Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4 .

Про матеріал
Розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, мовлення дітей; закріпити навички табличного ділення на 4; навчати застосовувати отримані знання під час розв’язання прикладів і задач; удосконалювати обчислювальні навички учнів; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4 .

 

Задачі уроку:

Корекційно-розвивальна: розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, мовлення дітей; закріпити навички табличного ділення на 4;

Навчально-корекційна: навчати застосовувати отримані знання під час розв’язання прикладів і задач; удосконалювати обчислювальні навички учнів;

Корекціно-виховна: виховувати інтерес до математики.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка).

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання     Метод «Ланцюжковий контроль»

 

2. Математична розминка

1) Гра «Не скажу!». За завданням учителя учні лічать, наприклад, від 1 до 40, а на числа, які діляться на 4, вони говорять: «Не скажу!». Ці числа учитель записує на дошці. З’являється запис: 4; 8; 12; 16; 20... Потім з кожним із записаних чисел учні називають приклади: 16 : 4 = 4; 20 : 4 = 5 тощо.

3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число «зайве» і чому?         2; 6; 10; 17; 20. (непарне)

III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення числа 4.

IV. Узагальнення матеріалу

  1. Розв’язання прикладів. множничок

 

36:4+6= 8:4+20=

16:4-1= 40:4-7=

24:4+6= 4*3+21=

4*9-13= 1*4+19=

14:2+8= 10:1+9=

12:4-2=

 

Коментоване розв’язування прикладів.  

                                                              

Задача 36.ст11

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання.

  1.     Скільки окопав кущів син?                               
  2.     Скільки кущів окопали батько з сином?   

 

Розв’язати задачу. Один учень розв’язав 4 стовпчики прикладів по 4 у кожному, другий — стільки ж. Скільки прикладів розв’язали обидва учні?

 Фізкультхвилинка

V.УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

Математичний диктант.

• Добуток чисел 4 і 8;

• добуток чисел 3 і 7;

• частка чисел 18 і 3;

• частку чисел 27 і 3 збільшити на 9;

• від 45 відняти добуток чисел 3 і 7;

• до 67 додати частку чисел 3 і 3.

 

.Обчислення значень виразів  

    

24 : 3 + 9                    (14 + 18) : 4  

(48 – 12) : 4                 24 : 4 – 4

3.Розв’язування логічних задач

 

Над річкою летіли 1 голуб, 1 муха, 2 синиці, 2 стрижі, 5 чайок. Скільки пташок летіло?10

До школи йшли 5 хлопців. На зустріч їм -4. Скільки всього дітей шло до школи  5

 

V.Рефлексія: Чи сподобався урок? Чим запамятався?

 

VІ. Підсумок уроку. Порівняйте ці чотири ряди і знайдіть серед них зайвий ряд. Чим він відрізняється від інших?

 

https://zubrila.com/wp-content/uploads/2016/04/540.gif

 

 

VІІ. Домашнє завдання 

 

Множничок

 

16:4+2= 20:4+4=

32:4+1=                                4:1+14=

4:4+16= 12:4+8=

2:1+10= 24:4-3=

28:4+9= 16:4-3=

4*10-9=

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 квітня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку