Мета уроку. Ознайомити учнів із системами нелінійних рівнянь з двома змінними, навчити розв'язувати такі системи за допомогою графіків з використанням ІКТ. Вчити визначати кількість розв'язків системи, аналізуючи властивості графіків функцій. Розвивати оперативну пам’ять, інтелект, логіко-алгоритмічне мислення, творчі здібності, графічні навички, пізнавальний інтерес, сприяти розвитку інтелекту, комунікативності, інформаційної культури учнів. Виховувати самостійність, формувати культуру мови, морально-етичний, естетичний смаки.
Перевір свої відповідіЛінійна, графік-пряма, у=ах+в, D: хϵ RКвадратична, парабола, у=ах2+в, D: хϵ RКоренева, вітка параболи, у = √‾х, D: х≥0 Обернена пропорційність, гіпербола, у=а/х, D:х≠0 Коло, х2 +у2 = R 2, D:хϵ R, центр (0;0)Квадратична, парабола, у=ах2+вх+с, а<0, в<0, с=0, D: хϵ R
Підсумок уроку. Контрольні запитання1. Що називають системою рівнянь з двома змінними?2. Що є розв’язком системи рівнянь з двома змінними?3. В чому полягає графічний спосіб розв’язання системи рівнянь з двома змінними?4. Як знайти розв’язки системи рівнянь, використовуючи графіки цих рівнянь?