Клас______
Дата______
Тема заняття: Розв’язування вправ на додавання та віднімання мішаних чисел.
Мета заняття:
Обладнання: підручник, зошит, додатковий матеріал на друкованій основі.
Тип заняття (м-м): АП (3х30)
Міжпредметні зв’язки:
Основні прийоми, форми та методи роботи:
Основні поняття та терміни заняття:
Хід розвивальної взаємодії
І. Організаційна частина.
Перевірка домашнього завдання. Відповіді записані на картках у кожного на партах. Самоперевірка.
№ 1076 (3,4)
Записати число у вигляді неправильного дробу:
3) 9=
4)11=
№ 1099
Виконати віднімання:
1) 7=
2) 3=
3) 1==
4) 6== 5
5) 5== 2
6) 11==
II. Актуалізація опорних знань та вмінь.
Фронтальне опитування:
Навести приклад.
3)Що показує звичайний дріб?
4) (Зашифроване слово) Числа.
5) (Зашифроване слово) Частина.
Рефлексія.
III. Постановка теми, мети та завдань заняття.
IV. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.
Епіграф до уроку:
Слова відомого філософа Цицерона, який сказав, що: "Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику
V. Апробація та адаптація набутих знань.
№ 1102 (з підручника)
№ 1100 ( з підручника)
№ 1104 (з підручника)
Написання самостійної роботи
VI. Підсумок та висновки заняття.
Прийом «не закінчене речення»
Сьогодні на уроці :
Проміжна Рефлексія.
VII. Домашнє завдання:
Параграф 33 повтрити.
Ст.247 № 1,2,3,5, 6.
Ст.246 № 10.
Самостійна робота
I-варіант
Порівняти числа:
2) і ,
3) 1 і ,
4) 1 і
Розв’язати рівняння:
+ x =
- x =
Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:
7) ,
8) ,
9)
Обчислити:
10) 6 +
11) 1 -
12) 7 -2
Самостійна робота
II-варіант
1)Запишіть усі правильні дроби з чисельником 8.
Порівняти числа:
2) і ,
3) 1 і ,
4) і 1.
Розв’язати рівняння:
5)x - =
6) x + =
Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:
7) ,
8) ,
9)
Обчислити:
10) 8 +
11) 1 -
12) 8 - 3
Самостійна робота
I-варіант
Порівняти числа:
2) і ,
3) 1 і ,
4) 1 і
Розв’язати рівняння:
+ x =
- x =
Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:
7) ,
8) ,
9)
Обчислити:
10) 6 +
11) 1 -
12) 7 -2
Самостійна робота
II-варіант
1)Запишіть усі правильні дроби з чисельником 8.
Порівняти числа:
2) і ,
3) 1 і ,
4) і 1.
Розв’язати рівняння:
5)x - =
6) x + =
Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:
7) ,
8) ,
9)
Обчислити:
10) 8 +
11) 1 -
12) 8 - 3