Розв'язання задач на знаходження невідомих за двома різницями

Про матеріал
Розв'язання задач на знаходження невідомих за двома різницями Презентації до уроків математики зацікавлюють учнів у вивченні та засвоєнні нового матеріалу, стимулюють до роботи всіх учнів класу, вносять різноманітність у роботу на уроці. Розв’язуемо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Третє лютого. Класна робота. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання№ 3, стор. 24 За 1 годину(грн)Час(год)Усього заробили(грн)Вікаоднаково8 ? Павло5 ?, на 963 менше

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання№ 3, стор. 24 Розв’язання:8-5=3 (год) – на стільки менше працював Павло963:3=321 (грн) – коштує одна година дизайнерів321*8=2568 (грн) – заробила Віка321*5=1605 (грн) – заробив Павло. Відповідь: 2568 грн заробила Віка, 1605 грн заробив Павло

Номер слайду 4

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями № 1(1), стор.25 За 1 день(грн) Час(днів)Усього заробили(грн)І?,однаково5? 18 000ІІ7?

Номер слайду 5

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями № 1(1), стор.25 Розв’язання:7+5=12 (дн.) – працювали разом робітники18000:12=1500 (грн) – отримували робітники щодня1500*5=7500 (грн) – отримав перший робітник1500*7=10500 (грн) – отримав другий робітник. Відповідь: 7500 грн отримав перший робітник, 10500 грн отримав другий.

Номер слайду 6

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями № 1(2), стор.25 За 1 день(грн) Час(днів)Усього заробили(грн)І?,однаково5?, на 3000 менше ІІ7?

Номер слайду 7

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями № 1(2), стор.25 Розв’язання:7-5=2 (дн.) – на стільки менше працював перший робітник3000:2=1500 (грн) – отримували робітники щодня1500*5=7500 (грн) – отримав перший робітник1500*7=10500 (грн) – отримав другий робітник. Відповідь: 7500 грн отримав перший робітник, 10500 грн отримав другий.

Номер слайду 8

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями № 1(3), стор.25 За 1 день(грн) Час(днів)Усього заробили(грн)І?,однаково?, на 2 менше7500 ІІ?10500

Номер слайду 9

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями № 1(3), стор.25 Розв’язання:10500-7500= 3000 (грн) – на стільки менше отримав перший робітник3000:2=1500 (грн) – отримували робітники щодня7500:1500=5 (дн.) – працював перший робітник10500:1500=7 (грн) – працював другий робітник. Відповідь: 5 днів працював перший робітник, 7 днів - другий.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Знайди значення виразів№ 4, стор. 26

Номер слайду 12

Віднови розв’язання№ 5, стор. 2682492 780058 19398262 482 4626

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Опрацювати підручник частина 2,стор. 26 № 2, № 4 (3-4 стовпчик)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербова Галина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
9977
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку