Розважально-пізнавальна гра «В гостях у казки»
Мета: активізувати читацький інтерес учнів до казок, збагачувати їх словниковий запас, поглибити та закріпити знання школярів про казку за рахунок реалізації можливостей використання ІКТ. Розвивати навички акторської майстерності, роботі з комп’ютером. Виховувати повагу до ближнього, почуття любові до прекрасного, сприяти творчому ставленню до життя.
Обладнання: ілюстрації до відомих книжок, дитячі малюни із казок, мультимедійний проектор, презентація "В гостях у казки ", аудіозапис пісень, відеоролик «Пам'ятники казковим героям
Звучить пісня «Сказки гуляют по свету»
-Доброго дня вам ,любі діти!
--Ми раді бачити вас сьогодні у цій залі, на нашому святі
-Хочешь вернуться в детство?
Хочешь вернуться в сказку?
Есть колдовское средство:
Краску кладу на краску,
Слово кладу на слово-
Все я могу на свете …
Вот мы с тобою снова …
В маленьких шубках дети…
-Мені хочеться запитати у вас,які твори вам запамяталися з самого
дитинства?
-Ну звичайно ж казка. Вони вчать нас жити в добрі ,любові,бути чемними і благородними .
-То ж сьогодні до нас завітала її величність Королева Казка. Вітайте її !
КК.Світ дивовижний вас вітає!
Всіх тих ,хто вдумливо читає.
І тих ,хто любить мандрувати
Та прагне більше пізнавати.
Кмітливих, добрих і відважних,
А ще ,звичайно, і уважних
Звеселить він і причарує,
Окрилить тим,що подарує
Казок чудовий хоровод
Я рада бачити на сьогоднішньому святі таку велику кількість дітей. Вірю ,що тут зібралися справжні любителі книги.. Але чомусь у нас зовсім не затишно . Ви не будете заперечувати,якщо мої помічники трішки прикрасять залу?Тоді до роботи.
(розкладають кульки, розставляють квіти,парасольки)
КК-А як же мені радіти ,коли мої посланці повідомили, що діти зовсім закинули книги. Читання замінив компютер і телевізор. Моє королівство скоро зовсім зникне.
ЛІТЕРАТУРНА ВІКТОРИНА
( Виступ дітей з казкою «Як Незнайка хотів стати музикантом»)
-Давайте іще раз поаплодуємо нашим артистам
-Що це за торбинка лежить?І щось в ній ?
-Чиїсь речі? Цікаво ,хто ж їх загубив?
-Не знаю . А давай запитаємо у дітей,може вони нам допоможуть?(Діти розгадують ,кому з героїв казок можуть належать знайдені речі:ключ, рукавичка , джем, яблуко ,троянда, черевичок, дзеркало)
-Дуже добре. Швидко ми знайшли господарів речей. Але в мене є ще одне випробування для дітей. Чи назвуть діти казки ,до яких наші юні художники намалювали ілюстрації?
-Гадаю ,що і це під силу нашим гостям.
(Ведучі показують малюнки до творів ,зроблені дітьми)
-Гарно попрацювали ,то і час розважитись.
-До нас завітали юні артисти лялькового театру 5-В класу з казкою «Нажахана лисиця»Зустрічайте Їх
-Ще раз подякуємо учням
-А ми продовжуємо наше свято і пропонуємо конкурс.
-На сцену запрошуються по 4учні з кожного класу. Ви повинні досить швидко скласти вислів і потім його зачитати.
-Підказкою вам будуть цифри на зворотньому боці карток.
(Книга –джерело знань.
Казка вчить ,як на світі жить.
Книги-діти розуму)
-Ми сьогодні так багато говоримо про казку, але казку в літературі.
-Що ти цим хочеш сказати?
-Що казка знайшла відображення не тільки в художній літературі,але і в музиці ,живописі.
Перегляд презентації
- А чи знаєш ти ,що російський художник Василь Васнєцов дуже часто на своїх полотнищах зображував казкові сюжети і казкових героїв?
-Так ,я знаю про це . Подивіться репродукцію його картини «Іван-царевич на сірому вовку». Раніше критики вважали,що ця картина невдала,що сірий вовк схожий на наповнену соломою шкуру.
-Але подивіться,на опудало вовк зовсім не схожий, тому що, до художника в майстерню приводили живого вовка ,з якого він робив замальовки.
-Чудово передав Васнєцов і могутній та дикий зачарований ліс. Але щоб розігнати його лиховісну пітьму, художник вписав зображення дикої яблоньки з її блідорожевими пелюстками .
-І це невипадково. Василиса Прекрасна ,яку тримає Іван-царевич , ніби промінчик світла,який пробивається через пітьму ненависті,чвар і зла.
-Казка вчить ,що в житті,щоб чогось досягти,треба докласти великих зусиль.
-Учні 5-Б класу також підготували дуже повчальну казку Оскара Вальда «Хлопчик-зірка». Давайте їх запросимо на сцену!
-Дякуємо юним аматорам. І знову запрошуємо прийняти участь у грі «Знайди пару»
-Учні якого класу якнайшвидше зможуть відшукати пару героїв казок , скласти сердечка ,ті і переможці
(Буратіно-Мальвіна; Герда-Кай ; Дюймовочка- Ельф; Малюк-Карлсон;Попелюшка-принц; Лисиця-Журавель Маша-Ведмідь)
-Ти знаєш,ми щось геть уже загралися. А дітям час додому . Може будемо завершувати наше свято?
-Гадаю,що вже час. Ваше Величносте! А вам сподобалося наше свято?.
-Ви переконалися ,що наші діти і люблять, і читають казки?
-Так. Я дуже задоволена моїми читачами,і спокійна ,що казка не зникне з країни Дитинства. А на згадку про наше свято хочу вручити Почесні грамоти за участь у святі
(Дітям вручаються грамоти )
-Ну що ,сподобалось?Отож-бо!
Затишно дітям в пазусі казок.
Отак би й слухав процаря Салтана,
Або проте,як весело козак
Обманюва турецького султана
Про карих коней –грива вихряна,
Про чаклуна ,що все на світі може.
І щоб там хто кому не говорив,
А згине злоі правда переможе
-До побачення !
-До нових зустрічей!