Розв’язування вправ на додавання та віднімання мішаних чисел.

Про матеріал
Конспект уроку математики для 6-го класу з теми:" Розв’язування вправ на додавання та віднімання мішаних чисел".
Перегляд файлу

Клас­­­______

Дата______

 

 

Тема  заняття: Розв’язування вправ на додавання та віднімання мішаних чисел.

Мета заняття:

  • Продовжити формувати вміння і навички учнів роз'язувати вправи, що передбачають використання звичайних дробів, додавання та віднімання звичайних дробів, мішаних чисел.
  • Розвивати всі види пам'яті. Уяву, логічне мислення, вміння аналізувати та робити висновки, розвивати інтелектуальні здібності учнів, розширювати їхній світогляд.
  • Виховувати старанність, працьовитість, інтерес до вивчення предмета.

 

Обладнання: підручник, зошит, додатковий матеріал на друкованій основі.

Тип заняття (м-м):  АП (3х30)

Міжпредметні зв’язки:

Основні прийоми, форми та методи роботи:

  • розв’язування задач та різного види завдань на віднімання та додавання мішаних чисел.
  • фронтальне опитування, індивідуальні завдання.
  • Незавершені речення, робота в парах.
  •  

Основні поняття та терміни заняття:

  • дріб,
  • знаменник та чисельник дробу,
  •  правильний та неправильний дріб,
  • правила додавання та віднімання мішаних дробів.

 

Хід розвивальної взаємодії

І. Організаційна частина.

  • Привітання.
  •  Перевірка присутності учнів та підготовки класу до уроку.

Перевірка домашнього завдання. Відповіді записані на картках у кожного на партах. Самоперевірка.

№ 1076 (3,4)

Записати число у вигляді неправильного дробу:


3) 9=

 

4)11=


№ 1099

Виконати віднімання:

1)  7=

2) 3=

3) 1==

4) 6== 5

5) 5== 2

6) 11==

 

II.  Актуалізація опорних знань та вмінь.

Фронтальне опитування:

  1. Яку  арифметичну дію означає дробова риска?
  2. (Зашифроване слово) ДРОБИ.
  • Які ви знаєте дроби?
  • Який дріб називається правильний та який неправильний?

Навести приклад.

  • Як додати дроби з однаковими знаменниками?

         3)Що показує звичайний дріб?

         4)  (Зашифроване слово) Числа.

  • Які числа ми вивчали протягом цієї теми?(мішані)

          5)  (Зашифроване слово) Частина.

  • Яким чином пов’язано слово «частина» з мішаним числом?

Рефлексія.

III.  Постановка теми, мети та завдань заняття.

IV.  Мотивація навчальної та пізнавальної  діяльності  учнів.

Епіграф до уроку:

Слова відомого філософа Цицерона, який сказав, що: "Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику

V.  Апробація та адаптація набутих знань.

Семинар 1.jpg

№ 1102 (з підручника)

№ 1100 ( з підручника)

№ 1104 (з підручника)

Написання самостійної роботи

VI.  Підсумок  та висновки заняття.

Прийом «не закінчене речення»

Сьогодні на уроці :

  1. Я зрозумів…
  2. Мені сподобалося…
  3. Я навчився…
  4. Я не вмів , а тепер вмію…
  5. Я відчув труднощі з…

 

 Проміжна Рефлексія.

VII. Домашнє завдання:

Параграф 33 повтрити.

Ст.247 № 1,2,3,5, 6.

Ст.246 № 10.

                                         Самостійна робота


 I-варіант


  1. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.

Порівняти числа:


2) і   ,

3) 1 і   ,

4)  1 і 


Розв’язати рівняння:


+ x =

- x =


Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:


7)  ,

8)    ,

9) 


Обчислити:


 


10) 6 + 

11) 1 - 

12) 7 -2 


 

Самостійна робота

II-варіант

1)Запишіть усі правильні дроби з чисельником 8.

Порівняти числа:


2) і    ,

3) 1 і    ,

4)  і  1.


 Розв’язати рівняння:


5)x - =

6) x + =


Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:


7)  ,

8)    ,

9) 


Обчислити:


10) 8 + 

11) 1 - 

12) 8 - 3


 

                                         Самостійна робота


 I-варіант


  1. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.

Порівняти числа:


2) і   ,

3) 1 і   ,

4)  1 і 


Розв’язати рівняння:


+ x =

- x =


Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:


7)  ,

8)    ,

9) 


Обчислити:


 


10) 6 + 

11) 1 - 

12) 7 -2 


 

Самостійна робота

II-варіант

1)Запишіть усі правильні дроби з чисельником 8.

Порівняти числа:


2) і    ,

3) 1 і    ,

4)  і  1.


 Розв’язати рівняння:


5)x - =

6) x + =


Перетворити неправильний дріб у мішане або натуральне число:


7)  ,

8)    ,

9) 


Обчислити:


10) 8 + 

11) 1 - 

12) 8 - 3


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
1869
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку