Матеріал на допомогу вчителям у проведенні предметного тижня із зарубіжної літератури
Розважально-пізнавальна гра
« Один за всіх і всі за одного»
(на допомогу вчителям зарубіжної літератури під час проведення предметного тижня)
Мета : створити радісну атмосферу, весело і цікаво провести виховний захід; розширювати кругозір дітей, збагачувати словниковий запас; сприяти розвитку мислення, зв'язного мовлення; швидкості реагування; уяву, фантазію, кмітливість, артистичні творчі здібності дітей; закріпити вміння учнів використовувати знання на практиці; виховувати естетичний смак.
Учасники : учні 7-8 класу ( 10 учасників)
Обладнання: проєктор, ноутбук, картки з завданнями , відео презентації, аудіо запис пісень, ілюстрації до творів , дошка для малювання .
Звучить музика . З’являється ведуча.
Ведуча
Доброго дня, любі друзі !!! Я рада бачити вас сьогодні на нашій грі «Один за всіх і всі за одного». Сьогодні ми з вами не тільки весело проведемо час , а й продемонструємо свої знання , таланти, адже кожен з вас унікальна та неповторна особистість . Тож давайте не гаяти часу , а грати та вигравати .
Ведуча представляє журі , команди та їх командирів .
І команда _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ команда
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
І конкурс «Як не крути»
Участь беруть команди по черзі . Учасникам необхідно за змістом вгадати назву твору. На завдання надається 90 с. Кожна правильна відповідь 1 б. (6 б додатково для тих , хто вгадав всі назви)
І команда
(«Останній дюйм»).
ІІ команда
ІІ конкурс «Танцювальний»
Участь у цьому конкурсі приймає команда , окрім капітана , який повинен вгадати вид танців.
І команда
ІІ команда
ІІІ конкурс «Я- художник». Тема «Казки»
Участь беруть капітани команд. Завдання: дізнатися про яку казку йде мова на малюнку зображеному капітаном.
І команда
«Колобок», «Рукавичка», «Троя поросят», «Золота рибка», «Попелюшка», «Чарівний капелюх».
ІІ команда
«Буратіно», «Кіт в чоботях»,
ІV конкурс « Фільм, фільм, фільм…»
Участь приймають з кожної команди по 1 учаснику . хто першим вгадає з якого фільму уривок , той отримує 1 бал.
http://youtube.com/watch?v=CtV4OQLATu4
http://youtube.com/watch?v=nEuw-tDlYKU
http://youtube.com/watch?v=GnlPAGLlZAk
https://www.youtube.com/watch?v=tL4awYfVEc8
http://youtube.com/watch?v=r6ULo3__uLI
V конкурс « Пантоміма»
Кожному учаснику слід показати пантоміму , так аби її змогли вгадати учасники з команди. Максимальна кількість – 4 б .
І команда
ІІ команда
VІ конкурс «Таксі»
Змагання капітанів . Кожен з учасників сідає за руль автомобіля, імітує що їде . В цей час йому потрібно вгадати та назвати країну про яку йде мова . Максимальна кількість – 5 балів
І команда
ІІ команда
VІІ конкурс « Найкрутіше фото з книгою» 10 балів
Підбиття підсумків гри . Слово журі .
Нагородження учасників команди .
Ведуча
..Книжки, книжки, душі моєї друзі,
Супутники і в радості, і в тузі,
Із краю мрій сподівані гінці,
Ви - від зневір надієтворчі схови,
Вечірних мрій іскристі каганці -
Ах, тільки ви не зрадите любові!
Ростислав Олексіїв