Урок-подорож - це завжди цікаво, особливо, якщо можна поєднати подорож із підготовкою до контрольної роботи. Учні мають можливість зустрітися із героями казок та мультфільмів, допомагаючи їм, розв'язуючи завдання.
Тема :Розв’язання прикладів і задач на пройдені випадки арифметичних дій. Підготовка до контрольної роботи.
Мета : зацікавити роботою на уроці математики, прищеплювати потяг до знань, бажання вчитися самостійно і під керівництвом вчителя, вчити уважно слухати вчителя, виконувати завдання свідомо, вчасно і старанно,формувати зв’язне мовлення, навички каліграфічного і граматичного письма, повторити прийоми додавання і віднімання, опрацювати розв’язання задач на зведення до одиниці, вчити обчислювати усно в процесі роботи над виразами і задачами, закріплювати навички порівняння чисел, домагатися правильної постави учнів під час письма, вчити дбати про своє здоров’я, розвивати увагу, уяву, фантазію, логічне мислення, пробуджувати бажання працювати самостійно, виховувати дітей добрими, дружними, турботливими.
Обладнання та матеріали : ПК, підручники, зошити, олівці.
Тип уроку : урок - подорож
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Казка в гості завітала,
Мудрості усіх навчала.
Відкрила секрети, показала дива,
Розвеселила і нас повела
У казкове, чарівне життя,
Де будеш ти і з тобою буду я.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
23∙6=
59∙6=
47∙8=
Відповідь : 138, 354, 376.
Каліграфічна хвилинка.
Пропоную вам написати каліграфічно число 138. Яке це число? (трицифрове). Чому воно трицифрове? Назвіть одиниці, десятки та сотні даного числа. Яке число наступне? Яке попереднє? А зараз каліграфічно пишемо число 138 у зошитах.
Граючись у гру «Принц та жебрак» : над кожною каліграфічно написаною літерою ваш сусід по парті має олівцем або зеленою пастою намалювати корону, а кожну негарну цифру – підкреслити. Порахувавши кількість «жебраків» і віднявши їх від 12 ви отримаєте оцінку за свою каліграфію.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
А в ній приказка таїться.
Підберіть все до ладу.
Уважні будьте, не зівайте,
А правильно все прочитайте.
(Хто не знає, той не має)
IV. Повідомлення мети і теми уроку.
V. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.
Довгий хвіст, короткі вуха.
А яка вона стрибуха!
По деревах стриб та стриб –
Ви б догнати її могли б?
Ось затрималася трішки,
Понесла в зубах горішки
Й заховала у дуплі –
Там запаси немалі.
Працьовита, наче бджілка,
І дбайлива дуже…(БІЛКА)
Фізкультхвилинка.
М’язи наші розім’ялись
Повернули головою
Крок вперед зробіть ногою
Тулуб швидко нахилили
Вліво, вправо покрутили
Руки вгору всі підняли
Наче птахи політали
Сіли, встали. Молодці!
Опустились на стільці.
Трошки ми всі відпочили
Навчання не припинили
Будеш швидко рахувати,
Бо багато хочеш знати!
1) Рапунцель мала волосся довжиною 3м. Після перукарні довжина стала 2м 25см. Скільки волосся вона залишила в перукарні?
А) 25см
Б) 75см
В) 5м 25см.
2) 56 яблук Маша розклала порівну у 8 корзин. Одна маленька корзина вміщує на 2 яблука менше, ніж велика. Скільки потрібно маленьких корзин, щоб розкласти 45 яблук?
А) (56 – 8+2) – 45
Б) 56:8 −45: ( 8−2)
В) 45: (56:8−2)
3) Попелюшка за 8 годин перебрала 72 кг пшона, а мишенята, які їй допомагали, за 1 годину – на 3 кг менше. Скільки пшона переберуть мишенята за 8 годин?
А) 48 кг
Б) 56 кг
В) 64 кг
І доріжки заховала!
Щось казкові герої засумували,
Мабуть в дорозі заблукали.
Треба їм допомогти
І додому відвезти.
Ви рівняння розрахуйте
Та швиденько поміркуйте
Де ж це мешкають вони
І з яких казок прийшли?
320 + а = 680
540 – х =300
Х – 120 = 280
1 год < 70 хв.
2 дм < 42 см
1 кг = 1000г
VI. Домашнє завдання.
Підготуватися до контрольної роботи.
VII. Підсумки уроку.
А я кажу вам «Дякую». Урок закінчено.
1