Розв’язування вправ та задач, десяткові дроби та дії з ними. Урок з наскрізною виховною лінією, присвячений Всесвітньому дню водних ресурсів.

Про матеріал
Розв’язування вправ та задач Урок з наскрізною виховною лінією присвячений Всесвітньому дню водних ресурсів.
Перегляд файлу

Розв’язування вправ та задач

Урок з наскрізною виховною лінією

Хід уроку

І Евокація

Доброго дня, скажіть, будь ласка, усі виконали домашнє завдання чи є запитання?

Сьогодні наш урок присвячений Всесвітньому дню водних ресурсів. Записуємо сьогоднішнє число і тему уроку «Розв’язування вправ та задач».

ІІ Осмислення

Щороку 22 березня, за офіційним рішенням Генеральної Асамблеї ООН, починаючи з 1993 року, вся міжнародна спільнота відзначає Всесвітній день водних ресурсів (Всесвітній день води).

№1 Давайте разом розрахуємо скільки ж років минуло.

   2021

-  1993

       28(років)

 

 Ця подія має нагадувати всім про значення та важливість води для життя на Землі й має об’єднати зусилля для вирішення проблеми збереження водних ресурсів і забезпечення людства прісною водою.

 

№2 В середньому кожна людина вживає 1,7 л води на добу за фізіологічної потреби 2-3 л. Підрахуйте, скільки води вживають учні вашого класу, школи за добу та за рік.

        16

       18

       291

       27,2

30,6

494,7

*1,7

*1,7

*1,7

*365

*365

*365

      112

      126

      2037

     992,8

 1116,9 

180565,5

+16

   +18

   +291

 

 

 

    27,2

    30,6

     494,7

 

 

 

 

Економічний розвиток та зростання чисельності населення на планеті призводять до того, що все більше води стає потрібно для задоволення зростаючих потреб. Довгий час вважалось, що запаси прісної води невичерпні, що вони мають здатність до самовідновлення. Відтак у результаті безконтрольної господарської діяльності кількість придатної для пиття води різко зменшилась. Для наглядності розв’яжемо ще одну задачу.

 

№3 Відомо, що з однієї т промислової нафти утворюється на поверхні води пляма площею близько 6 км2. Яку площу акваторії покриє нафтова плівка у разі аварії планера водотоннажність якого становить 5 000 т? Порівняйте отриману величину з площею ваших водойм. (Площа річки Десенки – 57 км2, Буг – 39 420 км2, площа Чорного моря – 436402 км2, Азовського моря – 39 000 км2.)

 

За прогнозами фахівців, до 2050 року біля 7 млрд. чоловік відчуватимуть нестачу якісної прісної води.

Тому слід, берегти воду, насправді це не так важко, як здається. Перевіримо на конкретному прикладі.

Кожного ранку та щовечора ми чистимо зуби. Але, як ми це робимо? Чи завжди правильно використовуємо воду? 

№4 Населення нашого села — 2368 осіб. Припустимо, що більшість людей чистять зуби, залишивши воду ввімкненою, а інші вмикають воду лише для полоскання зубної щітки та рота. Швидкість потоку води становить 2 л на хвилину, середньому потрібно чистити не менше двох хвилин. Давайте порахуємо економію води у другому випадку (якщо періодично вмикати та вимикати воду) споживається близько 1 л. 1) Скільки води споживається за рік у двох випадках? 2) Скільки води можна зекономити протягом року? 3) Скільки кубічних метрів вдалося зекономити, якщо 1 л = 0,001 м3? 4) Скільки грн вдалося зекономити, вважаючи, що за 1 м3 потрібно заплатити 15,096 грн, відповідь округліть до тисяч.

  1.     2 368*2*2*2*365=5 185 920 (л)
  2.     2 368*365*2*1=1 728 640 (л)
  3.     5 185 920 - 1 728 640 = 3 457 280 (л)
  4.     3 457 280 * 0,001 = 3 457,28 (м3)
  5.     3 457,28*15,096=52 191,0989 (грн)
  6.     52 191,0989 52 000 (грн)

 

Отже, які можна зробити висновки про важливість води на планеті та її економію?

І на завершення давайте розв’яжемо наступні приклади:

8+6,1=

14,1

О

13,9*10=

139

Я

0,46:0,01=

46

Т

3,2+4,1=

7,3

С

2600*0,01=

26

Ж

4,2:3,5=

1,2

Д

8,17-0,17=

8

Н

1,1:0,01=

110

Т

3,18:0,2=

15,9

В

10*0,1=

1

В

4146:100=

41,46

И

5,625*3,2=

18

А

6-0,2=

5,8

О

04,+0,7=

1,1

О

0,034:0,01=

3,4

А

А тепер розташуйте десяткові дроби у порядку зростання.

1

1,1

1,2

3,4

 

5,8

7,3

8

14,1

15,9

18

 

26,7

41,46

46

110

139

В

О

Д

А

 

О

С

Н

О

В

А

 

Ж

И

Т

Т

Я

 

ІІІ Рефлексія

 Отже, наш урок завершився давайте ще раз нагадаємо про важливість води. І на завершення дайте відповідь на запитання:

На уроці було цікаво…

Тепер я можу…

Було важко …

Я навчився…

Я зрозумів, що …

Мене здивувало …

На цьому наш урок завершено домашнє завдання у Google Class.

До побачення!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування вправ та задач (присвячений Всесвітньому дню водних ресурсів)

Номер слайду 2

Щороку 22 березня, за офіційним рішенням Генеральної Асамблеї ООН, починаючи з 1993 року, вся міжнародна спільнота відзначає Всесвітній день водних ресурсів (Всесвітній день води).

Номер слайду 3

№1 Давайте разом розрахуємо скільки ж років минуло.

Номер слайду 4

Ця подія має нагадувати всім про значення та важливість води для життя на Землі й має об’єднати зусилля для вирішення проблеми збереження водних ресурсів і забезпечення людства прісною водою.

Номер слайду 5

№2 В середньому кожна людина вживає 1,7 л води на добу за фізіологічної потреби 2-3 л. Підрахуйте, скільки води вживають учні вашого класу, школи за добу та за рік.

Номер слайду 6

Економічний розвиток та зростання чисельності населення на планеті призводять до того, що все більше води стає потрібно для задоволення зростаючих потреб. Довгий час вважалось, що запаси прісної води невичерпні, що вони мають здатність до самовідновлення. Відтак у результаті безконтрольної господарської діяльності кількість придатної для пиття води різко зменшилась. Для наглядності розв’яжемо ще одну задачу.

Номер слайду 7

№3 Відомо, що з однієї т промислової нафти утворюється на поверхні води пляма площею близько 6 км2. Яку площу акваторії покриє нафтова плівка у разі аварії планера водотоннажність якого становить 5 000 т? Порівняйте отриману величину з площею ваших водойм. (Площа річки Десенки – 57 км2, Буг – 39 420 км2, площа Чорного моря – 436 402 км2, Азовського моря – 39 000 км2.)

Номер слайду 8

За прогнозами фахівців, до 2050 року біля 7 млрд чоловік відчуватимуть нестачу якісної прісної води. Тому слід, берегти воду, насправді це не так важко, як здається. Перевіримо на конкретному прикладі.

Номер слайду 9

Кожного ранку та щовечора ми чистимо зуби. Але, як ми це робимо? Чи завжди правильно використовуємо воду?

Номер слайду 10

№4 Населення нашого села — 2368 осіб. Припустимо, що більшість людей чистять зуби, залишивши воду ввімкненою, а інші вмикають воду лише для полоскання зубної щітки та рота. Швидкість потоку води становить 2 л на хвилину, в середньому потрібно чистити не менше двох хвилин. Давайте порахуємо економію води у другому випадку (якщо періодично вмикати та вимикати воду) споживається близько 1 л. Скільки води споживається за рік у двох випадках? Скільки води можна зекономити протягом року? Скільки кубічних метрів вдалося зекономити, якщо 1 л = 0,001 м3?Скільки грн вдалося зекономити, вважаючи, що за 1 м3 потрібно заплатити 15,096 грн, відповідь округліть до тисяч.

Номер слайду 11

№5{3 B4 B98 B0-60 AC-42 C2-AFA5-B58 CD77 FA1 E5}8+6,1=О13,9*10=Я0,46:0,01=Т3,2+4,1=С2600*0,01=Ж4,2:3,5=Д8,17-0,17=Н1,1:0,01=Т3,18:0,2=В10*0,1=В4146:100=И5,625*3,2=А6-0,2=О04,+0,7=О0,034:0,01=А

Номер слайду 12

ВОДА – основа життя.

Номер слайду 13

Отже, які можна зробити висновки про важливість води на планеті та її економію?

Номер слайду 14

14 Було цікаво…Сьогодні на уроці!!Було важко ... Я зрозумів, що ... Тепер я можу ... Я навчився ... Я спробую ... Мене здивувало ...

zip
Додано
31 січня
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку