вправляти учнів у знаходженні значень виразів, які включають ділення на 5; формувати вміння розв'язувати складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми у декілька разів; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність.
Тема: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 5. ПОРІВНЯННЯ ВИРАЗІВ
Мета: вправляти учнів у знаходженні значень виразів, які включають ділення на 5; формувати вміння розв'язувати складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми у декілька разів; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність.
Обладнання: презентація з завданнями,предметні малюнки за змістом уроку(корова, коза), відеофізкультхвилинка , таблиця ділення на 5.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
2.1. Перевірка домашнього завдання (с. 104,завдання682;683)
Завдання 682
— Скільки всього літрів молока в банці та бідоні? Завдання 683
—- Прочитайте вирази і їх значення.
2.2. Усна лічба
1) Гра «Мовчанка».
2) Гра «Чий ряд кращий?».
Учні першого ряду ставлять запитання учням другого ряду за таблицею ділення на 5.
Потім учні другого ряду готують приклади для учнів третього ряду.
На дошці учитель підраховує кількість правильних відповідей кожного ряду.
3) Робота за таблицею.
Число |
12 |
18 |
28 |
27 |
Знайти |
половину |
третину |
чверть |
третину |
2.3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням
— Запишіть ділені з таблиці ділення на 5 у порядку спадання.
3. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення числа 5.
4. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
4.1. Усне виконання завдання
Завдання 684.
Учні «ланцюжком» складають вирази і обчислюють їх значення.
4.2. Самостійне розв’язування прикладів.
Завдання 685
(25+20):5=9
20:5+1=5
(5+7):4=3
(9-5)·5=20
3·5+25=40
40:5+17=25
4.3.Робота над задачами
Завдання 686
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та план розв'язання задачі:
Після цього учні відповідають на запитання: «Скільки всього літрів молока надоїли?».
Завдання 687
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв'язують.
Фізкультхвилинка
5. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
5.1. Усне виконання завдання. Завдання 688
5.2. Розв'язування задач
1) На одній тарілці лежало 8 слив, а на іншій — у 2 рази більше. Скільки слив
лежало на двох тарілках?
2) Батькові 36 років. Сип у 4 рази молодший за батька, а мати на 25 років
старша за сина. Скільки років матері?
6.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
7.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
8. ОЦІНЮВАННЯ
1