КОНСПЕКТ УРОКУ З ГІМНАСТИКИ В 5 КЛАСІ

Про матеріал
Мета: 1.Сформувати навики оволодіння елементами гімнастики. 2. Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із розвитку рухових якостей. 3. Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами Завдання уроку: Виховні: • Виховати в учнів почуття колективу та відповідальності за свої дії; • Розвивати стійкий інтерес до занять спортивною гімнастикою. Оздоровчі: • Сприяти розвитку гнучкості, витривалості, рівноваги (вестибулярного апарату людини), координації рухів , м’язової пам’яті. Освітні: 1. Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять гімнастичними вправами. 2. Вдосконалення техніки виконання елементів акробатики: перекид вперед 3. Вдосконалити отримані учнями уміння й навички з техніки виконання акробатичної комбінації.
Перегляд файлу

 

 КОНСПЕКТ УРОКУ З ГІМНАСТИКИ В 5 КЛАСІ

Мета:

1.Сформувати навики оволодіння елементами гімнастики.

2. Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із розвитку рухових якостей.

3. Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами

Завдання уроку:

Виховні:

  • Виховати в учнів почуття колективу та відповідальності за свої дії;
  • Розвивати стійкий інтерес до занять спортивною гімнастикою.

 

Оздоровчі:

  • Сприяти розвитку гнучкості, витривалості, рівноваги (вестибулярного апарату людини), координації рухів , м’язової пам’яті.

Освітні:

  1. Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять гімнастичними вправами.
  2. Вдосконалення техніки виконання елементів акробатики: перекид вперед

 

  1. Вдосконалити отримані учнями уміння й навички з техніки виконання акробатичної комбінації.

    

Тип уроку:    навчально-тренувальний

Вид уроку:    урок-гра.

 

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: гімнастичні мати,гімнастичні лави  , кольорові кружочки(світлофор) свисток, секундомір, волейбольний м’яч .

Тривалість уроку: 45хв

Вчитель :  Клименко Ю.А.

№ пор.

 

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

           І.                        Підготовча частина ( 11-12 хв )

 

1

 Організація учнів до уроку:

  • шикування в одну шеренгу;
  • перевірити правильність постави;
  • рапорт;
  • привітання;
  • повідомлення завдань уроку;

 

Фронтальний метод

 

 

Здає учень

Звернути увагу на чіткість

 

 

 

2

 

 

 

Підрахунок ЧСС за 10с.

 

 

 

10-15с

 

 

 

60-70 уд./хв. Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

3

 Правила поведінки під час занять гімнастичними вправами. Пам`ятайте, що на уроках фізичної культури не можна штовхатися, переганяти один одного, потрібно дотримуватись дистанцій при бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки, не розпочинати вправи без команди.

1хв

Фронтальний метод

 

4

Повороти  на місці: праворуч ,

 ліворуч ,  кругом

30 сек

Звернути увагу на чітке виконання вправ. Слідкувати за поставою

 

В.п.- руки на поясі

1-4 колові рухи головою вправу сторону,

1-4 в ліву сторону.

В.п.- руки на поясі

  1.        нахил голови вправо,
  2.        нахил голови вліво,
  3.        нахил голови вперед,

 

 

 

 

 

Руки на поясі, слідкувати за поставою

5

Гра «Світлофор»:

Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються

2хв30с

Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварі»). Хто підчас гри неуважний, той стає замикаючим.

Відстань – 2 кроки

6

 Вправи для формування правильної постави

Ходьба : звичайним кроком ;

на зовнішній стороні стопи ;

на носках;

на п’ятах;

перекатом з п’ятки на носок ;

 

2-3хв

Вправи на формування правильної постави .Спину тримати прямо , дивитися прямо .

По колу в колону по одному , дистанція 2 кроки

руки на поясі

6

Спортивна ходьба з переходом у біг ;

 

Біг у повільному темпі ;

біг зі зміною напрямку руху

 

1-2хв

Зберігати стрій , не обганяти один одного .

Дихання рівномірне .

Зміна напрямку руху  виконується за сигналом .

7

Бігові вправи :

 

 

а) приставним кроком правим(лівим) боком руки на поясі ;

 

 

б) з високим підніманням стегна ;

 

 

в) заведенням гомілок назад ;

г) біг стрибками з ноги на ногу

1-2 хв

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу.

Погляд спрямований у напрямку руху через ліве , або праве плече .

 

Слідкувати , щоб спина була прямою , плечі розведені

 

Слідкуємо за дистанцією, не порушуємо техніку безпеки

8

Звичайна ходьба з відновленням диханням

1- руки вперед;

2 - руки вгору;

3 - руки в сторони;

4 – руки вниз

4-5 разів

Темп повільний .

Руки вгору- вдих , руки вниз- видих.

Погляд спрямований на кисті рук .

9

Перешикування з однієї колони у дві .

Комплекс  загальнорозвиваючих  вправ на місці:

В.п.о.с.,  ноги на ширині плечей , руки на поясі

а) нахили  головою праворуч, ліворуч,  назад  , вперед ;

 

 

 

 

 

4-6 разів

У дві шеренги , розімкнутися на відстань витягнутих рук 

 

Ноги не згинаємо в колінах, різких рухів не виконувати

 

10

б) В.П.  руки попереду

1- ривком руки в сторони ,

2 - В.п.

3- ривком руки вгору

4 – В.п.

 4-6 разів

 

Дотримуватися по черговості рухів .

Руки в ліктях не згинати ,

відстань витягнутих рук

11

г) В.п.: о.с., ноги нарізно , руки на поясі

1-2 . нахил  тулуба ліворуч

3-4.  нахил тулуба праворуч

5-6. нахил тулуба  вперед

7-8.  нахили  назад

4-6 разів

Тулуб тримати прямо , нахилятися енергійно .

Намагатися нахилити тулуб униз , торкнувшись пальцями рук підлоги .

12

В.п .

1. Випад ліворуч , упор присівши на ліву ногу , права в стороні .

2. В.п.

3. Випад праворуч , упор присівши на праву ногу , ліва в стороні .

4-6 разів

 

 Під час присідів тримати спину рівно, темп повільний.

13

В.п.  – упор лежачи на підлозі руки на ширині плечей ,

1. стрибком в упор присід

В.П.

4 рази

Спину прогнути , погляд спрямувати вперед .

14

В.п. о.с. руки на поясі .

 стрибки на правій , лівій , на обох ногах

 

2х4 стрибка

Стрибки виконувати спокійно .

 

 

13. Підрахунок ЧСС за 10с.

 

120-140уд./хв

2.

Основна частина ( 25 хв)

1.

В.п.- сидячи на матах нахили тулуба вперед не згинаючи коліна , носки натягнуті .

2-3 повтор.

Руками тянутися до носків , голову нахилити .

2.

В.п. – сидячи на маті , упор руками за спиною

1. – опираючись руками , прогнутися

 

угору , голову відхилити назад , ноги прямі .

2. – В.П.

2-3 повтор.

 

 

Під час виконання вправи ,ноги

 

не розводити , коліна не згинати , носки натягнуті .

3.

В.п. – лежачи на матах на спині , руками триматися за верхній край мата , ноги прямі .

1-4. – повільно піднімати прямі ноги і торкатися носками за головою .

5-8 . – повільно опускати ноги у вихідне положення .

2-3 повтор.

Слідкувати за вірністю виконання вправи

 

4.

В.п.- лежачи на матах на спині , руки за головою , ноги зігнуті в колінах на підлозі

1. – сісти , руками триматися за гомілки (групування сидячи)

2. – В.п.

2-3 повтор.

 

 

 

Під час виконання вправи ступні не відривати від підлоги

5.

В.п. – групування сидячи .

1-2 перекиди назад в стійку на лопатках зігнутими колінами

3- групування лежачи

4 – перекид вперед в упор присівши

2-3 повтор.

 

6.

В.п. – упор присівши .Пересування на руках до упору лежачи і назад  до В.п.

2-3 повтор.

Під час пересування руками ноги на місці .

7.

Перекид вперед з допомогою вчителя поточним методом  з кожним учнем :

  • упор присівши
  • упор зігнувшись , голову нахилити донизу , підборіддя тримати біля грудей
  • повільно нахилитися вперед
  • одночасним поштовхом ніг і рук виконати  перекид уперед в упор присівши

2 повтор.

Слідкувати за технікою виконання .

8.

Вправи в рівновазі: Ходьба по гімнастичній лаві на носках до середини колоди із зупинкою в стійці на одній нозі, інша нога вперед, убік, назад «Ласточка» крок до кінця поворот на 3600 , ходьба з підняттям ноги до кута 900   

Рухлива гра .

 

Слідкувати за правильною ходою , роботою рук .

 

Заключна частина

3.

1. Шикування.

20-30с

в одну шеренгу

 

2. Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок.

1-2хв

 

 

3. Вимірювання ЧСС за 10с.

20-30с

80-90 уд./хв

 

4. Домашнє завдання:

Згинання і розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(хлопці)

Стрибки через скакалку(дівчата)

 

 

 

5. Організований вихід із залу.

 

в колону по одному

 

docx
Додано
16 березня 2021
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку