Методи та прийоми розвитку критичного мислення. Аркуші самооцінювання та взаємооцінювання. З-Х-Д таблиця («Знаємо-Хочемо дізнатися-Дізналися»)Мозковий штурм. Незакінчені речення. Обговорення питання в загальному коліФішбоун. Робота в парах. Робота в групах. Ромашка запитань. Синквейн\сенкан. Читання з зупинками. Шість капелюхів. Логічні ланцюжки Дискусія. Кошик ідей. Математичне доміно. Адвент-календар. Концептуальна таблиця
Кінь утік. Це було в четвертому класі. Всі схилились над зошитами. Учитель дав задачі для самостійного розв'язування, і діти уважно працювали. Віталик сидів на останній парті. Він уже закінчував розв'язувати задачу, як раптом на парту впала записка.«Це знову, мабуть, від Петрика, — подумав Віталик. — Знову просить ковзани. Що ж я йому весь час даватиму свої ковзани?»— Іване Петровичу, — сказав Віталик, — мені хтось записку кинув... Хіба ж можна на уроці записки писати?— Записки на уроці писати не можна, — сказав Іван Петрович. — Але якщо вже тобі хтось написав, то розповідати про неї вчителеві — недобре, Віталику. Записка — це ж таємниця, яка мусить бути відома тільки тобі і твоєму товаришеві. А ти розголошуєш цю таємницю. Візьми записку, заховай, на перерві прочитаєш... Віталик почервонів. Тепер він зрозумів, що вчинив негарно. У класі запанувала тиша. Дехто з хлопців час від часу підводив голову, дивився на Віталика, і в тих поглядах хлопчик бачив подив і обурення. Віталик розгорнув записку і прочитав: «Віталику, — писав Петрик, — я намалював вогнегривого коня. Якщо хочеш, дам тобі». На перерві Віталик підійшов до Петрика.— Давай коня, — сказав Віталик.— Утік кінь... — тихо відповів Петрик. Василь сухомлинський
Встановити правильну послідовність1. — Іване Петровичу, — сказав Віталик, — мені хтось записку кинув... 2. — Давай коня, — сказав Віталик.3. Це було в четвертому класі. Всі схилились над зошитами.4. це ж таємниця, яка мусить бути відома тільки тобі і твоєму товаришеві.https://learningapps.org/watch?v=pbgmw9xbn23