у кожного є іскра Божа. - З цим твердженням важко не погодитись. Угледіти цю маленьку іскорку, підтримати її вогник і розвинути – завдання сучасного вчителя.
Творчий учитель – творчий вихованець. Викладач: Бабак Т. Ю.
Номер слайду 2
Народна мудрість каже: у кожного є іскра Божа. З цим твердженням важко не погодитись. Угледіти цю маленьку іскорку, підтримати її вогник і розвинути – завдання сучасного вчителя.
Номер слайду 3
Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання.
Номер слайду 4
Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психолого- фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.
Номер слайду 5
Характерні особливості обдарованої дитини: наполегливість і постійність, рішучість і впертість; упевненість у своїх силах і здібностях, повна незалежність від дорослих;відчуття власної цінності (здатність до самоаналізу, терпиме ставлення до критичних зауважень, незалежність у висловленні думки); творчі здібності (здатність гарно малювати, складати вірші, прозові твори, моделювати, танцювати, тощо).
Номер слайду 6
Найважливіше – не закопати талант, усіма засобами сприяти розвиткову інтелекту. Адже високий інтелект поєднується з високим рівнем креативності, творча людина частіше добре адаптована до середовища, активна, емоційно врівноважена,незалежна. В. Остапчук
Номер слайду 7
Що таке творчість?Творчість – це вроджена властивість людини. Кожна людина має певні творчі задатки. Але здатність до творчості ще не означає саму творчість. Ніщо так не перешкоджає людині творити, як не віра у власні сили.
Номер слайду 8
Сучасний урок вимагає від учителя оптимального поєднання індивідуальної, групової і колективної форми організації навчальної діяльності учнів.
Номер слайду 9
Форми, методи та прийоми роботи з обдарованими учнями:диференційоване навчання;участь у олімпіадах;конкурси проектних робіт;робота над рефератами;самостійне розв’язання розрахункових і самостійних задач;робота з додатковою літературою;складання схем, кросвордів;створення тематичної виставки;випуск буклетів, стінгазет, листівок;створення презентації;предметні тижні;проведення екскурсій.
Номер слайду 10
Реферати
Номер слайду 11
ребуси
Номер слайду 12
Відповіді на запитання записуються по горизонталі, у виділених клітинках отримається зашифроване слово. Відрізок, що сполучає протилежні вершини чотирикутника Точка, в якій перетинаються ребра піраміди Відрізок, перпендикулярний до основ трапеції Просторова геометрична фігура Прямі, по яких перетинаються грані призми Прилад для побудови перпендикулярних прямих Прямокутники,з яких складається паралелепіпед Геометричне тіло, утворене обертанням прямокутника навколо однієї із сторін Вид кута кросворди
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Сучасна школа повинна допомогти обдарованій дитині розкрити всі свої здібності, навчити їх використовувати й розвивати, а це потребує певного перегляду як мети, так і самого процесу організації навчання. Я переконана, що вдосконалення системи роботи з обдарованими дітьми дійсно позитивно впливає на зростання їх успіхів і досягнень.
Номер слайду 15
Пам’ятайте, що учень «…це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел який треба запалити»(К. Д. Ушинський)