Розвиток фізичних якостей засобами рухливих ігор та естафет Урок фізичної культури у 6 класі

Про матеріал
розвивати основні фізичні якості та координаційні здібності засобами фізичних вправ, ігор та естафет; прищеплювати стійкий інтерес до виконання фізичних вправ; мотивувати учнів на здоровий спосіб життя; сприяти зміцненню здоров’я; виховувати почуття взаємодопомоги та вміння долати труднощі.
Перегляд файлу

 

 

Розвиток фізичних якостей  засобами рухливих ігор та естафет

 

Урок фізичної культури у 6 класі

Мета: розвивати основні фізичні якості та координаційні здібності засобами фізичних вправ, ігор та естафет; прищеплювати стійкий інтерес до виконання фізичних вправ; мотивувати учнів на здоровий спосіб життя; сприяти зміцненню здоров’я; виховувати почуття взаємодопомоги та вміння долати труднощі.

Завдання :

  1. вдосконалювати техніку метання м’яча, човникового бігу, ігор та естафет.
  2. сприяти розвитку сили, швидкості , спритності, координаційних здібностей; поліпшувати емоційний стан учнів, зміцнювати своє здоров’я.

 

Інвентар та обладнання: набивні м’ячі, гімнастичні лави, кубики, фішки.

Місце проведення : спортивний зал

Хід уроку

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12 хв)

1

Шикування в шеренгу, рапорт, оголошення завдання

30 с

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

2

Правила поведінки і техніки безпеки на уроках фізичної культури

 

Створити психологічну установку на можливий успіх

3

Підрахунок ЧСС за 10 с

15 с

Початковий пульс

4

Стройові вправи:

  • повороти на місці;
  • перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки

30 с

Під час виконання вправ тулуб тримати рівно, підборіддя підняти

5

Різновиди ходьби:

  • на носках, руки прямі, підняті вгору;
  • на п’ятах, руки за голову, пальці в замок;
  • на зовнішньому та внутрішньому боці стопи, руки на поясі

1 хв

Формування постави, запобігання плоскостопості

6

Різновиди бігу:

  • звичайний;
  • змійкою;
  • приставним кроком лівим і правим боком;
  • по лініях розмітки у залі

2 хв

Темп повільний, дистанція — два кроки. Бігти в колоні по одному. Завершити біг вправами на відновлення дихання

7

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою:

  • вправи на формування постави;
  • вправи з нахилами тулуба у різні боки;
  • вправи з навантаженням на нижні кінцівки (махові рухи);
  • стрибки зі скакалкою

7,5 хв

  1. вправи
  2. вправи

3 вправи

 

30 с

Перешикуватися в колону по чотири. Стежити за чіткістю виконання вправ, коригувати виконання. Скакалку тримати в обох руках. Кожен учень рахує кількість своїх стрибків

8

Підрахунок ЧСС за 10 с

15 с

Контроль за навантаженням

II. Основна частина (28 хв)

 

1

Перешикування в шеренгу по два

30 с

Учні розташовую-ться один навпроти одного на відстані 6 м

2

Вправи з набивними м’ячами:

  • кидки м’яча лівою, правою рукою від плеча;
  • кидки м’яча двома руками від грудей;

кидки м’яча двома руками із-за голови;

10 хв

10 разів

10 разів

10 разів

М’яч спрямовувати партнерові на груди.

Завдання-змагання: виграє пара, яка найменше разів загубить м’яч

 

  • кидки м’яча двома руками із-за спини з нахилом тулуба вперед;
  • кидки м’яча двома руками знизу

10 разів

10 разів

 

3

Вдосконалення техніки човникового бігу

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикувати клас у колону по два. Кубики дозволяється переносити в різній послідовності

4

Вдосконалення змісту та послідовності раніше вивчених естафет з елементами метання та передачі м’яча:

5 хв

 

Направляючі розташовуються напроти своїх команд на відстані 4 м. М’яч передавати однією рукою згори з-за голови

5

Вправи на гімнастичних лавах (розвиток сили)

  1.           В.п. — сід на гімнастичній лаві, ноги вперед—угору під кутом 60" — виконувати ножиці ногами.
  2.         Згинання і розгинання рук в упорі лежачи:
  • хлопці: в.п. — ноги на лаві, руки на підлозі;

 

  • дівчата: в.п. — руки на лаві

6 хв

3 рази

по 20 с

 

3 підходи

по 15 разів

3 підходи

по 12 разів

Ноги в колінних суглобах не згинати.

Між підходами відпочинок від 30 до 40с

6

Вдосконалення змісту та послідовності раніше вивчених рухливих ігор:

  • рухлива гра «Невід»;
  • рухлива гра «Перестрілка»

5 хв

Уміти самостійно провести гру

7

Підрахунок ЧСС за 10 с

15 с

Контроль за навантаженням

ІІІ. Заключна частина (5 хв)

1

Біг звичайний

30 с

Темп повільний виконувати по колу, дистанція — два кроки

2

Вправи на відновлення дихання

1,5 хв

Виконувати і в русі, і на місці

3

Підрахунок ЧСС за 10 с

15с

Контроль за відновленням

4

Шикування у шеренгу по одному

15с

 

5

Підсумки уроку.

Учитель. Вважаю, всі учні впоралися зі своїм завданням. Загалом урок пройшов на належному рівні. У деяких вправах було допущено незначні помилки, але ми їх швидко виправимо

1,5 хв

Звернути увагу на досягнення учнів, а також на допущені помилки. Виставити оцінки

6

Домашнє завдання

30 с

Щодня протягом тижня виконувати комплекс ранкової гімнастики № 3 (12 вправ):

  1. хлопці: «пістолет» — по 12 разів на кожній нозі;
  2. дівчата: «пістолет» — по 10 разів на кожній нозі

7

Організований вихід зі спортивного залу

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 березня 2021
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку