29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Розв'язування систем рівнянь у 9 класі

Про матеріал
В математиці є своя краса, як в живопису і поезії . . . М.Є.Жуковський Більше думай тоді вирішуй. Г.С.Сковорода
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ГРАФІЧНИЙ СПОСІБ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИУрок алгебри у 9 класі

Номер слайду 2

Мета уроку. Ознайомити учнів із системами нелінійних рівнянь з двома змінними, навчити розв'язувати такі системи за допомогою графіків з використанням ІКТ. Вчити визначати кількість розв'язків системи, аналізуючи властивості графіків функцій. Розвивати оперативну пам’ять, інтелект, логіко-алгоритмічне мислення, творчі здібності, графічні навички, пізнавальний інтерес, сприяти розвитку інтелекту, комунікативності, інформаційної культури учнів. Виховувати самостійність, формувати культуру мови, морально-етичний, естетичний смаки.

Номер слайду 3

Епіграф та девіз уроку. В математиці є своя краса, як в живопису і поезії . . . М.Є. Жуковський. Більше думай тоді вирішуй. Г. С. Сковорода

Номер слайду 4

1. Вказати функцію, область визначення та назву графіка зображеного на рисунку

Номер слайду 5

2. Вказати функцію, область визначення та назву графіка зображеного на рисунку

Номер слайду 6

3. Вказати функцію, область визначення та назву графіка зображеного на рисунку

Номер слайду 7

4. Вказати функцію, область визначення та назву графіка зображеного на рисунку

Номер слайду 8

5. Вказати функцію, область визначення та назву графіка зображеного на рисунку

Номер слайду 9

6. Вказати функцію, область визначення та назву графіка зображеного на рисунку

Номер слайду 10

Перевір свої відповідіЛінійна, графік-пряма, у=ах+в, D: хϵ RКвадратична, парабола, у=ах2+в, D: хϵ RКоренева, вітка параболи, у = √‾х, D: х≥0 Обернена пропорційність, гіпербола, у=а/х, D:х≠0 Коло, х2 +у2 = R 2, D:хϵ R, центр (0;0)Квадратична, парабола, у=ах2+вх+с, а<0, в<0, с=0, D: хϵ R

Номер слайду 11

Опишіть вигляд графіка функції:у=5ху=5х2у=х2 – 5у=5 – х2

Номер слайду 12

Опишіть вигляд графіка функції:у = у = х2 +у2=9у =(х+2)2-3

Номер слайду 13

Алгоритм розв'язання системи рівнянь графічним способом. Записати рівняння функції стандартного вигляду. Побудувати графіки функцій із системи в одній координатній площиніЗаписати координати точок перетину

Номер слайду 14

Розв’язати графічно систему рівнянь:(-3;4), (3;4), (0; -5)

Номер слайду 15

З усіх втрат втрата часу найтяжча. Народна мудрість

Номер слайду 16

Номер слайду 17

1. Відповідь: (1;0), (4;3)

Номер слайду 18

2. Розв’язати графічно систему рівнянь за допомогою програмного комплексу GRAN1

Номер слайду 19

2. Відповідь: (-2,3; -4,84), (1,28; 5,9)

Номер слайду 20

3. Розв’язати графічно систему рівнянь за допомогою програмного комплексу GRAN1

Номер слайду 21

3. Відповідь: (-6,32; -0,98), (-0,87; -7,27), (1,13; 5,2)

Номер слайду 22

4. Розв’язати графічно систему рівнянь за допомогою програмного комплексу GRAN1:

Номер слайду 23

4. Відповідь:(-1,83; 2,03), (8,04; 3,75)

Номер слайду 24

Самостійна робота. Розв'язування завдань ДПАЧастина третя, варіант 73, № 3.3 Частина третя, варіант 69, № 3.1 Перевірка Оцінювання

Номер слайду 25

Підсумок уроку. Контрольні запитання1. Що називають системою рівнянь з двома змінними?2. Що є розв’язком системи рівнянь з двома змінними?3. В чому полягає графічний спосіб розв’язання системи рівнянь з двома змінними?4. Як знайти розв’язки системи рівнянь, використовуючи графіки цих рівнянь?

Номер слайду 26

Домашнє завдання. Опрацювати матеріал підручника п. 13, ст. 129 – 130,Розв'язати графічно системи рівнянь № 445, Установити графічно (схематично) кількість розв'язків системи рівнянь № 449

Номер слайду 27

А в т о р Вчитель математики КЗ “Чернігівський ліцей” Лозівської міської ради Харківської областіПікалова Світлана Володимирівна

pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 13. Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними
Додано
8 лютого
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку