Сторітеллінг на уроках фізичної культури.

Про матеріал
Сторітеллінг – мистецтво захоплюючої розпіді, ефективний метод донесення інформації до аудиторії шляхом розповідання смішних, зворушливих або повчальних історій з реальними або вигаданими персонажами. У навчанні необхідно використовувати ті засоби навчання, які є цікавими для учнів, створювати умови для підвищення їх пізнавальної активності. Мова є важливим компонентом аудіальної культури особистості та служить засобом спілкування людей і впливу на їхню психіку. Важливими засобами педагогічної діяльності вчителя є аудіальні форми навчання, які дозволяють засвоїти навчальний матеріал за рахунок аудіальної сприйнятливості учнів.
Перегляд файлу

Гайворонська Елеонора Олегівна

Сторітеллінг на уроках фізичної культури.
 

  1. Завдання на уроці: подолати на швидкість смугу перешкод («тарзанка» з канату, біг на рівновагу по гімнастичній лаві, біг , наступаючи в середину обручів – «кочок», лазіння по гімнастичній лаві, кувирок на гімнастичному маті, шведська стінка – «стіна фортеці», зістрибування з висоти від 0,5 м, тощо).
    Історія мотивації дітей для подолання смуги перешкод може бути такою (по мотивам відеоігр компании Nintendo):
    Перед виконанням завдання вчитель виконує рухи «чарівною паличкою» та оголошує: Приклад історії/сценарію: «Сьогодні всі діти, які прийшли на цей урок стали зачарованими  героями – Маріо (чи Марічками – для дівчаток). Всі ви знаєте які пригоди та перешкоди довелося подолати віртуальному герою. Хто хоче розказати свій досвід, який самий складний етап подолав він, коли грав в гру «Маріо»? …(діти жваво та емоційно діляться своїми історіями…) А тепер, умова від чарівника, для того, щоб стати самі собою, треба пройти чарівний шлях: перетнути віртуальну річку за допомогою тарзанки, перетнути по вузькому містку відстань між горами над прірвою, подолати болото, наступаючи лише на кочки, проповзти повз страшного дракона, не розбудивши його, скотитися з пагорба «колобочком», залізти на стіну фортеці, отримати призовий «алмаз»(цукерку) та зістрибнути з «вежі». Наприкінці подолання ігрового рівня, ті діти, які подолають смугу перешкод найшвидше – стають «суперМаріо»,та  отримують найвищий бал.
    * Обов*язково похвалити всіх учнів, які подолали свої страхи та закінчили смугу перешкод.
     

 

 

2. Завдання на уроці: човниковий біг на швидкість. Підготовка до заліку.
Учні розподіляються на дві команди. Зазделегідь в протилежному кутку спортивної зали з «цегли» (картоних коробок від взуття чи з під соків) - будується «замок». В «замок» запрошується дівчинка, ховається там (сідає на гімнастичну лаву/стул, тощо).
Мотивацією для виконання вправи та розвитку швидкісних якостей може стати така історія:
Приклад історії/сценарію: «В одному королівстві жив був король. І була в нього єдина донька – красуня принцеса. Все в них було гарно. Але ж одного разу на королівство напав злий дракон. Він викрав принцесу та зачинив її у золотій вежі свого замку. Скільки не плакала та не благала принцеса, дракон її не відпускав.
Батько-король наказав знайти хоробрих лицарів, які визволять його доньку з замкової вежі. Тому, хто врятує принцесу- півкоролівства в подарунок та руку доньки на додачу. 
Багато сміливців намагалися поодинці врятувати принцесу, але дракон був сильніший. Тоді зібралися лицарі разом та вирішили рятувати принцесу разом. Той, хто перший зруйнує чарівну вежу з золотих цеглин, той і стане головним рятівником принцеси та отримує півкоролівства, всі інші – «золоті циглини» в нагороду».

*Правила естафети: по сигналу по одному учаснику з двох команд бігом на швидкість долають відстань між стартовою лінією та «замком». Вони повинні взяти лише одну «циглину», та принести її на бік, де розташована команда. Поки попередній гравець не перетне лінію фінішу, наступний не має права починати дистанцію. Так, по черзі, кожна команда по цеглині, розбирає «золоту вежу», доки не залишиться одна, остання цеглина, за якою на швидкість пробігають свій відрізок гравці, до яких дійшла черга. Той гравець, який перший добігає до останньої «циглини» - стає рятівником принцеси. Всі інші – розподіляють між собою «золоті цеглини»  




3. Завдання на уроці: ознайомити учнів з правилами безпеки під час виконання вправ зі скакалкою.
* Зазвичай деякі діти замість виконувати вправи зі скакалкою, починають нею битися, розтягувати та різко відпускати, або розкручувати так, що вона може нанести травму будь-якій дитині, яка знаходиться поруч.
Лекції з безпеки життєдіяльності та інші «нудні правила» діти слухають не уважно та не сприймають такі настанови серйозно.
Тому можна розповісти для дітей подібну історію:
Приклад історії/сценарію: «Колись, в моєму дитинстві, коли я ходила до дитячого садочка,  трапилася така страшна історія.
Був сонячний літній день. Після денного сну, діти вийшли грати на дитячий майданчик. Хлопці качалися на гойдалках, інші діти грали в пісочниці, хтось грав в бадмінтон, а кілька дівчаток стрибали через скакалку. Дітям було весело.
Виховательки стояли біля краю майданчика і спілкувалися  з батьками дитини, за якою вони прийшли.
І тут несподіванно, один хлопчик став виривати скакалку з рук дівчинки, бо вона не схотіла з ним ділитися. Суперечка між дітьми тривала декілька секунд. Дівчинка скакалку не віддавала.  Тоді хлопчик схопив скакалку за одну ручку та сильно потягнув її на себе, відбігши на відстань. Скакалка була розтягнута між дівчинкою і хлопцем. В цей момент дорослі зробили йому зауваження. Хлопчик образився на те, що йому не дають скакалку та на дорослих, які «завжди захищають дівчаток» і різко відпустив ручку скакалки. Він не хотів нікому зла. Але так сталося, що скакалка відскочила та вибила тієї дівчинці око. Дорослі, звичайно, викликали швидку допомогу, дівчинку забрали в лікарню, але, нажаль, дівчинка залишилася без ока…» (далі можна підвести підсумок, що не можна балуватися зі скакалками, бо це – травмонебезпечно, та відповісти на купу запитань дітей, які жваво співчувають дівчинці з історії).

docx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку