Розважальний вечір для учнів старших класів на тему "Кохання-зітхання та інші сюрпризи"

Про матеріал

Розважальний захід виховує в учнів почуття вірності, взаємоповаги, шляхетності у стосунках; розвиває художній смак, удосконалює навички виразного декламування; формує почуття людської гідності. Захід проводиться в декілька етапів. Красива фотосесія, монтаж відеоматеріалів та багато цікавого... За період підготовки до заходу діти розкривають свої таланти та найважливіше гарно проводять час.

Перегляд файлу

 

 

Тема: «Кохання-зітхання та інші сюрпризи»

 Мета заходу:  сприяти вихованню в учнів почуття вірності, взаємоповаги, шляхетності у стосунках; розвивати художній смак, удосконалювати навички виразного декламування; формувати почуття людської гідності.

Обладнання:  проектор, фото та відео матеріали, завдання для учасників, мультимедійна презентація.

 

 

 

Хід виховного заходу

Святково прикрашена зала. На сцені стоять 4 столи засервіровані учнями училища. Кожен конкурс подається як страва. Завдання для учасників подають офіціанти. Зала так облаштована, ніби учасники перебувають у ресторані і навіть деякі конкурси подаються як «страви».

 

 

А з чого, власне, усе розпочалося?

Мудрець повідав істину людині:

«Кохання й миле серце – річ одна,

Як душі мудрі з розумом єдині,

Отак і Їх ніщо не розєдна».

1-й ведучий:    Шановні друзі, вітаємо Вас у стінах нашого училища. Сьогодні 17 листопада відзначаємо День студента, цей день також припадає на День Міжнародного  студента. .Ця дата має особливе значення  для студентів, адже це свято зближує та об'єднує молодих людей.

2-й ведучий:    День студента є символічним об'єднанням студентів усіх факультетів і всіх навчальних закладів. Студенти в цей День традиційно веселяться на повну силу, забувши про майбутню сесію, заліки і "хвости". Без уваги не залишаються ні клуби, ні дискотеки, ні навіть посиденьки в гуртожитку. В цей день бажаємо студентам здоров'я і бадьорості, щастя й успіхів у всіх їхніх починаннях!

1-й ведучий:     Юність – особлива пора у житті людини.  Вона сплітає воєдино красу та ніжність, енергію та силу, пристрасність та завзяття. Молодість – це час, коли хочеться досягти так багато, і , що найголовніше, то справді вдається – бути, любити, творити.

2-й ведучий:    Дуже багато хлопців та дівчат, навчаючись, спілкуючись у колі друзів і знайомих, набувають комунікативних умінь, які згодом допомагають стати впевненими в собі та цікавими для інших, на честь цього свята ми оголошуємо конкурсну програму “Світом рухає любов".

Ведучий 1.  Знайди мене у натовпі людському,

Знайди мене у ночі на краю.

Тобі віддам не віддані нікому

Тепло і ніжність, і любов свою.

Знайди мене, як дощ знаходить квіти,

Неждано і негадано прийди.

Ти мені снишся, я про тебе мрію,

Знайди мене! Знайди мене! Знайди!

 

Вихователь: Кожна конкурсна програма повинна мати своє журі. І наша не стане виключенням. Увага, запрошуємо шановних суддів зайняти свої місця.

__________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Також нам будуть допомагати : Катя,  Іван ,  Вікторія та Роман

Вихователь: А зараз запрошуємо хлопців та дівчат у ресторан Кохання зітхання. Проходьте будь-ласка, у нашому ресторані  вже замовлені столики для вас. Усаджуйте своїх дам.

Серед наших учасників є пари, які тільки познайомились, а є навіть подружжя...

 

Презентація фото учасників

Запрошуємо подружжя Дмитра та Тетяну. Обоє навчаються у 24 групі. Люблять гуляти містом та проводити вихідні з друзями.

Дмитро захоплюється клубною музикою, фріфайтом та старається бути ідеальним чоловіком для Тані.

Таня любить відпочивати на природі, її головний засіб від депресії друзі, спорт і подорожі.

Наступна пара Оксана та Василь. Познайомилися декілька місяців тому та закохалися  один в одного з першого погляду.

Оксана вміє постояти за себе, ніжна і в цей час вольова. Дівчина не любить фальші і цінить вірність у дружбі.

Василь немає шкідливих звичок, старається виконувати всі забаганки Оксани.

Запрошуємо наступну пару Марія та Ростислав. Обоє люблять спорт і можливо це посприяло тому, що вони розуміють один одного  з півслова.

Марія – весела і бойова дівчина, ще з дитинства вміла відстоювати свої права, доходило аж до бійок  з хлопчаками.

Ростислав  був активним вболівальником Євро -  2012, мріє виспатись досхочу.

Запрошуємо наступну пару Іванку та Ігора дуже романтичні, разом люблять слухати музику.

Іванка – понад усе любить танцювати, а також мріяти на самоті про далекі дивовижна подорожі.

Ігор – любить проводити вечори із своєю дівчиною, захоплюється технікою.

 

Вихователь   Привітаймо оплесками наших учасників.

Сьогодні у імпровізованому  рестарані ми  спробуємо вибрати пару, яка буде найромантичнішою. Шановне жюрі Вам потрібно не тільки оцінювати правильність виконаних завдань, але й манери учасників.

Наші учасники програми уже готові до конкурсів, і для них усіх звучить

пісня у виконанні ......................................................................

 

Починаймо,  перший конкурс “Знайомство”.

Опитавши заздалегідь пари, ми можемо познайомитись з ними поблище, і визначити наскільки хлопці та дівчата знають один одного. Завдання демонструється у вигляді презентації, отож судді будьте уважні.

Презентація

Ведучий 1. Хто з нас бодай краєчком вуха не чув містичну оповідь про розкидані по всій землі половинки!

Ведучий 2.  Колись давно чоловік і жінка були нероздільні душею і тілом. Одна душа на двох, одне тіло на двох - єдине ціле. Але все добре, як відомо, триває недовго, єдине ціле розділилося на дві половинки, які ще й ретельно переміша­лися між собою. І відтоді самотні половинки блукають світом, шукаючи одна одну. Хтось помиляється, а комусь щастить із першої спроби.

Вихователь. Коли хло­пець і дівчина подобаються одне одному, вони передають свої по­чуття мімікою і жестами.

Уміння зрозуміти іншого — чудова риса. Ми пропо­нуємо наступний конкурс, який має назву «Зрозумій мене без слів».

Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться з іншо­го боку вулиці, ви її побачили і хочете запросити кудись. А оскільки вона вас не чує, скористайтеся невербальними засобами спілкування — мімікою і жеста­ми. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд. Хлопці по черзі виходять на правий край сцени, офіціанти приносять їм завдання, а вони в свою чергу стараються виконати його. (Хлоп­цям по черзі пропонують картки із завданням.)

Завдання:

1.     Запрошення на балет (в театр).

2.     Запрошення в цирк.

3.     Запрошення в бібліотеку.

4.     Запрошення на каток.

Вихователь: Конкурс 3 «Знання сила»
  Всім учасникам задаються "жіночі" і "чоловічі" питання. Бал заробляє пара, котра відповідає першою. Спочатку на питання відповідають дівчата, потім - юнаки.

Питання (для прикладу) для дівчат:

  1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотора)
  2. Капот на автомобілі розташовується спереду або ззаду? (Спереду)
  3. В якому напрямку при роботі пилкою прикладається сила: до себе чи від

себе? (Від себе)

  1. Брати Буре грають у футбол або в хокей? (У хокей)
  2. Де проходив чемпіонат світу з футболу в 2002 році? (В Японії)
  3. Продукція якої фірми має емблему у формі "галочки"? (Nike)
     

Питання для молодих людей:

  1.   При засилянні нитки в голку, що повинно бути нерухомо: голка або нитка?

(Голка)

  1.   Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся)
  2.   Чи кладуть дріжджі в пісочне тісто? (Ні)
  3.   Для чого жінці може знадобитися ацетон? (Для змивання лаку з нігтів)
  4.   Чи потрібно змивати фарбу для волосся після їх фарбування? (Так)
  5.   Як називається невелика сумочка, в якій зберігаються предмети,

необхідні для макіяжу? (Косметичка)

 

Закохані дуже часто потрапляють у складні, не передбачувані ситуації. Від того, який вихід вони знайдуть із цієї ситуації, великою мірою залежать їхнє подальші стосунки. Пропонуємо нашим гравцям помірятися силами в конкурсі, який на­звивається «Ваші дії».

 

  Ситуації для дівчат:

1. Пригощаючи хлопця склян­кою соку, ви ненароком забруд­нили йому одяг. Ваша мама по­вертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно намагаєтеся випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що ви ска­жете мамі?

2. Уявіть собі, що хлопець запросив вас на побачення о 12.30, і але ваші уроки закінчуються о 16.00. Ваші дії?

3. В автобусі з вами познайомився симпатичний і дуже привабливий юнак, але він не назначив вам побачення, а ви дуже б хотіли з ним зустрітися. Перед тим, як вийти з автобуса, ви …. Продовжте, будь-ласка, свою думку і розкажіть про свої дії.

4. Уявіть собі, що ви отримали дві "валентинки". Одна, ви знаєте точно, що від вашого друга. Але ви не знаєте від кого інша. Ваш друг побачив цю валентинку і дуже розізлився. Ваші дії?   

Ситуації для хлопців:            

1. Ви катаєтеся з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вими­кають електрику, від несподіван­ки ваша дівчина випускає із рук сумочку і та падає на землю; Ваші дії?                                 

2. Ви відпочиваєте на пляжі з вашою дівчиною. Але раптом чуєте крики про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне. Ваші дії?

3.  До вас у гості прийшла дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші дії?          

4. Ваша подруга чесно позичає, але ніколи не повертає річ, яку взяла. Зараз вона просить покористуватись відеокамерою. Яка буде Ваша реакція. Чому?

 

Вихователь  Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити вихід із будь-якої складної ситуації, і це обов'язково буде оцінено нашим компетентним журі.

 

А зараз конкурс, який має назву «Оратор». Напевно, всі Ви в дитячому садочку розповідали вірш Агнії Барто «Наша Таня гірко плаче»?

Наша Таня гірко плаче,

Бо впустила в річку м’ячик.

Тихше, Танечко, не плач,

Не потоне в річці м’яч


Зараз ви повинні розповісти цей вірш, уявивши себе в тій ролі, яку  вам

Запропонуються. Поки учасники готуються Музична пауза .....................................................................................................................................................

Вірш потрібно розповісти, якщо:

  • Ви — маля і не вимовляєте звук «р».
  • Ви — «крутий».
  • Ви — оперний співак.
  • Ви – вчитель.

Вихователь : Наступний конкурс "Назви пару"

На картках у вас написані герої, вам потрібнодописати пару,

Майстер - ... (Маргарита) 
Алла Пугачова - … (Максим Галкін)
Ромео і - … (Джульєтта)
Кай - ... (Герда)
П'єро - ... (Мальвіна)
Леонід Агутін - ... (Анжеліка Варум)
Адам і - ... (Єва)

Хто завершив завдання ставить на край стола, а наші помічники віднесуть виконані завдання суддям.

 

Вихователь    Сучасні молоді люди повинні вміти не лише заробляти гроші, а й розумно ними розпоряджатися, щоб заощадити та примножити зароблене. Тому наступний конкурс, який визначить серед наших команд найщиріших послідовників Біла Гейтса, має назву «Рахунок у банку». Просимо піднятися двох представників від кожної команди, хлопця та дівчину. ( Парам «хлопець-дівчина» видається однакова кількість виготовлених заздалегідь  «грошей»). Любі дівчата! Ваш партнер – це «банк». Ви отримали гроші і маєте якнайшвидше зробити свої внески.  «Вкладати» потрібно на усі можливі рахунки: в кишені, під сорочку, у брюки – не стримуйте фантазію! Отож почали!

Усі вважають, що гра – на швидкість, тому намагаються справитися із завданням якомога скоріше. Але після того, як «вкладниці» упораються, ведучий оголошує, що потрібно  «зняти з рахунків» усі «кошти».

Вихователь Як усі ми змогли наочно пересвідчитися, учасникам команд не бракує фантазії, коли йдеться про власні гаманці.

Вихователь:  Конкурс №8«Кулінарний»

А тепер ми пропонуємо хлопцям на якийсь час стати кулінарами. Перед вами написаніназви продуктів, ви повинні швидко повинні швидко визначити, до якого виду вони належать (м'ясо, птиця, риба, напій, овоч, фрукт і т.д.).
1. Артишок (овоч)
2. Сазан (риба)
3. Фісташки (горіхи)
4. Брусниця (ягода)
5. Хурма (фрукт)
6. Бички (риба)
7. Вишня (ягода)
8. Кавун (ягода)
9. Кокос (горіх)
10. Ківі (фрукт)
11. Квас (напій)
12. Лохина (ягода)
13. Пастернак (овоч)
14. Диня (овоч)
15. Кефаль (риба)
16. Петрушка (овоч)
17. Чеддер (сир)
18. Кольрабі (овоч)
19. Рис (крупа)
20. Кумис (напій)
21. Рябчик (птах)

Поки молоді люди виконують надскладне завдання Музична пауза

 

 

 Вихователь: Конкурс№9 «Чи підходити ви один одному»

 Умови конкурсу Уявіть собі, що ви одружені, ну декому і уявляти не потрібно, вам потрібно розприділити обов’язки. Кожна пара стає спиною один до одного, відповідаєте на питання підняттям руки. Слухайте уважно. Піднята права рука – дівчина бере на себе відповідальність, піднята ліва – рука хлопець. Чим більше у вас співпадають відповіді, тим більше балів отримуєте. Наприклад питання: Хто , буде більше любити свою половинку, тренуйтеся. Зрозуміли? Отож пари виходьте на середину сцени, дівчина обличчям до глядачів, хлопець стає спиною до дівчини.

 Судді будьте уважні...

Питання

1. Хто буде головою сім’ї? Руки не опускаємо до тих пір поки судді не скажуть.

2. Хто у вашій сім’ї буде робити каву, а хто буде прокидатися під її аромат?

3. Хто буде розпоряджатися доходом сім’ї?

4. Хто довше буде спати?

5. Хто буде ходити на роботу?

6. Хто буде займатися дамашніми справами?

7. Хто буде куховарити?

8. Хто буде водити автомобіль?

9. Хто буде виконувати забаганки іншого?

10.Хто буде Ходити на дискотеку?

 

2-й ведучий:    Настав час оголосити наступний конкурс№10 «Терпсихора». Сподіваюся, що всі ви знаєте, хто це? Терпсихора — це богиня-покровителька танцю в давніх римлян. І, як правильно ви здогадались, цей конкурс — танцювальний. Умови конкурсу ви заздалегідь були повідомлені про цей конкурс і мали можливість підготуватись. Отож почонаймо. Запрошуємо Іванку та Ігора. І так по черзі.

Дякуємо нашим конкурсантам за участь в програмі, глядачам за підтримку та гарний настрій..  Учасники змогли довести і словом, і ділом, що вони творчі, талановиті, здібні, веселі та кмітливі.  Ще раз вітаємо вас зі святом дорогі студенти!  Шановне жюрі будь-ласка оголосіть переможців. Дякуємо всім за увагу!

Виступ журі, нагородження переможців, нагородження найкращої пари

Далі – святкова дискотека.

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
1098
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку