Розробка уроку "Частини тіла"

Про матеріал

Розробка уроку для учнів 5 класу з німецької мови за підручником Сотникова, Білоусова І рік навчання.

Перегляд файлу

Тема: Частини тіла.

Мета:

Навчальна: навчати називати частини тіла та обличчя людини, вживаючи іменники в однині та множині, формувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Ознайомити учнів з новою лексикою теми.Повторити утворення множини іменників;

Освітня: формувати прагнення вчитися;

Розвивальна: розвивати мовні здібності, навчальні уміння, увагу, пам’ять;

Виховна: прищеплювати інтерес і повагу до німецької мови, прищепплювати інтерес до традицій народу, мова якого вивчається.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: Підручник, робочий зошит,аудіо, відео.

Хід урок

І.Організаційний момент.

1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

Guten Tag, Liebe Kinder! Ich freue mich euch zu sehen. Heute beginnen wir ein neues Thema „Der Mensch“. Wir lernen, wie alle Körperteile heißen.

2. Мовленнєва зарядка.

Zuerst  hört ihr ein Gedicht und sprecht nach.

Учні слухають вірш. (аудіо)

Versteht ihr das Gedicht? Was bezeichnen die Punkte auf dem Bild? Was bezeichnet das Komma? Und der Strich? Welches Bild bekommen wir? (einen Smiley)

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Повторення лексичного матеріалу.

Wir kontrollieren die Hausaufgabe. Habt ihr alle die Hausaufgabe gemacht? Wie war die Hausaufgabe für heute?

  1. Робота над лексичним матеріалом.

Wie heißen die Körperteile? Seht euch das Bild an. Wer liest die Wörter vor? Welche Wörter sind den englischen Wörtern ähnlich?

Учні розглядають малюнок, називають відповідні слова англійською мовою та знаходять схожі за звучанням.

                            Der Fuß – foot

                            Das Ohr – ear

                            Die Hand – hand

                            Der Mund – mouth

Könnt ihr diese Körperteile malen? Macht eure Arbeitsbücher auf! Malt Körperteile in Übung 1 (S.74).Wer macht das am schnellsten?

Учні малюють частини обличчя у впр.1 c.74. Можна влаштувати змагання – хто зробить це найшвидше.

Jetzt nennt die Körperteile in Übung 3 des Lehrbuches.

Учні називають по черзі частини тіла,виділені у впр.3.

Was ist hier falsch? Seht euch die Bilder an. Wie  sagt ihr das richtig? Arbeitet zu zweit.

Учні працюють у парах. Вони розглядають малюнки і знаходять неточності:

                 Das ist kein/ keine …, sondern ein/ eine …

Учитель нагадує правила вживання заперечного займенника kein/keine, акцентуючи увагу на тому,що він уживається тільки перед іменниками:

                Ich habe keine Schwester.  

                Ich habe keinen Bruder.                                       

  1. Und jetzt haben wir Turnpause. Фізкультхвилинка. (Відео) 
  2. Граматика. Множина іменників.

Учитель нагадує    способи утворення множини іменників, потім пропонує виконати вправу.  

Die Substantive bilden den Plural unterschiedlich. Darum müsst ihr euch merken, wie die Pluralformen sind. Merkt euch die   Pluralformen verschiedener Körperteile. Lest die Wörter vor.   

Учні читають слова в однині  та множин, потім виконують вправу:

Учні в парах знаходять і записують слова в однині та множині, потім пара, яка найшвидшу виконала завдання, зачитує слова класу для перевірки.

Was passt zusammen?

Знайди правильний переклад:

                   1)der Finger                  A. живіт 

                   2)der Kopf                    В.   вухо

                    3)der Bauch                 С.   рот

                    4)das Hals                    D.  рука (кисть)

                    5)das Ohr                     E.  палець руки

                    6)die Hand                   F.  шия,  горло

                    7)der Mund                  G. голова

                    8)der Hals                    H. око

                    9)die Nase                    I.  обличчя

                  10)der Zahn                    J.ніс

                  11)der Fuß                      K.зуб

                  12)das Gesicht                L. нога(ступня)

5. Мовлення. Spiel „Male einen Menschen“. Гра «Намалюй людину».

Грайте вдвох. Для цієї гри вам знадобляться хусточка, дошка і крейда. Зав’яжіть одному гравцеві очі. Другий гравець каже йому, яку частину тіла він має намалювати, і той малює її з закритими очима, при цьому він має використовувати спонукальні речення, наприклад: Male den Kopf.

Male denn einen Arm. Потім гравці міняються ролями.

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

Schreib die Hausaufgabe auf Übung 2, 5 Seite 74-75.

  1. Підведення підсумків уроку. Оцінювання.

Jetzt wisst ihr, wie die Körperteile auf Deutsch heißen. Wie heißt unser neues Thema? Welcher Körperteile hat der Mensch? Ihr habt heute gut gearbeitet und gespielt. Ihr seid heute brav. Ihr erhaltet folgende Noten…

Danke für eure Arbeit und eure Freundlichkeit!                  

1

 

doc
Додано
14 жовтня 2021
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку