Майстер-клас
Розвиток інтелектуальних можливостей молодших школярів в умовах НУШ.
Тема: «Смачно,корисно, емоційно!»
Мета: створювати умови для сприйняття інформації, вчити ставити питання один одному, завдяки зворотному зв’язку, використовувати в практичних діях поняття «здорова та корисна їжа»; формувати вміння запам’ятовувати та відтворювати інформацію,вести пошукову роботу, створювати прості медіа продукти; ; розвивати зорову пам’ять, довільну увагу; формувати успішну особистість шляхом розвитку емоційного інтелекту.
Науково доведено : інтелектуальні можливості дитини формуються на генетичному рівні та за допомогою інформаційно-освітнього простору. Значно підвищує коефіцієнт інтелекту покращення стану здоров’я дитини.
Отже, здоров’я наших дітей - в наших руках!
Пропоную вашій увазі методи роботи ,орієнтовані на інтереси і можливості кожної дитини та розвитку допитливості, пізнавальної мотивації та інтелектуальної активності.
Уявіть, що ви – учні 1 класу. У нас триває тематичний тиждень «Смачно,корисно, емоційно!»
І етап нашої роботи – вправа «Стоп-кадр».
Приготуйте свої «фото апаратики» - поблимайте оченятами. Зараз з’являться картинки. Запам’ятайте їх та відтворіть на своїх листочках. (яблуко-морква-риба).
Підніміть свої аркуші. Задайте питання один одному з приводу побаченого (послідовність, користь, колір)
Яблучко, морква, рибка – це смачно та корисно! Здорова та корисна їжа – запорука вашого здоров’я.
Висновок: вправа передбачає розвиток пам’яті,зокрема зорової, довільної уваги, формування запам’ятовування та відтворення інформації.
ІІ етап - застосування інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення інтелектуальної активності учнів.
Гра «Маленькі кухарі».
Здавна в Україні з повагою ставилися до їжі. Мами ще з малечку навчали дівчаток мистецтву кулінарії. А в наш час і багато чоловіків гарно справляються з вмінням приготувати смачно і корисно. Зараз ви приготуєте страви з молока, адже саме в молоці є багато кальцію, що такий корисний зростаючим діткам. Назви страв вам підкажуть загадки.
Принесла в обгортці... зиму.
Я її за мить зігрів.
Як? Та дуже просто — з’їв! (Морозиво)
Вранці з молоком я п’ю.
Це не кофе і не чай
Що це? Спробуй відгадай. (Какао)
На столі – картинки-відгадки. Об’єднайтесь в пари та приготуйте страви з молока.
Висновок: застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології , діти ведуть пошукову роботу, створюють прості медіа продукти, виконують за поданою інформацією завдання практичного характеру.
ІІІ етап нашої роботи – дослідницька діяльність.
Формування успішної особистості я реалізую шляхом розвитку емоційного інтелекту. Позитивні емоції, приємні враження значно підвищують здоров’я дитини. Пропоную лайфхак від Кота Матроскіна «Танцююче молоко».
Зараз ми зробимо фокус і нехай наше молочко потанцює. Попереджаю: таке молочко пити не можна! Все, що ви будете брати в ручки – смакувати не можна!
Обє’днайтесь в групи: «Морозиво», «Какао».
Миючий засіб змушує жирне молоко рухатись.
Висновок: так в цікавій формі діти досліджують навіть елементарні речі та отримують позитивні емоції.
Шановні вчителі, шановні мої дітки, що у нас було смачно, корисно та емоційно?
Отже, навчаючи учнів відтворювати інформацію, вести пошукову роботу, досліджувати навіть елементарні речі, застосовувати сучасну медіа техніку, я розвиваю інтелектуальну активність, формую критичне мислення, компетентнісне ставлення до дійсності – тобто реалізую засади НУШ.
Хай вам завжди буде смачно, корисно та емоційно!