Ведучий. Доброго дня! Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу «Він чи вона?»!
Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.
Ведучий. І найнаївніша… Адже сьогодні, хлопці покажуть, хто править світом. Ну що ж, поїхали! То ж давайте представляти наших учасників.
Ведучий. Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що просто як кажуть: «Мама не горюй!». В моїй команді Учень 1 – цілеспрямований та працьовитий учень.
Учень 2 каже про інших тільки ті слова, які хотів би почути на свою адресу. Наступний герой щирий, розсудливий та творчий, підтримує здоровий спосіб життя,Учень 3.
І нарешті, веселий та артистичний хлопець; організатор відпочинку для однокласників та друзів; любить футбол та музику і вважає, що для того щоб виграти, перш за все, потрібно грати. – Учень 4.
Перемогти у цієї команди не-ре-аль-но. Хіба не знаю, можливо там є доктора наук!
Ведуча. Дякую мій колега, дійсно, дуже сильні супротивники, але за моєю спиною найчарівніші, найрозумніші дівчата школи, і поки що не доктора наук, але все може бути! І серед нас є...
Дівчина, яка доброзичлива та чуйна, завжди прийде на допомогу за першим покликанням, зазвичай слухає пісні, в яких співається про сенс життя та які змушують міркувати над вічним, приваблива та неповторна - Учениця 1. Наступна учасниця, найкраща учениця школи - Учениця 2.
Учениця 3 захоплюється вишивкою і вважає найбільшим своїм досягненням – розуміння свого призначення у житті.
А ось ця дівчинка відповідальна та цілеспрямована, впевнена в собі Учениця 4.
Ведучий. Дуже у вас така гарна команда. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – пані …!
Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлопцям та глядачам. Давайте домовимось так – за мною об’єктивність, за Вами – запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!
Ведуча. Тобто ми – дівчата.
Ведучий. Дякуємо пані суддя. На шляху до перемоги у кожної команди є п’ять конкурсів та фінальне завдання. Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе відгадати ім’я запрошеного гостя, який коротко розповість про себе. Ведуча!
Ведуча. Дякую … , але граємо тільки для того, щоб назбирати балів, адже потім буде фінал, і саме під час фіналу ми дізнаємося хто переможе. А переможець дістане можливість подвоїти попередню кількість балів яка розділяється між учасниками-переможцями. Все зрозуміло. Починаємо.
Ведучий. У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший раунд?
Ведуча. Дякую, дякую Ведучий. Ти справжній джентльмен. То ж дівчата починаймо!
Отже, перший конкурс, перший раунд.
Раун 1
«Збери літери»
Ведуча. Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш наступний конкурс «Збери літери».
Ведучий. Зараз наші асистенти виносять Вам необхідний реквізит.
Ведуча. Дівчатка не лякайтеся. Зараз нам насправді потрібно бути дуже оперативними.
Ведучий. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на футболках. Слово складаємо зліва направо. На це їм дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів.
Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.
Ведуча. Ми себе показали гарно. У мене для вас, шановні хлопці є також запитання на які вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. На це є 60 с. Я від щирого серця розраховую, що Ви програєте. Чого ми вам з дівчатами й бажаємо.
Ознайомтеся з літерами. Час пішов!
Ведуча. Пані суддя враховуючи Вашу компетентність і всеобізнаність, будь-ласка, поставте всі крапки над і.
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
Бонусне запитання:
Ведуча. Пані суддя я звертаюся по Ваш вердикт.
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
Раунд 2
Показуха
Ведуча. Ми продовжуємо. Дуже хочеться на них подивитися. Адже наступний конкурс «Показуха», будемо сміятися до сліз. Я думаю вже всі здогадалися чим ми будемо займатися в цьому конкурсі, але все ж таки, я поясню правила.
Отже, виберемо одного учасника із вашої команди дамо йому аркушик із записаним словосполученням, а йому потрібно її показати. Дорога команда, ви вгадуєте, а хтось з вас показує, наприклад, …, я думаю ти не проти? Звичайно, виграє та команда, яка відгадає фразу якнайшвидше. Команда – переможець отримує +10 балів. У Вас є на те, щоб показати 60 с. Час пішов.
Фраза – «Ой у лузі червона калина»
Ведучий. Кого ж вибрати з вас? …, іди сюди.
Фраза – « Добрий вечір, ми з України»
Суддя. Команда дівчат впорались за____с., а команда хлопців впорались за _с. Перемагають____________ і отримує до своєї копілочки балів + 10.
Бонусне запитання:
Раунд 3
«Хто я?»
Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу «Хто я?».
Ведуча. Гравець команди зображений на картині, на якій може бути один або декілька персонажів. Головна задача вгадати, що це за персонаж. Дорогі учасники, ваша поведінка має бути виваженою, можна відповідати «так» або «ні», а сам учасник буде ставити запитання.
Ведучий. Почнемо з твоїх?
Ведуча. Дівчатка, давайте вже відстріляємося та будем мати чистий спокій. Кого з моїх коліжаночок хочеш бачити?
Ведучий. Звісно тебе! (Команда відгадує картинку).
Ведучий. Кого з цих трьох богатирів ти хочеш бачити на цій картині?
Ведуча. Всі розумні, інтелектуальні, але бачу в цій картині я тебе. У вас є 60 с.
(Команда відгадує картинку)
Ведучий. Пані суддя скажіть будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?
Суддя. Обидва учасника – просто мо-ло-дці, але пощастило в цьому конкурсі команді
Бонусне запитання:
Раунд 4
«Бліц»
Ведучий. Ми переходимо до наступного конкурсу «Бліц», де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 60 с команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік» або «Жінка». Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого.
Ведуча. Я думаю Ведучий, Ви не проти, якщо ми розпочнемо перші. Отже дорогенькі хлопчики Ваша хвилина пішла.
Ведуча. Ось так ви розподілилися своєю хвилиною. А тепер дивіться, як ми це зробимо.
Ведучий. Ви готові?
Ведуча. Ми готові.
Ведучий. Час пішов.
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
Бонусне запитання:
Раунд 5. «Слухаю, показую»
Ведучий. Наступний конкур має назву «Слухаю, показую». Зараз Вам, найпрекрасніша половина, нашого шоу, доведеться продемонструвати свої креативні вміння. Учаснику пропонується послухати пісню, а потім показати її, не вимовивши жодного слова. Для виконання цього завдання дається 60 с. Перемагає команда, яка впорається першою.
Ведуча. Команда переможець отримує +10 балів, до свого загального рахунку. Ну що готові? Тож починаймо!
Бонусне запитання:
Фінал
Ведуча. Настав час фіналу і саме фінал визначить хто переможе. У фіналі є можливість подвоїти бали вдвічі.
Ведучий. Саме зараз фінал істини. Отже, розумники - за одну хвилину, кожна команда повинна розмістити суперників у тому порядку, чого вимагає питання. Ну що дівчатка готові? То ж починаймо. Три, два, один – час пішов.
Ведучий наше запитання
Ведуча. наше запитання
Суддя. У фіналі перемогли ________, отже їхня попередня кількість балів подвоюється і заробили вони ________ балів.
Ведуча. Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності. Тож будьте розумними!!!!
Ведучий. Слава Україні!