Розвиток дрібної моторики рук " Спритні пальчики"

Про матеріал
Мета проекту Розвивати у дітей дрібну моторику і злагодженість рухів обох рук. Завдання Створити умови для експериментування при сполученні зображувальних технік та самостійних творчих пошуків; активізувати корекційну роботу для рухової активності кисті рук. Розвиток уміння здійснювати точні рухи кистю і пальцями рук. Розвиток здатності координованої роботи рук з зоровим сприйняттям. Розвиток творчої активності, просторового мислення, фантазії. Формування вміння втілювати свої ідеї в художній образ. Виховання шанобливого ставлення до своєї та чужої праці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Професійний проект Спритні пальчики Розвиток дрібної моторики рук

Номер слайду 2

Актуальність На початку року в молодшій групі спостерігаючи за дітьми в різні режимні часи відмітили, що такі діти як Рукомеда А., Петюх Г., Тимошенко В., Чиж Е. та інші при самообслуговуванні тримали ложку в кулаці при вживані їжі, не вміли правильно тримати пензлик, олівець, одягатися та роздягатися, мити руки та інше, що вимагає моторної активності кисті рук. Саме такі відхилення у руховій активності рук в чотирирічному віці породжують складність у переключенні дитини з одного завдання на інше, дитина починає відставати від однолітків, а надалі,в шкільному віці не встигатиме за програмою. Вчені (А.В.Антаков- Фомін, М.І.Кольцова, Є.І. Ісенін) довели, що розвиток пальцевої моторики дітей впливає на становленя та удосконалення мовної функції, сприяє покращенню психологічних навичок. «Кисть руки − орган мовлення», тому питання розвитку дрібної мускулатури рук є актуальним.

Номер слайду 3

Мета проекту Розвивати у дітей дрібну моторику і злагодженість рухів обох рук. Завдання Створити умови для експериментування при сполученні зображувальних технік та самостійних творчих пошуків; активізувати корекційну роботу для рухової активності кисті рук. Розвиток уміння здійснювати точні рухи кистю і пальцями рук. Розвиток здатності координованої роботи рук з зоровим сприйняттям. Розвиток творчої активності, просторового мислення, фантазії. Формування вміння втілювати свої ідеї в художній образ. Виховання шанобливого ставлення до своєї та чужої праці.

Номер слайду 4

План реалізації: • опрацювати матеріал з питання впливу дрібної моторики рук та мовлення дітей в дошкільному віці; • підібрати практичний матеріал за віком дітей; • визначити послідовність методики розвитку дрібної моторики рук; • провести консультації батькам по цьому питанню . Виконавці проекту: діти, вихователі, батьки.

Номер слайду 5

Форми роботи: • Заняття. • Індивідуальна робота. • Колективна творчість. • Прогулянка. • Фіз. культурні заходи • Консультації Реалізація проекту. Щоб сприяти розвитку активності кисті та пальців рук і тим самим розвивати мовлення дітей проводимо різні ігри, вправи, гімнастики. Наприклад, мовна гра з імітацією рухів: • «Печу – печу хлібчик» • «Іде коза рогата» • «Прилетіли – відлетіли пташки» • «Квасимо капусту» • «Сім*я» та ін.;

Номер слайду 6

Індивідуальні вправи,ігри: • Знайти заховані предмети в різних крупах. • Сортування квасолі за кольором,величиною. • «Намисто». Нанизати на дріт ( мотузку) вермішель, використані частинки фломастерів, картонні силуети тварин. • Скласти в отвір коробки кольорову мотузку. • Знайти та витягнути з клубка потрібного кольору мотузку. • Розкручувати та закручувати кришки. • Виловлювати ситечком, ложкою предмети. • Створити предмет за допомогою прищіпок. Дид/гра « Рибалка», «Одягни ляльку», «Прикраси тварин»(шнурівка).

Номер слайду 7

Дидактичний матеріал

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Текстильна книжечка

Номер слайду 10

Намисто Сніговичок

Номер слайду 11

Прикраси звірят Весела картинка

Номер слайду 12

Основні принципи (правила) роботи педагога при реалізації проекту: повага до дитини, до процесу і результатів його діяльності в поєднанні з розумною вимогливістю; • комплексний підхід ,систематичність і послідовність • варіативність змісту і форм проведення занять; цікава наочність; • адекватність вимог і навантажень, що пред'являються до дитини в процесі занять; • індивідуалізація темпу роботи - перехід до нового етапу навчання лише після повного засвоєння матеріалу попереднього етапу; • повторність (циклічність повторення) матеріалу, що дозволяє формувати і закріплювати механізм реалізації функції

Номер слайду 13

Результативність: У дітей, завдяки систематичній роботі спостерігаються деякі досягнення у руховій активності рук при самообслуговуванні: вище згадані діти правильно миють руки, чіткіші рухи при малюванні округлих форм, діти більш зосередженні на виконанні завдань, але ще спостерігаються труднощі в самостійному одяганні у Рукомеда А., Петюх Г., у Євеліни на сьогоднішній час стали більш яснішими слова. Надалі плануємо ускладнювати завдання використовуючи необхідний матеріал для розвитку дрібної моторики пальців рук та поєднувати їх із мовним супроводом.

ppt
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку