Розвиток компетентностей засобами фізичної культури

Про матеріал
Розвиток компетентностей засобами фізичної культури, Компетентнісні завдання з предмету фізична культура, для учнів 5-7 класів. Тема: Рухливі ігри. Компетентності:  вільне володіння державною мовою;  здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами;  математична компетентність;  інноваційність;  екологічна компетентність;  інформаційно-комунікаційна компетентність;  навчання впродовж життя;  громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;  культурна компетентність;  підприємливість
Перегляд файлу

 

Розвиток компетентностей засобами фізичної культури,

Компетентнісні завдання з предмету  фізична культура,

для учнів 5-7 класів.

Тема: Рухливі ігри.

Компетентності:

  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами;
  • математична компетентність;
  • інноваційність;
  • екологічна компетентність;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  • навчання впродовж життя;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
  • культурна компетентність;
  •  підприємливість

    Вміння: комунікативні та організаційно-діяльнісні, проявляти ініціативу, оцінювати ризики, брати відповідальність за прийняття рішень, вміння активно співпрацювати в малих колективах (групах), докладати максимальні зусилля для досягнення спільного результату, вміння керувати емоціями, розв’язувати проблеми, вміння висловлювати власну думку, застосовувати конструктивне, логічне, критичне та системне мислення, здатність висловлювати власну думку та логічно обґрунтовувати позицію, створювати математичні та арт моделі, об’єкти та процеси для розв’язування задач, використовувати нетрадиційний інвентар, який зберігає довкілля.


Гра «Мозаїка».
Правила гри: в середині залу вчитель підкидає в повітря мішечок з різнобарвними пластиковими кришечками від газованої води. По команді, діти повинні на швидкість зібрати кришечки означеного кольору та зібрати з "мозаїки" на місці своєї команди означену фігуру. Виграє команда яка найшвидше, найдружніше створила правильний/ найбільш креативний малюнок з мозаїки, використавши всі наявні кришечки заданого кольору від пластикових пляшок.
 

Завдання 1: Гра «Мозаїка»
Учні класу повинні самостійно розподілитися на три-чотири команди з рівною кількістю учасників та вибрати капітана команди, креативних менеджерів (учнів з творчими здібностями) їх помічників та «гравців в полі»- спритних учнів, які фізично підготовлені для швидкого бігу.

 Завдання 2: Гра «Мозаїка» 
«Креативні менеджери» команди вигадують яку саме фігуру (геометричну, вільну, арт-об*єкт, тощо) з мозаїки команда буде викладати, розраховують кількість кришечок різного кольору для збору мозаїки, форму та розмір фігури.     
 

Завдання 3: Гра «Мозаїка».
Капітан команди розподіляє види роботи для всіх членів команди, дає завдання, слідкує за правильним та швидким виконанням, переключає гравців команди з одного виду роботи на інший, оцінює якість, швидкість та правильність, загальну креативність роботи.
    

docx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку