"Свято мильних бульбашок" розважально - ігрова програма

Про матеріал

Розважально - ігрова програма "Свято мильних бульбашок" розраховано для проведення заходів до дня захисту дітей, останій дзвоник та дні народження. У цій програмі зможуть взяти участь діти різних вікових категорій. До проведення цієї програми можна залучити і батьків.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ

РОЗВАЖАЛЬНО – ІГРОВОЇ ПРОГРАМИ

«СВЯТО МИЛЬНИХ БУЛЬБАШОК»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Підготувала

                                                                         педагог-організатор

                                                            Кобобел А.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лунає фонограма пісні групи Барбарики «Друзі», до центру майданчику виходить ведуча, діти вишикуються по клубах.

 

Ведуча: Доброго дня любі діти, шановні колеги та гості нашого свята! Ви, безперечно, всі здогадались, що сьогодні ми зібралися на велике свято, яке називається: «Свято…. (спонукає всіх учасників сказати хором) ….мильних бульбашок!»

Діти: «Свято мильних бульбашок»!

Ведуча: Ви звісно дуже полюбляєте бавитися мильними бульбашками. Вони такі легенькі, тендітні, швидко линуть від маленького подиху вітерцю!  А ще на мильні бульбашки дуже схожі повітряні кульки. Коли вони надуті гелем вони летять в далеку та найгарнішу країну, яка називається країна «Дитинства».

Ведуча: І так повідомляю всім про те, що «Свято мильних бульбашок» починається.

Діти: «Оплиски».

До здивованим дітям виходять Міньйони з свистульками і яскравими повітряними кульками, та починають здоровкатися та обійматися.

 

Міньйон 1: Привіт друже!

Міньйон 2: Привіт!

Міньйон 1: Як давно, я тебе не бачив!

Міньйон 2: Я такий радий, знов обійняти тебе!

Міньйон 1: Де ж ти був весь цей час?

Міньйон 2: Я літав на казкову планету «Дитинства».

Міньйон 1: Що ти там знайшов?

Міньйон 2: Я познайомився там з гарними хлопчиками та дівчатками, які розповіли мені про те, що сьогодні на цьому майданчику відбудеться дивне свято: «Свято мильних бульбашок».

Міньйон 1: Свято? Так ми потрапили на свято? Я дуже полюбляю свята!

Міньйон 2: Так що будемо починати?

Міньйон 1: Із задоволенням!

Міньйон 2: Тоді спочатку давай привітаємося з нашими новими друзями. Подивись, скільки дівчаток та хлопців зібралося. Які вони гарні, розумні та веселі.

Міньйон 1: Вони мені дуже подобаються.

Міньйони йдуть по майданчику та здоровкаються з дітьми подаючи всім руку.

Міньйон 2: А зараз, я пропоную нам  с тобою разом з нашими новими маленькими друзями відправитися в казкову країну «Дитинства».

Міньйон 1: Давайте створимо наш паровозик «Дружба», який дуже швидко доставить нас до мріяної країни.

  1. Міньйони йдуть до дітей та створюють паровозик «Дружба», тримаючи один одного за плечі.

Міньйон 2: І так, наш паровоз « Дружба» вирушає в подорож. Діти, ви готові?

Діти: Так!

Міньйон 2: Тоді, поїхали! Ту – ту. Чу- чу-чу.

Міньйон 1: Подорож наша досить складна. Далі наш паровозик їхати не може і нам потрібно пересісти на інший вид транспорту. Тому давайте разом перетворимося на маленькі літаки, та продовжимо нашу подорож.

 Міньйони разом з дітьми створюють літаки, поставивши руки в сторони.

Міньйон 2: А зараз ми з вами залишаємо наші літаки та пересідаємо на автомобілі.  Др –р-р-р!

Міньйони та діти зводять руки в перед тримаючи руль перед собою.

Міньйон 1: Ну ось, наша подорож закінчилася і ми нарешті з вами і доїхали до нашої станції.

Міньйони повертають дітей  до попереднього маршруту та  зупиняють  рух.

Міньйон 2: А ти знаєш, що таке мильна бульбашка взагалі?

Мильна бульбашка — це тонка плівка мильної води, наповнена повітрям, з переливчастою поверхнею.

Міньйон 1:  А я знаю, що мильні бульбашки зазвичай існують лише кілька секунд і лопаються при дотику або мимовільно. Коли товщина мильної бульбашки стає меншою за 25 нанометрів - бульбашка лопається.

Міньйон 2: А ти знаєш, що мильні бульбашки відомі з давніх часів! При розкопках міста Помпей були знайдені фрески із зображенням дітей, які видувають бульбашки.

Міньйон 1: А я знаю, що надування мильних бульбашок вже давно перетворилося на справжнє мистецтво? Наприклад, англієць Сем Хіт протягом 20 років займається цією справою і був навіть занесений в книгу рекордів Гіннеса. Він створив мильну бульбашку висотою 1,5 метра і завширшки 3,3 метра, в який помістилося 50 чоловік.

Міньйон 2: А ти знаєш, що раніше видували мильні бульбашки використовуючи соломинку. Соломинкою користувалися 300 років тому і продовжують користуватися зараз. Правда, сучасна соломинка кілька видозмінився і перетворився в коктейльну трубочку.

Міньйон 1: Дуже цікаво. А давайте спробуємо і ми надути мильні бульбашки?

Міньйон 2: Ми не тільки спробуємо, а навіть зробимо величезні мильні бульбашки.

  1. Міньйони починають створювати різні за формою мильні бульбашки.

Міньйон 2: А, як ти вважаєш, наші дітки зможуть зробити такі ж самі мильні бульбашки?

Міньйон 1: Я впевнений, що зможуть.

Міньйон 2: Тоді давай запросимо наших друзів до нас.

Міньйон 1: Давай.

Міньйон 2: Нам потрібно визначитися хто ж саме візьме участь у створенні бульбашок. Ось тобі капелюх. Витягни папірець та визнач, діти під якими номерами вийдуть до нас та будуть створювати величезні мильні бульбашки.

Міньйон 1: І це номер…………….!

 Міньйон достає з капелюха папірець та називає номер. Діти, номер яких був названий виходять до центру майданчику. Міньйони роздають дітям обладнання та допомагають створити бульбашки.

 Міньйон 1:  Які гарні бульбашки зробили наші діти. Молодці!

А зараз я хочу запропонувати нашим юним друзям гру, яка називається:  

  1. Гра «Так чи ні»

- Мильна бульбашка схожа на апельсин? (Так)

- А вона схожа на мандарин? (Так)

- А на яблука в саду? (Так)

- А на рибку, у ставку? (Ні)

- Мильна бульбашка схожа на кулю земну? (Так)

- А на м'ячик надувний? (Так)

- Вона схожа на телефон? (Ні)

- А на великий магнітофон? (Ні)

- Вона кругла, як сонце в небі? (Так)

- І як колесо на велосипеді? (Так)

- А ще, схожа на будинок? (Ні)

- А на білий сніговий ком? (Так)

- Значить схожа на Міньйон? (Ні)

Міньйон 1: - Молодці! Вірно відповіли на запитання.

Міньйон 2:  Дійсно молодці. А скажіть ви полюбляєте фокуси?

Діти:  Так!

Міньйон 2:   Тоді зараз ми проведемо гру – забаву, яка називається:

4. Гра – забава «Чародії»

(На столі стоять 15 пластикових пляшок з мильним розчином.)

- І так дорогеньки мої, приготуйтеся, чарівництво починається.

Ти, вода-водиця,

Друг ти мій студений!

Стань, вода-водиця,

Не простой - зеленой!

(Міньйон накриває одну з баночок кришкою, на яку нанесена зелена гуаш, говорить чарівні слова:

«Еники-беники-клоус,

Вийшов перший фокус!»

перевертає, струшує плянку та показує дітям що сталося з водою - вода забарвилася в зелений колір).

Міньйон 2:   Ну мій любий друже ти теж бажаєш спробувати стати чародієм.

Міньйон 1: Так звісно я дуже хочу бути чародієм.

Міньйон 2:  Тоді ось тобі пляшка. Спробуй.

(Міньйон дає пляшку з водою свойому другові, той бере пляшку накриває кришкою, струшує її та показує дітям що сталося з водою - вода  не забарвилася ні в який колір).

  • Друже, що  ж трапилося, мабуть ти забув сказати чарівні слова?
  • Давай спробуємо разом.

(Міньйони беруть по пляшці з рединою, кажуть чарівні слова,

Міньйон 2: 

Ти, вода-водиця,

Світла, як іній!

Стань, вода-водиця,

Не простой, а синей!

«Еники-беники-клоус,

Вийшов другий фокус!»

перевертає, струшує плянку та показує дітям що сталося з водою - вода забарвилася в синій колір).

Міньйон 1:

Ти, вода-водиця,

Друг ти мій прекрасний!

Стань, вода-водиця,

Не простой - чарівной!

«Еники-беники-клоус,

Вийшов третій фокус!»

перевертає, струшує плянку та показує дітям що сталося з водою - вода забарвилася в червоний колір).

Міньйон 1:   Вийшло. Вийшло. Стрибає, радіє  та плескає в долоні.

Міньйон 2: Бачиш, що роблять чарівні слова. Діти, а ви хочете спробувати?

Діти: Так, хочемо.

Міньйон 2: Тоді давай запросимо по одному представнику з кожної команди до нас. Ось тобі капелюх. Витягни папірець та визнач, діти під якими номерами вийдуть до нас та будуть створювати чародійства.

(До центру майданчика виходять діти, кожен отримує пляшку з рединою).

Міньйон 1: Перед тим, як зробити фокус, всі разом давайте скажемо:

«Еники-беники-клоус,

Вийшов наступний фокус!»

(діти перевертають пляшки, струшують їх та отримують різнокольорову редину).

Міньйон 2: Яка краса. Якими райдужними вийшли кольори. Скажіть діти ви полюбляєте бавитися повітряними кульками?

Діти: Дуже полюбляємо.

Міньйон 2: Тоді ми запрошуємо вас на гру, яка називається:

5. Гра «Кульковий волейбол».

Діти вишикуються в дві команди, одна проти іншої. Між двох команд натягнута волейбольна сітка або стрічка. Кожній команді надається рівна кількість повітряних кульок. 

За  сигналом свистка, кожен гравець в командах починає перекидати повітряні кульки супернику. Перекидання проходить протягом 1- 2 хвилини. За сигналом свистка діти припиняють перекидання повітряних кульок.

Підраховується кількість повітряних кульок, які залишилися у команди. Та команда перемагає, у якої  залишилося менша кількість повітряних кульок.

Міньйон 1: Слухай друже, я навіть і уявити собі не міг, що наші друзі таки спритні. Подивись скільки кульок закинули.

Міньйон 2: Так давай по рахуємо, скільки повітряних кульок залишилося у наших команд та визначимо переможця в цієї грі.

Міньйони рахують кількість кульок.

Міньйон 1: По наших підрахунках більше кульок залишилося у команди, яка знаходиться праворуч (ліворуч) від мене. Тому виграла команда, на території, якої залишилось менша кількість кульок. І це команда, яка знаходиться від мене ліворуч (праворуч).

Міньйон 2: А зараз ми пропонуємо вам взяти участь у грі, яка називається:

  1. Гра «Райдужна ковбаса»

Діти вишикуються в дві команди, одна проти іншої. Кожна команда отримує мильний розчин для надування мильних бульбашок, обрізані навпіл пластикові пляшки з одягнутими на них шерстяним носком.

Спочатку, діти мочать кінчик пляшки у рідину, дують у отвір та запускають мильну піну. Потім, діти мочать кінчик пляшки у рідину  та наносять трішки різнокольорової фарби на носок та дують у отвір та запускають  вже різнокольорову піну.

Перемагає та команда, мильна ковбаса, якої була сама найдовша.

Міньйон 1: Я хочу запропонувати тобі витягнути папірець та визначити,  діти під якими номерами вийдуть до нас та візьмуть участь у наступної грі.

- Ось тобі капелюх. Тягни.

Міньйон 2: Добре. І так, до нас, ми, запрошуємо дітей під номером……….!

 Міньйони проводять гру

Міньйон 2: Ти бачив, яку довгу ковбасу зробили діти?

Міньйон 1: Так. Така гарна та різнокольорова вийшла ковбаса. Мені дуже сподобалось.

Міньйон 2: Однак нам потрібно визначитися, чия ковбаса, була най довгішою.

Міньйон 1:  А давай спитаємо про це у наших дітлахів?

Міньйон йде до дітей та питає про саму най довгішу ковбасу.

Міньйон 2: Наших дітей не проведеш, вони добре бачать, хто став переможцем в цієї грі. А переможцем стає команда, яка знаходиться від мене праворуч (ліворуч)

Міньйон 1:  Слухай друже, а я знаю дуже цікаву гру, яка називається:

  1. Гра «Ловись рибка»

Діти вишикуються в дві команди, одна проти іншої. Кожна команда отримує пластикову пляшку із водою, вудочку та сул на відстані 4 метрів від старту.

Перший гравець, за сигналом біжить до стільця, сідає  на нього, бере до рук вудочку та намагається попасти до горлечка пляшки. Як тільки, кінчик мотузки попав до пляшки, гравцю зараховується один бал. Він встає, кладе вудочку до стільця та бігом повертається до своєї команди, передаючи естафету наступному гравцю. Слідом біжить наступний гравець та виконує таке ж  саме завдання. І так поки всі гравці не візьмуть участь у змаганні.

Перемагає та команда, яка закине більше разів мотузки до горлечка пляшки.

Міньйон 2: Дійсно, це дуже цікава гра. Давай запросимо до нас дітей взяти участь у цієї грі.

Міньйон 1: - Ось тобі капелюх. Тягни та визнач.

Міньйон 2: Добре. І так, до нас, ми, запрошуємо дітей під номером……….!

Міньйон 1: Слухай, я ні коли не думав, що вони зможуть так швидко попасти в пляшку.

Міньйон 2: Вони у нас дійсно величезні молодці.

Скажи мій друже, а ти можеш спіймати мильну бульбашку та утримати її в долонях?

Міньйон 1: Ні коли не пробував. Навіть і незнаю.

Міньйон 1: А хочеш спробувати?

Міньйон 1: Так, звісно.

Міньйон 2: Тоді я зараз буду випускати мильні бульбашки, а ти спробуй їх спіймати.

Міньйон 1: Добре.

Міньйони запускають мильні бульбашки в повітря та ловлять їх руками.

Міньйон 1: А давай покличемо дітей взяти участь разом з нами.

Міньйон 2: Давай. Ось капелюх визнач, хто приєднається до нас.

Міньйон 1: Добре. І так, до нас, ми, запрошуємо дітей під номером……….!

  1.  Гра «Спіймай мильну бульбашку»

Діти вишикуються в дві команди, одна проти іншої. Кожна команда отримує мильний розчин для надування мильних бульбашок, обрізані навпіл пластикові пляшки та дитяче мило.

Діти однієї команди намилюють долоні. Діти іншої команди мочать кінчик пляшки у рідину, обережно дують у отвір та запускають мильні бульбашки.

За сигналом  діти однієї команди починають надувати та запускати в повітря мильні бульбашки. А діти іншої команди повинні спіймати та утримати на долонях мильну бульбашку.

Потрібно спіймати як можна більше бульбашок. Потім вони міняються містами і ті діти, що надували кульки – ловлять їх, а ті діти, що ловили – надувають та відпускають.

Перемагає та команда, яка спіймає та утримає більшу кількість повітряних кульок на  своїх долонях.

Міньйон 2: Як ти вважаєш, впоралися наші малюки чи ні?

Міньйон 1:  Я вважаю, що гарно впоралися.

Міньйон 2: А у мене виникло запитання до наших дітей.

Міньйон 1: Яке запитання?

Міньйон 2: Я хочу дізнатися чи подобається нашим діткам спорт?

Міньйон 1: Діти, скажіть, ви полюбляєте спорт та спортивні ігри?

Діти: Так!

Міньйон 2:  Ну тоді, я хочу запропонувати наступну гру, яка називається:

  1. Гра «Спортивна кулька»

Діти вишикуються в дві команди, одна проти іншої. Кожна команда отримує повітряні кульки та обручи, які розташовані на відстані 4 метрів від старту.

Перший гравець, за сигналом бере повітряну кульку біжить до обруча і кладе його до центру обруча та повертається до своєї команди передаючи естафету наступному гравцю. Наступний гравець виконує таке ж  саме завдання. І так поки всі гравці не візьмуть участь у естафеті.

Перемагає та команда, яка набере більшу кількість кульок до центру обруча. За кожну кульку нараховується 1 бал. Кулька, яка виявилася за межами обруча не зараховується.

Міньйон 1: А де ж наш капелюх дівся? Нам потрібно визначитися з наступними конкурсантами.

Міньйон 2:  Так ось він. Тягни наступний папірець та скажи нам номер

Міньйон 1:  І так, це номер………!

Міньйони проводять гру

Міньйон 2:  І так по підсумкам нашого кулькового матчу виграла команда…… Скажи мені мій друже, а ти любиш танцювати?

Міньйон 1:  Так. Дуже.

Міньйон 2:   Тоді я запрошую тебе і всіх наших дітей на флешмоб

Міньйон 1: Ну ось мої маленькі друзі і набігає кінця наше свято. Бажаємо всім здоровя, щастя та радості. До нових зустрічей! До побачення.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Євтушенко Оля
    Дякую, знадобилось!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ампілогова Олена Матвіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
3300
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку