Розважально-пізнавальна гра «В гостях у казки»

Про матеріал
Мета активізувати читацький інтерес учнів до казок, збагачувати їх словниковий запас, поглибити та закріпити знання школярів про казку за рахунок реалізації можливостей використання ІКТ. Розвивати навички акторської майстерності, роботі з комп’ютером. Виховувати повагу до ближнього, почуття любові до прекрасного, сприяти творчому ставленню до життя.
Перегляд файлу

Розважально-пізнавальна   гра «В  гостях  у  казки»

Мета: активізувати читацький інтерес учнів до казок, збагачувати їх словниковий запас, поглибити та закріпити знання школярів про казку за рахунок реалізації можливостей використання ІКТ. Розвивати навички акторської майстерності, роботі з комп’ютером. Виховувати повагу до ближнього, почуття любові до прекрасного, сприяти  творчому ставленню до життя.

Обладнання: ілюстрації до відомих книжок, дитячі малюни із казок, мультимедійний проектор, презентація "В гостях у казки ", аудіозапис пісень, відеоролик «Пам'ятники казковим героям

Звучить пісня «Сказки гуляют по свету»

Картинки по запросу рамка казкова-Доброго дня вам ,любі діти!

--Ми раді бачити вас сьогодні у цій залі, на нашому святі

-Хочешь вернуться в детство?

Хочешь вернуться в сказку?

Есть колдовское средство:

Краску кладу на краску,

Слово кладу на слово-

Все я могу на свете …

Вот мы с тобою снова …

В маленьких шубках дети…

-Мені хочеться запитати  у вас,які твори вам запамяталися з самого    

   дитинства?

 

P2100048

 

-Ну звичайно ж казка. Вони вчать нас жити в добрі ,любові,бути чемними  і благородними .

-То ж сьогодні до нас завітала її величність Королева Казка. Вітайте  її !       P2100049

КК.Світ дивовижний вас вітає!

Всіх тих ,хто вдумливо читає.

І тих ,хто любить мандрувати

Картинки по запросу парасолька малюнокТа прагне більше пізнавати.

Кмітливих, добрих і відважних,

А  ще ,звичайно, і уважних

Звеселить він і причарує,

Окрилить тим,що подарує

Казок чудовий хоровод

Я рада бачити на сьогоднішньому святі таку велику кількість дітей. Вірю ,що тут зібралися справжні   любителі книги.. Але чомусь у нас зовсім не затишно . Ви не будете заперечувати,якщо мої помічники  трішки прикрасять залу?Тоді до роботи.

(розкладають кульки, розставляють квіти,парасольки)

  • Ваша Величносте,чому ви такі невеселі?

КК-А як же мені радіти ,коли мої посланці повідомили, що діти зовсім закинули книги. Читання замінив компютер і телевізор. Моє королівство  скоро зовсім зникне.

  • Не хвилюйтеся , Ваша величносте! Цікаву ,пізнавальну  книгу ніколи  не замінить навіть найкраща техніка.
  • Картинки по запросу червона шапочкаЦе справді  так . І ви зараз в цьому переконаєтесь. Ми просимо зайняти вас почесне місце в залі і бути дорогою гостею на нашому святі.
  • Слухай,а раптом ми помилились і діти дійсно забули   казки?
  • А давай це перевіримо,проведемо невеличку вікторину.
  • Що ж давай.

 

 

ЛІТЕРАТУРНА ВІКТОРИНА

  1. один з найпоширеніших розповідних жанрівУНТ про вигадані події,фантастичних героїв,де добро завжди перемагає зло Про який жанр фольклору йде мова? (казка)
  2. Які бувають казки?
  3. Яка казка називається літературною?
  4. Назвіть письменників казкарів.
  • Молодці. Знаєш …яка була улюблена моя  казка ?
  • Яка?
  • Я була в захваті від героя казки російського письменника  Носова -Незнайки .  І книги «Незнайка в сонячному місті » і «Незнайка на  місяці » я просто обожнювала.
  • Тоді для тебе і для всіх учасників свята буде приємним виступ юних артистів 5-А класу,які підготували  уривок казки .«Як Незнайка хотів стати музикантом»

( Виступ дітей з казкою «Як Незнайка хотів стати музикантом»)

-Давайте іще раз поаплодуємо нашим артистам

-Що це за торбинка лежить?І щось в ній ?

-Чиїсь речі? Цікаво ,хто ж їх загубив?

-Не знаю . А давай запитаємо у дітей,може вони нам допоможуть?(Діти розгадують ,кому з героїв казок можуть належать знайдені речі:ключ, рукавичка , джем, яблуко ,троянда, черевичок, дзеркало)             

                                    P2100053

-Дуже добре. Швидко ми знайшли господарів речей. Але в мене є ще одне випробування для дітей. Чи назвуть діти казки ,до яких наші юні художники намалювали ілюстрації?

-Гадаю ,що і це під силу нашим гостям.

(Ведучі показують малюнки до творів ,зроблені дітьми)

-Гарно попрацювали ,то і час розважитись.

-До нас завітали юні артисти лялькового театру 5-В класу з казкою «Нажахана лисиця»Зустрічайте Їх

P2100054

                      -Ще раз подякуємо учням

-А ми   продовжуємо наше свято і пропонуємо конкурс.

-На сцену запрошуються по 4учні з кожного класу. Ви повинні досить швидко скласти вислів і потім його зачитати.

-Підказкою вам будуть цифри на зворотньому боці карток.

(Книга –джерело знань.

Казка вчить ,як на світі жить.

Книги-діти розуму)

 

P2100056

 

-Ми сьогодні так багато говоримо про казку, але казку в літературі.

-Що ти цим хочеш сказати?

-Що казка знайшла відображення не тільки в художній літературі,але і в музиці ,живописі.

Перегляд презентації

- А чи знаєш ти ,що російський художник Василь Васнєцов дуже часто на своїх полотнищах зображував казкові сюжети і казкових героїв?

-Так ,я знаю про це . Подивіться репродукцію його  картини «Іван-царевич на сірому вовку». Раніше критики вважали,що ця картина невдала,що сірий вовк схожий на наповнену соломою шкуру.

-Але подивіться,на опудало вовк зовсім не схожий, тому що, до художника в майстерню приводили живого вовка ,з якого він робив замальовки.

-Чудово передав Васнєцов і могутній та дикий зачарований ліс. Але щоб розігнати його лиховісну пітьму, художник вписав зображення дикої яблоньки  з її блідорожевими пелюстками .

-І це невипадково.  Василиса Прекрасна ,яку тримає Іван-царевич , ніби промінчик світла,який пробивається через пітьму ненависті,чвар і зла.

-Казка вчить ,що в житті,щоб чогось досягти,треба докласти великих зусиль.

-Учні 5-Б класу також підготували дуже повчальну казку Оскара Вальда «Хлопчик-зірка». Давайте їх запросимо на сцену!

 

 

-Дякуємо юним аматорам. І знову запрошуємо прийняти участь у грі «Знайди пару»

P2100055P2100058

Картинки по запросу баба яга з котом-Учні якого класу якнайшвидше  зможуть відшукати  пару героїв казок , скласти сердечка ,ті і переможці

   (Буратіно-Мальвіна; Герда-Кай ; Дюймовочка- Ельф; Малюк-Карлсон;Попелюшка-принц; Лисиця-Журавель Маша-Ведмідь)

-Ти знаєш,ми щось геть уже загралися. А дітям час додому . Може будемо завершувати наше свято?

-Гадаю,що вже час. Ваше Величносте! А вам сподобалося наше свято?.P2100063

 

-Ви переконалися ,що наші діти  і люблять, і читають казки?

-Так. Я дуже задоволена моїми читачами,і спокійна ,що казка не зникне з країни Дитинства. А на згадку про наше свято хочу вручити Почесні грамоти за  участь у святі

P2100064(Дітям вручаються грамоти )

-Ну що ,сподобалось?Отож-бо!

Затишно дітям  в пазусі казок.

Отак би й слухав процаря Салтана,

Або проте,як весело козак

Обманюва турецького султана

Про карих коней –грива вихряна,

Про чаклуна ,що все на світі може.

І щоб там хто кому не говорив,

А згине злоі правда переможе

Картинки по запросу рамка казкова-До побачення !

-До нових зустрічей!

Картинки по запросу рамка казкова 

 

 

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
1051
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку