11 клас
Тема. Розв'язування вправ на знаходження первісних.
Мета: систематизувати знання учнів з теми; здійснити контроль знань і вмінь знаходити первісні; розвивати уміння приймати оптимальні рішення під час виконання завдань, творчість, аналітичність та логічність мислення; виховувати культуру усного мовлення та математичних записів, самостійність, стриманість, прагнення досягти мети.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання.
По черзі декілька учнів сідають в окреме крісло і відповідають на 5 запитань, які підготували однокласники. (Кожен учень удома мав підготувати 5 запитань, що стосуються теми).
Кількість опитаних учнів може бути довільною (в залежності від часу 10-15 хв.).
Учням пропонуються завдання різних рівнів складності - середнього, достатнього, високого. Завдання кожного рівня відповідно оцінюється у 6, 9, 12 балів. Діти самі обирають рівень складності.
Зразки диференційованих завдань на картках.
Середній рівень
Знайти первісну функції:
Достатній рівень
Знайти первісну функції:
Високий рівень
Знайти первісну функції:
Ми завершили перший етап вивчення розділу «Інтеграл та його застосування». Ознайомилися з такими новими фундаментальними поняттями: первісна, інтегрування, основна властивість первісної, правила знаходження первісних.
Індивідуальне домашнє завдання (написання рефератів та роздумів).
Теми для написання рефератів та роздумів