Розважальтний квест "Новорічний карнавал"

Про матеріал

Тема: Розважальний квест «Новорічний карнавал» Мета: розширювати та поглиблювати знання вихованців з історії, культури, мистецтва; формувати позитивну мотивацію на навчальну діяльність, вчити висловлювати власні думки, ділитися враженнями; вчити активно відпочивати;

Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ СЕЛИДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ПДЮТ м. ГІРНИКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗВАЖАЛЬНИЙ КВЕСТ

«НОВОРІЧНИЙ КАРНАВАЛ»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Керівник гуртка

Іванова Ганна Олексіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

Гурток «Малюное та живопис» - група №1 основний рівень 2 рік навчання

дата проведення 19.20.2020

Тема: Розважальний квест «Новорічний карнавал»

Мета: розширювати та поглиблювати знання вихованців з історії, культури, мистецтва; формувати позитивну мотивацію на навчальну діяльність, вчити висловлювати власні думки, ділитися враженнями; вчити активно відпочивати;

розвивати логічне мислення, уміння застосовувати знання в нестандартних ситуаціях, вміння працювати в команді, креативність, увагу, пам'ять, самовпевненість;

виховувати естетичний смак, емпатію, формувати світогляд, патріотичність, цікавість до здобуття нових знань.

Обладнання: різнокольорові кульки по кількості учасників, різнокольорові конверти, картки із завданнями, загадки, пазли, кубики LEGO, кульки з літерами, картки з зашифрованими словами, білий папір, ножиці, музичні записи новорічних пісень, програвач, подарунки, клубок ниток.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

1.1 Перевірка присутніх.

1.2 Інструктаж з БЖД.

ІІ. Вступна частина

2.1 Розділ групи на команди.

Педагог: У мене в руках чарівні новорічні кульки трьох кольорів: червоні, зелені і жовті. Кожен з вас повинен обрати одну кульку. А тепер об’єднайтеся в команди одного кольору, І команда – червоний колір, ІІ команда – зелений колір, ІІІ команда – жовтий колір.

2.3 Оголошення правил змагання.

  1. Команда повинна працювати злагоджено та дружно.
  2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
  3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
  4. Дискваліфікація за шахрайство обох команд.
  5. За порушення гри чи грубе порушення дисципліни команда отримує штраф.

ІІІ. Основна частина

3.1 Обрання капітанів, назв команд.

3.2 Розминка «Обрання маршруту».

Шановні учасники гри, ви бачите по периметру нашої зали розміщено 6 столів, за якими сидять консультанти. На кожному столі вказана назва зупинки і лежать конверти ваших кольорів. Зараз кожна команда отримає картку, на якій записано загадку-підказку. Ви повинні відгадати загадку і знайти конверт, в якому вказано в якому порядку ви повинні відвідати зупинки. На кожній із зупинок ви отримуєте конверт вашого кольору і виконуєте завдання, які вказані в ньому. По закінченню виконання завдань ви отримуєте кульку з літерою. В кінці проходження всіх зупинок ви отримаєте шість кульок з літерами. З даних літер ви повинні скласти ключове слово, яке і буде паролем для отримання подарунків.

Отже, починаємо гру. Капітани, отримайте свої конверти-загадки і приступайте до гри.

І конверт. За ним учитель пише щось, і перевіряє всі роботи. За першою партою видно мені – все на вчительському … 

(На вчительському столі конверт із завданням).

ІІ конверт. Виходжу я відповідати , але не знаю, що писати. Тому поки порожня – наша шкільна …..

(На дошці прикріплений конверт із завданням)

ІІІ конверт. Вона велика, дерев’яна. Поробки у собі збирає, по поличках розкладає.

(У шафі конверт із завданням)

3.3 І зупинка: «Чарівне царство казок»

У конвертах завдання:

І. «Додай ім’я казкового героя».

Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім’я героя.

Кащик…

Василина…

Іван…

Спляча…

Баба- 

Змій…

Гуси…

Соловей…

Курочка- …

ІІ. «З якої це казки?»

Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом. А ви знаєте казки?

  1. «…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…».
  2.  «…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» 
  3. На городі виростала, Сили набирала, Непомітно, дуже швидко, Великою стала.
  4. Став тут дід усіх гукати Та красуню рвати. А цю казку, діти, ви Встигли відгадати? 

ІІІ. «З якої це казки?»

Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом. А ви знаєте казки?

 

  1. Він веселий і незлобний, Цей хороший дивачок. З ним господар хлопчик Робін І товариш П’ятачок. До прогулянок він ласий, Є на мед чутливий нюх, Зветься плюшевий ведмедик…
  2. «…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?» 
  3. «…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» 
  4. Старенька бабуся у лісі жила. Гостинці для неї онука несла. Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься? Хто б відповів? 

Діти отримують кульку з літерою А.

3.4 ІІ зупинка «Стіна слів»

«Шифрувальник»

Кожна команда розшифровує слова, а потім із слів складає невеличку новорічну розповідь.

карульбу (бурулька)

холаві(віхола)

нікасинж (сніжинка)

Ндамарин(мандарин)

хавірюза (завірюха)

інгс(сніг)   

розмо  (мороз)

танчаса(санчата)

Діти отримують кульку з літерою Я

3.5 ІІІ зупинка «Чарівні пазли».

Скласти з пазлів картинку символ нового 2021 року

Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою Н.

3.6 ІV зупинка «Салон Королеви Зими».

Королева залишила вам своє завдання: виготовити новорічну прикрасу. Вихованці мають зробити паперову сніжинку

Діти отримують кульку з літерою Л.

3.7 V зупинка «Пісенний вернісаж»

Назвіть 5 новорічних пісень і заспівайте одну з них.

Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою К.

3.8 VІ зупинка «Конструктори»

З цеглинок LEGO скласти фігуру дерева, без якого не може 

відбутися Новий рік.

Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою И

Після виконання всіх завдань команди складають ключове слово ЯЛИНКА.

На ялинці знаходять конверт кольору своєї команди, в якому вказана загадка, розгадавши яку, діти знаходять подарунки.

ІV. Підсумок заняття

4.1 Інтерактивна вправа «Клубочок побажань»

Учасники команд у довільному порядку передають один одному клубочок із привітаннями або побажаннями. Одній особі можна передавати клубочок необмежену кількість разів. У результаті має утворитися «павутинка». У процесі змотування нитки вихованці діляться враженнями від гри.

docx
Додано
11 травня 2021
Переглядів
2050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку