"Розвиток інтелектуальних можливостей молодших школярів в умовах НУШ".

Про матеріал
Пропоную вашій увазі майстер-клас з розвитку інтелектуальних можливостей ,методи роботи ,орієнтовані на інтереси і можливості кожної дитини та розвитку допитливості, пізнавальної мотивації та інтелектуальної активності.
Перегляд файлу

Майстер-клас

Розвиток інтелектуальних можливостей молодших школярів в умовах НУШ.

Тема: «Смачно,корисно, емоційно!»

Мета: створювати умови для сприйняття інформації, вчити ставити питання один одному, завдяки зворотному зв’язку, використовувати в практичних діях поняття «здорова та корисна їжа»; формувати вміння запам’ятовувати та відтворювати інформацію,вести пошукову роботу, створювати прості медіа продукти; ; розвивати зорову пам’ять, довільну увагу; формувати успішну особистість шляхом розвитку емоційного інтелекту.

  •          Вітаю вас, шановні колеги!
  •          Методична проблема, над якою я працюю: розвиток інтелектуальних можливостей молодших школярів в умовах Нової української школи
  •          Щоб запалити вогонь в очах дітей, самому треба горіти.

          Науково доведено : інтелектуальні можливості дитини формуються на    генетичному рівні та за допомогою інформаційно-освітнього простору. Значно підвищує коефіцієнт інтелекту покращення стану здоров’я дитини.

Отже, здоров’я наших дітей - в наших руках!

Пропоную вашій увазі методи роботи ,орієнтовані  на інтереси і можливості кожної дитини та розвитку допитливості, пізнавальної мотивації та інтелектуальної активності.

Уявіть, що ви – учні 1 класу. У нас триває тематичний тиждень «Смачно,корисно, емоційно!»

І етап нашої роботи – вправа «Стоп-кадр».

Приготуйте свої «фото апаратики» - поблимайте оченятами. Зараз з’являться картинки. Запам’ятайте їх та відтворіть на своїх листочках. (яблуко-морква-риба).

Підніміть свої аркуші. Задайте питання один одному з приводу побаченого (послідовність, користь, колір)

Яблучко, морква, рибка – це смачно та корисно! Здорова та корисна їжа – запорука вашого здоров’я.

Висновок: вправа передбачає розвиток пам’яті,зокрема зорової, довільної уваги, формування запам’ятовування та відтворення інформації.

ІІ етап -  застосування інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення інтелектуальної активності учнів.

Гра «Маленькі кухарі».

Здавна в Україні з повагою ставилися до їжі. Мами ще з малечку навчали дівчаток мистецтву кулінарії. А в наш час і багато чоловіків гарно справляються з вмінням приготувати смачно і корисно. Зараз ви приготуєте страви з молока, адже саме в молоці є багато кальцію, що такий корисний зростаючим діткам. Назви страв вам підкажуть загадки.

  1. Мені Маша з магазину

          Принесла в обгортці... зиму.

          Я її за мить зігрів.

          Як? Та дуже просто — з’їв! (Морозиво)

  1. Дуже я його люблю

Вранці з молоком я п’ю.

Це не кофе і не чай

Що це? Спробуй відгадай. (Какао)

На столі – картинки-відгадки. Об’єднайтесь в пари та приготуйте страви з молока.

Висновок: застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології , діти ведуть пошукову роботу, створюють прості медіа продукти, виконують за поданою інформацією завдання практичного характеру.

ІІІ етап нашої роботи дослідницька діяльність.

 Формування успішної особистості я реалізую шляхом розвитку емоційного інтелекту. Позитивні емоції, приємні враження значно підвищують здоров’я дитини. Пропоную лайфхак від Кота Матроскіна «Танцююче молоко».

Зараз ми зробимо фокус і нехай наше молочко потанцює. Попереджаю: таке молочко пити не можна! Все, що ви будете брати в ручки – смакувати не можна!

Обє’днайтесь в групи: «Морозиво»,  «Какао».

  1. Налийте в тарілку молоко.
  2. Додайте барвників.
  3. Опустіть ватну паличку в миючий засіб.
  4. Поставте в середину тарілки і нехай наше молочко потанцює.

Миючий засіб змушує жирне молоко рухатись.

Висновок: так в цікавій формі діти досліджують навіть елементарні речі та отримують позитивні емоції.

Шановні вчителі, шановні мої дітки, що у нас було смачно, корисно та емоційно?

Отже, навчаючи учнів відтворювати інформацію, вести пошукову роботу, досліджувати навіть елементарні речі, застосовувати сучасну медіа техніку, я розвиваю інтелектуальну активність, формую критичне мислення, компетентнісне ставлення до дійсності – тобто реалізую засади НУШ.

Хай вам завжди буде смачно, корисно та емоційно!

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 вересня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку