Розв'язування рівнянь (повторення)

Про матеріал
План уроку на повторення матеріалу середньої школи. ТЕМА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КВАДРАТНИХ РІВНЯНЬ ТА РІВНЯНЬ, ЩО ЗВОДЯТЬСЯ ДО КВАДРАТНИХ
Перегляд файлу

УРОК 2

ТЕМА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КВАДРАТНИХ РІВНЯНЬ ТА РІВНЯНЬ,
ЩО ЗВОДЯТЬСЯ ДО КВАДРАТНИХ

Мета:

навчальна:

  • відтворити знання про квадратне рівняння, його види, способи розв'язування;
    вміння розв'язувати квадратні рівняння. використовувати рівняння, що зводяться до квадратних, перетворювання раціональних виразів, розв'язування квадратичних виразів графічним способом;
  •      систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів щодо розв'язання квадратних рівнянь та їх використання в ході уроку та їх використання в ході уроку під час формування компетенцій учнів з алгебри;;
    розвивальна:
  • розвивати увагу, мислення, пам'ять, культуру математичного мовлення;
  • вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;
  • вміння і навички щодо розв'язування рівнянь, нерівностей, оформлення завдань;
  • продовжувати розвивати загальнонавчальні навички (ведення зошита, організація роботи, робота з роздавальним матеріалом, застосування теоретичних знань для виконання завдань тощо);
  •      сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності;
    виховна:

виховувати уважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.

Методи:

  • словесні: розповідь, бесіда, використання ключових слів, коментар до виконання вправ, самооцінка, взаємонавчання, методи мотивації, збудження інтересу;
  • практичні: розв'язування вправ, самостійна робота, робота в групах, метод повторення, поступового ускладнення завдань.

Оцінюється: рівень навчальних досягнень учнів.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Обладнання та наочність: дошка, кольорова крейда, картки.

 

ХІД УРОКУ

Структура:

  1. Організаційно - психологічна частина.
  2. Підготовка до свідомої навчальної праці: постановка мети, мотивація, актуалізація опорних знань, умінь.
  3. Перевірка домашнього завдання, аналіз та виправлення помилок.
  4. Узагальнення знань, умінь. Повторення матеріалу з теми за попередні роки.

C:\Users\Larisa\Desktop\2020-2021 н.р\Математика ОКМ-01 +\мої уроки\Урок 2 Рівняння\схема розв кв р.PNG

 Способи розв'язування квадратичних рівнянь

(Біля дошки два учні виконують самостійну роботу по відтворенню вмінь розв'язувати неповні та зведені квадратні рівняння , решта шукають відповіді на ключові слова.)

Завдання 1. Розв'язати рівняння: ( у учнів є можливість працювати усно, слухаючи коментарі тих, що працюють біля дошки, або письмово, якщо вони вважають це за потрібне)

  1. х- 0,2х = 0;
  2. 6 х+ 24 = 0;
  3. 5 х- 45 = 0;

Завдання 2. Розв'язати рівняння: (в учнів є можливість працювати усно, слухаючи коментарі тих, що працюють біля дошки, або письмово, якщо вони вважають це за потрібне)

  1. х- 6 х - 7 = 0;
  2. х+ 5 х + 4 = 0;
  3. х+ 10 х - 25 = 0;

Завдання 3. Розв'язати рівняння. ( Обов'язкове письмове виконання за формулою для всіх )

  1. - х - 1 = 0;
  2. - 8 х + 5 = 0;

3. Узагальнення знань, умінь.

(Всі завдання а) коментар під час виконання. Всі завдання б) самостійно з наступним  коментарем).

В кожній групі завдань біля дошки працюють два учні.

Завдання 4. Розв’язування рівнянь та вправ.

  1. Знайдіть підбором корені рівняння:

а) х2-7х+12 = 0;                  б)х2+х-12 = 0.

  1. Сформулюйте теорему про розкладання квадратного тричлена на множники.
  2. Розкладіть на множники квадратний тричлен:

а)  х2 -4х-5;         б) 4х2 +7х-2;        в) 4х2 -12х + 9.

  1. Наведіть приклади використання розкладання квадратного тричлена на множники.

Завдання 5. Розв'язати рівняння, використавши заміну:

а) 2 t - t - 1 = 0,      б) 2 ( t + 1 ) - ( t + 1) -1 = 0;

Завдання 6. Розв'язати біквадратні рівняння:

  1. х- 6х 2 - 7 = 0;
  2. х+ 5 х2 + 4 = 0;

Завдання 7. Розв'язати дробово-раціональні рівняння:

C:\Users\Larisa\Desktop\2020-2021 н.р\Математика ОКМ-01 +\мої уроки\Урок 2 Рівняння\дробово-раціональні рівняння.PNG

Завдання 8. Розкласти квадратний тричлен на множники і скоротити дріб:

а)

  1. Систематизація під час виконання самостійної роботи – зробити 1,7, 13 завдання картки.

C:\Users\Larisa\Desktop\2020-2021 н.р\Математика ОКМ-01 +\мої уроки\Урок 2 Рівняння\знайти корені кв рів.PNG

  1. Домашнє завдання (закінчити вправи на картках) з коментарем.
  2. Самоаналіз уроку учнями.
  3. Підсумок уроку.

 

 

 

 

Математика, ОКМ-01, 2020-21  Урок № 2

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку