Розв'язування вправ і задач на застосування таблиці множення і ділення на 4. Розв’язування рівнянь.

Про матеріал
Тема. Розв'язування вправ і задач на застосування таблиці множення і ділення на 4. Розв’язування рівнянь. Мета: формувати вміння застосовувати випадки табличного множення і ділення під час розв’язання прикладів і задач; удосконалювати вміння розв’язування рівнянь на множення і ділення; розвивати мислення, пам'ять, мовлення, увагу; виховувати інтерес до уроків математики, почуття відповідальності. Обладнання: короткі умови, індивідуальні картки, приклади, жетони. Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок
Перегляд файлу

Тема. Розв'язування вправ і задач на застосування таблиці множення і ділення на 4. Розв’язування рівнянь.

Мета: формувати вміння застосовувати випадки табличного множення і ділення під час розв’язання прикладів і задач; удосконалювати вміння розв’язування рівнянь на множення і ділення; розвивати мислення, пам'ять, мовлення, увагу; виховувати інтерес до уроків математики, почуття відповідальності.

Обладнання: короткі умови, індивідуальні картки, приклади, жетони.

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

1) Привітання.

- Доброго дня діти, сідайте.

2) Перевірка готовності до уроку.

- Діти, перевірте щоб у вас на партах були зошит, підручник, пенал та щоденник.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1) Усний рахунок

-Послухайте задачу

36 яблук розклали на 4 тарілки порівну. Скільки яблук на кожній тарілці?

- Про що задача?

- Скільки всього яблук?

- Що зробили з яблуками?

- Про що запитується в задачі?

- Знаючи, скільки всього яблук, та те що їх розклали порівну на 4 тарілки, чи можемо ми дати відповідь на питання задачі? Якою дією?

Розв'язок:

36:4=9(ябл.)

Відповідь : 9 яблук.

2) Каліграфічна хвилинка.

- Від попередньої роботи відступили 4 клітинки на 5 пишемо число, класна робота. З нового рядочку каліграфічно прописуємо число, яке є відповіддю до задачі.

3) Математичний диктант

- Частка чисел 28 і 4 (7)

- Частка чисел 24 і 4 (6)

- Частка чисел  24 і 3 (8)

- Частка чисел  7 і 1 (7)

- Частка чисел 18 і 2 (9)

- Частка чисел 8 і 4 (2)

- Добуток чисел 4 і 8 (32)

- Добуток чисел 4 і 9 (36)

- Добуток чисел 3 і 7 (21)

- Добуток чисел 1 і 6 (6)

Перевірка: 7, 6, 8, 7, 9, 2, 32, 36, 21, 6.

4) Самостійна робота

- На дошці записані приклади по варіантам. Спишіть приклади у зошит Вирішіть.

 

3*7=

3*1=

18:3=

21:3=

3*9=

15:3=

24:3=

27:3=

3*8=

3:3=

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення і ділення на 4.

 

IV. Закріплення знань, умінь і навичок

1) Робота з підручником

а) № 703

- Розгляньте рівності. В них пропущені числа.

- Самостійно запишіть ці рівності, вставляючи пропущені числа.

б) № 697

- Прочитайте задачу.

- Про що задача?

-Що відомо про число 4, 12?

- Про що запитується в задачі?

- Що можна дізнатись, знаючи, що двом покупцям відрізали по 4 м тканини?

- Знаючи, скільки  метрів тканини відрізали двом покупцям і знаючи скільки метрів тканини залишилось,  чи можемо ми дати відповідь на питання задачі? Якою дією?

В.- 2 п. по 4 м.

З.-12 м.

Б.-?м.

Розв'язок:

1)4*2=8 (м) відрізали двом покупцям

2) 8+12=20 (м)

Відповідь : 20 метрів було.

-Складемо вираз до цієї задачі: 4*2+12=20

2) Фізкультхвилинка

3) Робота з підручником

а) № 706

- Про що задача?

- Скільки коштує чашка?

- Скільки коштує чайник для заварювання?

- Що означає «у 6 разів дорожчий дорожчий »?

- Що означає «на скільки дешевше»?

- Що ми можемо дізнатись, знаючи скільки коштує чашка і знаючи, що чайник для заварювання чаю коштує у 6 разів дешевше? Якою дією?

- Знаючи скільки коштує чайник для заварювання чаю і знаючи скільеи коштує чашка, чи можемо ми дати відповідь на питання задачі? Якою дією?

Розв'язок:

1)8*6=48(грн)-коштує чайник для заварювання чаю

2) 48-8=40 (грн)

Відповідь : 40 гривень

-Складемо вираз до цієї задачі: 8*6-8=40(грн)

б)№ 705

- Розглянемо нерівності. Нам потрібно ставити «+ - : *» таким чином, щоб ми отримали рівність.

- Розглянемо 1 нерівність. Виконаємо всі разом.

( Учні працюють біля дошки)

 

VI. Підсумок уроку

1. Підсумкова бесіда

- Яке завдання було для вас складним?

- Яке завдання було легким?

2. Оцінювання

3. Домашнє завдання

— Відкриваємо щоденники  і записуємо домашнє завдання

С. 118, № 707,708.

4. Прощання

docx
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку