Тема: Розважальний квест «Новорічний карнавал» Мета: розширювати та поглиблювати знання вихованців з історії, культури, мистецтва; формувати позитивну мотивацію на навчальну діяльність, вчити висловлювати власні думки, ділитися враженнями; вчити активно відпочивати;
ВІДДІЛ ОСВІТИ СЕЛИДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПДЮТ м. ГІРНИКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗВАЖАЛЬНИЙ КВЕСТ
«НОВОРІЧНИЙ КАРНАВАЛ»
Підготувала:
Керівник гуртка
Іванова Ганна Олексіївна
2020
Гурток «Малюное та живопис» - група №1 основний рівень 2 рік навчання
дата проведення 19.20.2020
Тема: Розважальний квест «Новорічний карнавал»
Мета: розширювати та поглиблювати знання вихованців з історії, культури, мистецтва; формувати позитивну мотивацію на навчальну діяльність, вчити висловлювати власні думки, ділитися враженнями; вчити активно відпочивати;
розвивати логічне мислення, уміння застосовувати знання в нестандартних ситуаціях, вміння працювати в команді, креативність, увагу, пам'ять, самовпевненість;
виховувати естетичний смак, емпатію, формувати світогляд, патріотичність, цікавість до здобуття нових знань.
Обладнання: різнокольорові кульки по кількості учасників, різнокольорові конверти, картки із завданнями, загадки, пазли, кубики LEGO, кульки з літерами, картки з зашифрованими словами, білий папір, ножиці, музичні записи новорічних пісень, програвач, подарунки, клубок ниток.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
1.1 Перевірка присутніх.
1.2 Інструктаж з БЖД.
ІІ. Вступна частина
2.1 Розділ групи на команди.
Педагог: У мене в руках чарівні новорічні кульки трьох кольорів: червоні, зелені і жовті. Кожен з вас повинен обрати одну кульку. А тепер об’єднайтеся в команди одного кольору, І команда – червоний колір, ІІ команда – зелений колір, ІІІ команда – жовтий колір.
2.3 Оголошення правил змагання.
ІІІ. Основна частина
3.1 Обрання капітанів, назв команд.
3.2 Розминка «Обрання маршруту».
Шановні учасники гри, ви бачите по периметру нашої зали розміщено 6 столів, за якими сидять консультанти. На кожному столі вказана назва зупинки і лежать конверти ваших кольорів. Зараз кожна команда отримає картку, на якій записано загадку-підказку. Ви повинні відгадати загадку і знайти конверт, в якому вказано в якому порядку ви повинні відвідати зупинки. На кожній із зупинок ви отримуєте конверт вашого кольору і виконуєте завдання, які вказані в ньому. По закінченню виконання завдань ви отримуєте кульку з літерою. В кінці проходження всіх зупинок ви отримаєте шість кульок з літерами. З даних літер ви повинні скласти ключове слово, яке і буде паролем для отримання подарунків.
Отже, починаємо гру. Капітани, отримайте свої конверти-загадки і приступайте до гри.
І конверт. За ним учитель пише щось, і перевіряє всі роботи. За першою партою видно мені – все на вчительському …
(На вчительському столі конверт із завданням).
ІІ конверт. Виходжу я відповідати , але не знаю, що писати. Тому поки порожня – наша шкільна …..
(На дошці прикріплений конверт із завданням)
ІІІ конверт. Вона велика, дерев’яна. Поробки у собі збирає, по поличках розкладає.
(У шафі конверт із завданням)
3.3 І зупинка: «Чарівне царство казок»
У конвертах завдання:
І. «Додай ім’я казкового героя».
Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім’я героя.
Кащик…
Василина…
Іван…
Спляча…
Баба- …
Змій…
Гуси…
Соловей…
Курочка- …
ІІ. «З якої це казки?»
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом. А ви знаєте казки?
ІІІ. «З якої це казки?»
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом. А ви знаєте казки?
Діти отримують кульку з літерою А.
3.4 ІІ зупинка «Стіна слів»
«Шифрувальник»
Кожна команда розшифровує слова, а потім із слів складає невеличку новорічну розповідь.
карульбу (бурулька)
холаві(віхола)
нікасинж (сніжинка)
Ндамарин(мандарин)
хавірюза (завірюха)
інгс(сніг)
розмо (мороз)
танчаса(санчата)
Діти отримують кульку з літерою Я
3.5 ІІІ зупинка «Чарівні пазли».
Скласти з пазлів картинку символ нового 2021 року
Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою Н.
3.6 ІV зупинка «Салон Королеви Зими».
Королева залишила вам своє завдання: виготовити новорічну прикрасу. Вихованці мають зробити паперову сніжинку
Діти отримують кульку з літерою Л.
3.7 V зупинка «Пісенний вернісаж»
Назвіть 5 новорічних пісень і заспівайте одну з них.
Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою К.
3.8 VІ зупинка «Конструктори»
З цеглинок LEGO скласти фігуру дерева, без якого не може
відбутися Новий рік.
Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою И
Після виконання всіх завдань команди складають ключове слово ЯЛИНКА.
На ялинці знаходять конверт кольору своєї команди, в якому вказана загадка, розгадавши яку, діти знаходять подарунки.
ІV. Підсумок заняття
4.1 Інтерактивна вправа «Клубочок побажань»
Учасники команд у довільному порядку передають один одному клубочок із привітаннями або побажаннями. Одній особі можна передавати клубочок необмежену кількість разів. У результаті має утворитися «павутинка». У процесі змотування нитки вихованці діляться враженнями від гри.