8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Розвага в ЗДО, квест "Марс атакує!"

Про матеріал
Веселий "космічний" квест розрахован для дітей середньої або мішаної групи ЗДО. Підійде як музична розвага на свято "День космонавтики".
Перегляд файлу

Космічний квест

«Марс атакує!»

Мета: закріплювати у дітей набуті знання про космос та з англійської мови; розвивати комунікативні навички, кмітливість, творчі здібності, уяву, вміння співпрацювати в команді, дрібну моторику та образне мислення, стимулювати пам`ять; виховувати дружні почуття, інтерес до космосу, створювати веселу атмосферу.

Обладнання: лист від марсіан, ракета, кубіки (або конструктор), умовні позначки (стрілки, малюнки об`єктів тощо), розрізаний малюнок на декілька частин на космічну тематику, «метеорити», стільці, «скарби марсіан».

                                    Хід заходу:

Починається звичайне музичне заняття з розминки. Раптово до музичної зали заходить вихователь (або будь – хто із дорослих) і каже, що прийшов лист від марсіан.

Текст : «Земляне, SOS, ми загубили свій скарб! Дуже потребуємо вашої допомоги! В нас з`явилась інформація, що саме у вас в садочку заховані наші скарби. Будь ласка, допоможіть знайти їх! Надсилаємо вам мапу, вона допоможе вам у пошуках, але вона не повна, потім, виконуючи завдання, ви отримаєте невистачаючі елементи. Бажаємо успіху у пошуках!»

Муз. керівник (вед.): Що ж, діти, наше заняття відміняється, ми обов`язково маємо допомогти! Нам потрібно потрапити у чотири місця і виконати завдання. Що ж нам робити? Як нам дістатися цих місць, адже це завдання космічне?

(замислюється)

На чому можна дістатися космосу?

Діти:  На ракеті!

Вед.: так, вірно, в нас сьогодні як раз є одна. Але я турбуюсь, раптом комусь не вистачить місця… Давайте зконструюємо іще одну, про всяк випадок!

З кубиків (конструктору) роблять разом ракету.

Вед.: Так, тепер ми до польоту готові. Всім зайняти свої місця, пристебніть паски безпеки, починаю відлік: 10, 9, 8… Пуск!

Танок під музичну композицію гурту «Земляне» «Трава у дома».

Вед.: В небі Сонце і планети,

         Ясні зорі і комети,

         Ми вітання всім шлемо,

         В космос разом летимо!

І перша зупинка на мапі. Де ж це може бути?..

Діти: Спальня!

Вед.: Так, дійсно спальня. Мерщій, летимо туди!

прилетіли

Доброго дня! Сьогодні до нас надійшов лист із шматочками мапи, на якій сказано, що тут на нас чекає завдання. Ми вірно прилетіли?

Вихователь: Так, дійсно, ви прилетіли туди, куди треба. Тож відповідайте на мої космічні запитання:

  • коли святкують день Космонавтики? (12 квітня)
  • кого першим відправили в космос? (собак Білку та Стрілку)
  • як звали першу людину, що полетіла в космос? (Ю. Гагарін)
  • одяг космонавтів? (скафандр)
  • В небі видно жовте коло і шляхи, як нитки,

Крутиться Земля навколо, наче на магніті,

Хоч поки я не старий, але вже навчений,

Знаю, що ця куля дуже – дуже розпечена.

(Сонце)

  • хвостатий космічний об`єкт? (комета)
  • планета, де мешкаємо ми? (Земля)

Ну і розумники! На всі питання відповіли вірно! За це вам від мене підказка. Там говориться де на вас чекає наступне завдання: там смачно нас годують після того, як ми помиємо руки. (їдальня)

розміщення на мапі малюнка (умовної позначки) «їдальня»

Вед.: Що ж, дякуємо за підказку, полетіли далі!

переліт у їдальню

Доброго дня! Чи чекає на нас тут якесь завдання?

Пом. вихователя: Так, ви правильно прилетіли!

гра «Склади картинку» (з шматочків порізаної картинки на космічну тематику)

Пом. вихователя: Ну що ж, з завданням ви впорались, тож тримайте наступну підказку:

                               Швидко бігає – літає

                               Керувати скрізь встигає!

                               Добре знає українську,

                               І російську, і англійську. (завідувач)

Вед.: Хто ж це може бути і куди нам тепер прямувати?

Діти: В кабінет завідуючої.

переліт до кабінету

Зав.: Ви до мене завітали, а привітатись забули.

діти вітаються

А ось вам моє завдання: привітайтесь англійською мовою!

пісня «Хеллоу»

Добре, всі ви молодці. На вашому шляху до скарбів є ще одна зупинка, але я вам підкажу де вона. Летіть туди, звідки почали подорож.

на підлозі в музичному залі розкидані «метеорити»

Вед.: Ой, дивіться, тут пройшов метеоритний дощ! Нам треба швидко зібрати всі метеорити, щоб розчистити собі шлях і мати змогу далі пересуватись.

під музичний супровід діти збирають метеорити в купку біля входу, потім поділяються на дві команди та по черзі закидують їх у кошики (кожна команда в свій), серед метеоритів знаходять «скарб».

Вед.: Ось і знайшли ми скарб, треба про це повідомити марсіанам, щоб вони прилетіли по нього!

Вихователь: Тільки що на електронну пошту надійшов лист від марсіан, виявляється, що це була перевірка на те, які ми дружні, кмітливі та вправні. Весь час вони спостерігали за нами у свої супер – телескопи. І за нашу вправність, кмітливість та дружність марсіани дарують нам свій скарб!

Вед.: Яка чудова новина! Давайте подивимось, що там?!

відкривають скриньку, там цукерки – медальки, кількість дорівнює кількості дітей

Вед.: Як добре, а тепер нам треба вже додому. Дістанемось знову на ракеті, але хто за ким сяде ми визначимо за допомогою гри.

гра «Стільці» (стільці стоять у внутрішньому колі на 1 менше ніж граючих дітей, діти бігають навколо них під музику, коли музика зупиняється діти сідають. Той, кому не дістає стільця вибуває і забирає один стілець. Гра триває до останнього гравця.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
17 квітня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку