

а)батько              а)»Прометей»             а)кохання                а)»Прометей»

б)Зевс               б)»Травнева пісня»     б)волелюбність   б)»Вільшаний король»

в)Фліпнеп         в)»Ода радості»          в)сила природи    в)»Травнева пісня»

                           г)»Мандри Гуллівера»                            г)»Вільшаний король» 

 

 

 

9*. Розкрити одну з тем:

Вічність образу Прометея   

У чому полягає цінність книги Свіфта?

Чому «Вільшаного короля « та «Травневу пісню» багато композиторів поклали на музику?

 

 

 

 

Контрольна робота

            В.1                                                                    В.2

1.Пушкін народився у: а)Москві;         1.Рідна мова Пушкіна з дитинства була б)Петербурзі; в)Київі                            а)російська; б)французька; в)українська

2.Хто виховував Лєрмонтова:           2.На ліцейському іспиті  Пушкіна був                                               

 а)мати; б)батько; в)бабуся                  присутній  поет: а)М.Лєрмонтов; 

                                                                б)В.Пушкін; в)Г. Дєржавін                                                                                                

3.Найдорожча істота для Казбіча:        3.Брата Бели звали:а)Максим;           а)мати; б)собака; в)кінь                          б)Магомет; в)Азамат  

 

 

4.Ознаки романтизму у поезії                 4.Секундант Онєгіна під час дуелі.

М.Лєрмонтова                                           Порушення дуельного кодексу                                

5.Чому як друзі зійшлися Онєгін та       5.Що було дивним   у вчинках        Лєнський?                                                   та зовнішності Печоріна?                       

6.У якому товаристві проходило            6.У якому товаристві проходило                    дитинство поета -Пушкіна?                       дитинство Тетяни?

 

 

7.Риси байронічного героя притаманні   7.Трагедія стосунків Печоріна та   

  Печоріну та Онєгіну                                  Віри.

8.Чи «оживіла» Печоріна любов  до       8.Моральні та філософські погляди

Бели                                                                Печоріна та Онєгіна

 

 

9*. Актуальність проблем, які піднімали Пушкін та Лєрмонтов у романах, в наш час.

 

 

 

Контрольна робота

            В.3                                                                    В.4

1.Глінка присвятив романс: а)самій   1.Хто такий шестикрилий Серафім:           А.Керн; б)її доньці; в)її сестрі               а)демон; б)ангел; в)чудовисько

2.Дуель Печоріна відбулась з :            2.Місто, у якому відпочивав Печорін:               а)Вулічем; б)Вернером;                         а)Таганрог; б)П’ятигорськ ;

 в)Грушницьким                                       в)Владикавказ

3.Прізвище приятеля Печоріна:           3.Де навчався Лєнський: а)в Англії;

а)Вуліч; б)Вернер; в)Грушницький        б)у Франції; в)в Германії

 

 

4.Причини заслання Лєрмонтова         4.Причини заслання О.Пушкіна

5.Коли Тетяни побачила віщий сон?    5.Особливість композиції роману

                                                                     Лєрмонтова

6. Хто і як виховував Онєгіна?             6.Хто і як виховував Тетяну?

 

 

7.Порівняльна характеристика             7.Чому роман Лєрмонтова відносять

Онєгіна та Печоріна                                до морально-психологічного?

8.Що стверджує Пушкін образом        8.Чи розуміє Онєгін причину своєї               Тетяни і що розвінчує образом               «хвороби»? Чи знайшов автор цю              Онєгіна?                                                   причину?

 

 

 

9*. Актуальність проблем, які піднімали Пушкін та Лєрмонтов у романах, в наш час

 

 

 

Контрольна робота

            В.1                                                                    В.2

1.Хто є оповідачем у повісті «Гобсек»:   1.Хто такий Максим де Трай: а)син           а)граф Ресто; б)Гобсек; в)Дервіль           Гобсека; б)багатий волоцюга;в)швець

2.На честь кого назвали Башмачкина:    2.Хлєстаков їхав до: а)Москви;

а)батька; б)хрещеного; в)святого            б)Петербурга; в)Саратова

3.Ім’я Хлєстакова:а)Іоанн; б)Іван;          3. «Гобсек»перекладається: а)золото;

  в)Володимир                                             б)лихвар; в)живоглот

 

 

 4.У чому Гобсек знаходив задоволен-   4.Як Гобсек ставиться до своїх клієн- ня?                                                                  тів?

5.Чому Хлєстакову давали хабар?          5.Виправдання Хлєстакова, який

                                                                         брав хабар

6.Як Башмачкин ставився до служби?   6.Як люди ставилися  до Башмачкина

 

 

7.Визначте коло проблем, порушених  7.Визначте коло проблем, порушених

у повісті «Шинель»                                   у комедії «Ревізор»

 8.Доведіть, що назва епопеї «Людсь- 8. Порівняйте Фанні Мальво та графіню          

ка комедія» багатозначна                          де Ресто

 

 

 

9*.Чи є місце Гобсекам у нинішньому   9*.Чи є місце Хлєстаковим у

 житті?                                                            нинішньому житті?

 

 

 

 

 

Контрольна робота

            В.3                                                                    В.4

1.Ім’я Акакій означає: а)смиренний;   1.Гоголя назвали на ім’я: а)батька;

б)тихий; в)незлобивий                             б)хрещеного; в)святого

2.Суддя брав хабарі:а)грошима;           2.Як лікували в лікарнях міста Н:

б)вівчарками; в)борзими щінками       а)виписували; б)давали ліки; в)вбивали

3.Фанні Мальво: а)швачка; б)прачка;  3.Анастазі дала Гобсеку: а)сапфір;

  в)менеджер з продажу                          б)гранат; в)діамант

 

 4. Кому та чому заповідав своє           4. Як Гобсек ставився до Дервіля?             

майно Гобсек?

5. Коли і чому заспокоївся дух            5.Чому ніхто не став допомогати

  Акакія Акакієвича?                               Акакію Акакієвичу?

6.Поясніть, чому комедія «Ревізор»    6.Чому в місті вирішили ,що Хлєстаков

 закінчується німою сцено?                    і є ревізором?

 

 

7.Риси реалізму та романтизму у            7.Риси реалізму та романтизму у

 повісті «Гобсек»                                       повісті «Шинель»

8. Як поєднуються в образі Гобсека      8.Доведіть, що Бальзак- майстер                «філософ і скнара»?                                    описів

 

 

9*.Що змінилося з часів Бальзака,          9*.Як ставляться до «башмачкиних»

герой якого (Гобсек) заявляв: «Золото-    у наші часи? Чи зустрічаються зараз

ось душа нашого нинішнього сус-          люди, схожі на нього?

пільства»?

 

 

 

                                         Контрольна робота

        В.1                                                                       В.2

1.Ібсен протестує проти:                    1.Елайза хоче бути: а)продавцем квітів;

а)примусової жіночої праці; б)чо-      б)продавцем парфумів; в)продавцем

ловчих законів в суспільстві;               взуття

в)обмежень в галузі освіти

2.В салоні краще вести розмову про: 2.Доктор Ранк повідомив про свою

а) театр; б)моду; в)погоду                   смерть: а)у листі; б)сам прийшов;

                                                                 в)покликав до себе у гості

3.Хельмер-це: а)чоловік героїні;        3. Чим торгувала Єлайза: а)лелеями;

б)брат її; в)друг родини                       б)трояндами; в)фіалками

 

 

4.Чому і чим Крогстад шантажує      4.Чому Хельмер вирішив звільнити

Нору?                                                     Крогстада?

5.Моральні проблеми у п’єсі             5. Чи зможе Елайза повернутися до

 «Пігмаліон»                                          своєї професії.

 

 

6.Розкрийте основні ознаки «нової    6. Чому Нора розлюбила чоловіка?

  драми» у п’єсі(будь-якої)                

7.2 реакції Хельмера на 2 листа          7.Розкрийте соціально-виховну

Крогстада                                                спрямованість п’єси Б.Шоу

 

 

8*. Розкрийте питання

Нора- «жахлива мати» чи «прекрасна  Продовжити історію Елайзи та

мати»?                                                      Хіггінса

 

 

                                         Контрольна робота

        В.3                                                                       В.4

1. Батько Елайзи був: а)кравцем;        1.За навчання Елайзи платить: а)сама;

б)вченим; в)сміттярем                           б)Хіггінс; в)Пікерінг

2.Хіггінс був: а)філологом;                  2. У Нори та Хельмера було : а)1 дитина

б)філософом; в)лікарем                        б)2 дитини; в)3 дитини

3.Нора :а)підробила підпис на            3.Елайза кинула у Хіггінса: а)гроші;

векселі;б)вбила людину; в)вкрала        б)взуття ; в)парасольку

дитину

 

 

 

4.У чому полягає трагедія Нори       4.У чому полягає трагедія Хельмера

5.У чому звинувачує Елайза              5.Чому мати Хіггінса не хоче, щоб син

Хіггінса?                                               бував у неї в прийомні дні?

 

 

 

6. Чи можна назвати  Нору               6. Як у п’єсі розкривається подвійна

позитивною героїнею?                       мораль Хельмера?

7.Міф і п’єса Б.Шоу «Пігмаліон»    7.Яка сцена у п’єсі Б.Шоу «Пігмаліон»

  Схожість та різниця.                         є кульмінаційною і чому?

 

 

 

8*. Розкрийте питання

Фінал п’єси «Ляльковий дім»-ваше  Фінал п’єси «Пігмаліон»-ваше розуміння

розуміння розкриття проблеми           розкриття проблеми

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 січня 2022
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку