Розв'язування задач і вправ на множення і ділення раціональних чисел

Про матеріал

Мета уроку закріпити знання алгоритмів додавання, віднімання, множення та ділення раціональних чисел, вміння застосовувати їх під час обчислень, повторити властивості математичних дій; розвивати логічне мислення учнів, наукову математичну мову, увагу, комунікативні компетенції; виховувати старанність, наполегливість, активність, вміння працювати в групах

Перегляд файлу

Розв'язування задач і вправ на множення і ділення раціональних чисел

 

 

  1. Чому дорівнює квадрат числа ( – 0,2)?

 

 

а)

-0,4

 

б) 0,4

в)

-0,04

 

г) 0,04

 

 

 

  1. Який знак треба поставить замість * в запису

 

(– 3)2 * (– 3)3 ?

 

 

а) <

б) >

 

 

в) =

 

 

  1. Розв’язати рівняння 12 х = – 6

 

 

а)

-2

 

б) 2

в)

-0,5

 

г) 0,5

 

 

 

  1. Найти значення виразу 5х – у, якщо х = – 2, у = – 3

 

 

а)

-13

 

б) -7

в)

7

 

г) 13

 

 

 

  1. Встановить відповідність між виразами та їх значеннями

 

1)

– 3 : (– 0,2)

А) – 0,15;

2)

– 0,3 ∙ 0,5

Б) 1,5;

3)

– 3 ∙ (– 0,5)

В) 0,15;

4)

0,45 : 3

Г) – 15.

 

 

Д) 15

а) 1В

 

 

б) 1Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) 1Д

 

 

г) свій варіант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Обчисліть: -0,024:(– 12 – (– 20))

 

 

а)

-0,00075

 

б) 0,03

в)

0,0075

 

г) -0,003

 

 

 

  1. (– 1,2 + 4,32 : (– 18)): ( – 0,001) ∙ (– 0,3)

 

 

а)

32000

 

б) 480

в)

-480

 

г) -3200

 

 

 

 

 

 


Ключ до тесту

 

1.

г (1 балів)

2.

б (1 балів)

3. в (1 балів)

4. б (1 балів)

5.

в (4 балів)

6.

г (1 балів)

7. б (4 балів)

 


 

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку