Розв"язування прикладних задач на уроках геометрії у 7 класі, за допомогою різних геометричних фігур створення міста майбутнього, відшукання різних геометричних фігур при виконанні хореографічних композицій
Інтегрований урок у 7класі з геометрії, образотворчого мистецтва, хореографії
Розв’язування прикладних задач. Створення міста майбутнього. Використання хореографічних композицій
Вчитель: Орос Наталія Теодозіївна,
викладачі: Журавель Наталія Павлівна, Котко Юлія Максимівна, концертмейстер Кавун Анатолій Іванович
2017р.
Мета: надати початкові відомості про правила планування міст, навчати правильно компонувати предмети на аркуші паперу;
розвивати фантазію, уяву;
узагальнити і систематизувати знання учнів з тем геометрії 7-го класу;
виховувати інтерес до математики, увагу, охайність, колективізм.
Тип уроку : інтегрований(рисунок, образотворче мистецтво, хореографія, геометрія) з використанням інтерактивних технологій.
Матеріали: папір формату А3, акварельні фарби, газети, ножиці, клей, чорний маркер.
Основні поняття: колаж – технічний прийом в образотворчому мистецтві, який базується на введені у твір різних за фактурою та кольором предметів: шматків газет, афіш, шпалер.
Геометрія є пізнання всього існуючого (ІVст. до н.е.) Платон
Філворд
П |
Р |
А |
Д |
І |
У |
С |
Е |
Б |
В |
К |
Е |
Д |
І |
А |
М |
Е |
Т |
Р |
І |
Е |
У |
Р |
К |
Т |
Н |
И |
К |
В |
Ц |
С |
Р |
Т |
П |
О |
У |
Т |
Е |
Р |
А |
Е |
Е |
Т |
П |
Е |
Л |
К |
Г |
П |
У |
Д |
Д |
К |
И |
Р |
Н |
О |
О |
Е |
Е |
Г |
Р |
О |
Т |
К |
О |
Д |
В |
М |
О |
Р |
П |
А |
Т |
Р |
А |
М |
И |
И |
Я |
М |
И |
І |
Р |
И |
И |
Л |
І |
К |
С |
Р |
Е |
М |
Ф |
О |
Ч |
С |
Ь |
Н |
У |
О |
П |
Т |
В |
А |
Г |
Н |
А |
Н |
Ь |
Л |
Т |
П |
Р |
Я |
М |
Я |
А |
Г |
І |
Д |
Я |
А |
Я |
І |
М |
Е |
Д |
І |
А |
Н |
А |
Р |
П |
А |
Р |
А |
Л |
Е |
Л |
Ь |
Н |
І |
Н |
Т |
В |
О |
Р |
Ч |
І |
С |
Т |
Ь |
Ч |
І |
О |
Т |
Р |
И |
К |
У |
Т |
Н |
И |
К |
Запитання для філворду
(За кожну правильну відповідь учень, а відповідно і група отримує приз)
Бесіда.
Поетапність виконання завдання.
-1. Ви працюєте в парах. Один учень легенько наносить клей, щоб не порвати, другий клеїть.
-2. Будівлі чергуються різні по висоті, ширині, між будівлями залишаєте невелику відстань. Враховуєте будівлі, які мають обʼємні форми.
-3. Доповнюєте роботу незвичними формами дахів, підвісними дорогами, літаючими обʼєктами, будівлями з сонячними батареями.
-4. Чорним маркером позначаєте деталі: вікна, ліфти, мости, транспортні комунікації, перегородки між поверхами.
(вчитель демонструє зразки)
-5. На виконання роботи вам дається 15хв.
Реп про геометрію складали довго ми,
Поки вихід розумний в книжці не знайшли.
Трикутники й квадрати дуже класна штука,
Тільки теореми про них смертна скука.
Черговими вчора були Лєра і Остап –
Дошку не витерли, значить вчать про квадрат.
Були в нас різні цікаві теми,
Сама цікава про прямі паралельні.
Довго малюнки про них малювали,
Поки аж всі їх на 12 не здали.
Геометрію коли я вчу,
Здається ніби на небо лечу.
Наталі Теодозівні сподобався наш реп,
Тепер це буде новий трек.
Задачі прикладного значення