Урок № 100 Дата 02.04.2020р.
Доброго ранку або дня, дорогі мої учні!
Сьогодні ми з вами продовжуємо наше навчання дистанційно.
Читайте уважно мої конспекти, дотримуйтесь усього того, що там буде написано і я гадаю, що ви отримаєте знання і гідно завершите навчальний рік.
Увага!
Все, що прописано курсивом, повино обов´язково бути записано у вашому зошиті.
Не можна людині дати знання,
можна їй тільки допомогти відкрити ці знання.
Г. Галілей
Відкрийте зошити і запишіть:
Друге квітня
Класна робота
Тема. Рівняння. Самостійна робота.
Мета уроку: вдосконалити вміння розв’язувати рівняння, використовуючи основні властивості; створити умови для повного індивідуального розвитку дитини, її критичного мислення, збуджувати позитивні емоції школярів, підвищувати інтерес до вивчення математики; виховувати увагу, активність учнів.
Тип уроку: застосування знань, навичок та вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Емоційний настрій на урок.
Кожен із вас вже постарався
До уроку приготувався.
Тож гаразд, часу не гаємо
І урок розпочинаємо.
Діти, рада всіх Вас привітати на нашому виртуальному уроці.
А з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок? Намалюйте смайлік у вашому зошиті.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку.
Любі мої учні, прошу звернути увагу на епіграф уроку: “Не можна людині дати знання, можна їй тільки допомогти відкрити ці знання”. Як ви розумієте цей вислів?
Автор цих слів Ґаліле́о ді Вінче́нцо Бонаю́ті де Ґаліле́й (італ. Galileo di Vincenzo Bonaiuti de 'Galilei; 15 лютого 1564 — 8 січня 1642) — італійський мислитель епохи Відродження, засновник класичної механіки, фізик, астроном, математик, поет і літературний критик, один із засновників сучасного експериментально-теоретичного природознавства.
Вміти розв’язувати рівняння дуже важливо, бо це фундамент для успішного виконання багатьох вправ у майбутньому. Отже, сьогодні будемо працювати над вдосконаленням умінь і навичок розв’язування рівнянь, використовуючи основні властивості.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Перевірка теоретичних знань.
Розгадайте кросворд і запишіть відповіді у зошит.
Запитання:
У виділенному стовпчику ви знайдете ім´я найвідомішого українського математико минулого.
Запишіть у зошит 2-3 речення про нього.
IV. Застосування набутих знань і вмінь. Розв’язування рівнянь.
1. А тепер пропоную вам Гру «Вірю – не вірю».
Запиши і розв´яжи рівняння та відповідай на питання “так” чи “ні”, наприклад:
3х + 4= -3х + 10, х=1
Розв´язування: 3х+3х = 10 -4
6х = 6
х = 6 : 6
х = 1.
Відповідь: так.
А тепер самостійно:
№ |
Рівняння |
Відповідь рівняння |
Ваша відповідь |
1. |
6х = 18 |
х=3 |
|
2. |
3х – 8= 16 |
х=8 |
|
3. |
12 – 2х = 4х |
х=0 |
|
4. |
5х +45 = 45 |
х=18 |
|
5. |
2х – 4 = 3х – 1 |
х=-3 |
|
6. |
2+5х = 9х – 10 |
х=-2 |
|
7. |
8х = – 20 – 2х |
х=-2 |
|
8. |
17 = 3х – 1 |
х=6 |
|
9. |
5х + 18 = 3х |
х=9 |
|
10. |
8х = – 8 |
х=-1 |
|
11. |
х – 3 = 12 |
х=15 |
|
Гадаю, вам цікаво було попрацювати і ми будемо рухатися далі
2. Вправа «Пазл»
Наступне вам завдання: зібрати алгоритм розв’язування рівнянь і записати його у зошит:
змінивши їхній знак на протилежний.
3. Розв’язати рівняння: 1) 4(-3+х)=3х+88;
2) 105 - 7х=42;
3) (5у+7) ∙ (2у-0,4) = 0;
4) 1,78х + 0,84 = 1,34 – 0,72х;
5) 10х + 3(1-2х) - 2х = 13;
6) 6х - 3 = х - 1,5.
Маю надію, що ви впоралися з ціми завданнями, і тому заслуговуєте нагородження – за розв´язок всіх завдань отримаєте оцінки.
V. Підсумок уроку. Рефлексія.
Діти, з яким настроєм ми закінчуємо наш урок? Намалюйте ще один смайлік у зошиті наприкінці классної роботи.
Урок закінчено. Дякую Вам усім за витримку і працю!
Від класної роботи пропустили чотири клітинки вниз і записуємо:
Друге квітня
Домашня робота
VІ. Домашнє завдання.
Для учнів 6-Б класу: із “Робочого зошита”: стор. 67 №1, №2, №4, №7.
Створенням сенкану за темою «Рівняння».
Керівництво «Як скласти сенкан»
Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків.
Слово «сенкан» походить від французького слова «п’ять» і позначає вірш у п’ять рядків.
Наприклад:
Рівняння.
Цікаві, важкі.
Переносити, змінювати, ділити.
Рівняння – золотий ключ, що відкриває всі математичні сезами.
Рівність.
Перевір відповіді: