Розвиток критичного мислення молодших школярів НУШ у XXI столітті
Номер слайду 2
Що таке «критичне мислення?»
Номер слайду 3
Методи та прийоми розвитку критичного мислення. Аркуші самооцінювання та взаємооцінювання. З-Х-Д таблиця («Знаємо-Хочемо дізнатися-Дізналися»)Мозковий штурм. Незакінчені речення. Обговорення питання в загальному коліФішбоун. Робота в парах. Робота в групах. Ромашка запитань. Синквейн\сенкан. Читання з зупинками. Шість капелюхів. Логічні ланцюжки Дискусія. Кошик ідей. Математичне доміно. Адвент-календар. Концептуальна таблиця
Номер слайду 4
РОБОТА З ІНФОРМАЦІЄЮ. ЯВНА І ПРИХОВАНА ІНФОРМАЦІЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ: ВИДИ АСОЦІАТИВНИХ СХЕМ, ТАБЛИЦЯ. (І ЗМІСТОВА ЛІНІЯ)
Номер слайду 5
Емоційне налаштування
Номер слайду 6
Скринька очікувань. Що я очікую від майстер – класу?
Номер слайду 7
Мозковий штурм«Який він, справжній друг?»добрийчеснийвірнийтолерантнийпідтримає в будь-якій ситуаціїщирий
Номер слайду 8
Методична стратегія «Джигсоу»Учні на початку уроку організовано працюють в домашніх групах. Для прослуховування або читання тексту, вони об’єднуються у змінні групи. По завершенні виконання завдання діти повертаються у домашні групи і переказують прослуханий або прочитаний текст.
Номер слайду 9
Кінь утік. Це було в четвертому класі. Всі схилились над зошитами. Учитель дав задачі для самостійного розв'язування, і діти уважно працювали. Віталик сидів на останній парті. Він уже закінчував розв'язувати задачу, як раптом на парту впала записка.«Це знову, мабуть, від Петрика, — подумав Віталик. — Знову просить ковзани. Що ж я йому весь час даватиму свої ковзани?»— Іване Петровичу, — сказав Віталик, — мені хтось записку кинув... Хіба ж можна на уроці записки писати?— Записки на уроці писати не можна, — сказав Іван Петрович. — Але якщо вже тобі хтось написав, то розповідати про неї вчителеві — недобре, Віталику. Записка — це ж таємниця, яка мусить бути відома тільки тобі і твоєму товаришеві. А ти розголошуєш цю таємницю. Візьми записку, заховай, на перерві прочитаєш... Віталик почервонів. Тепер він зрозумів, що вчинив негарно. У класі запанувала тиша. Дехто з хлопців час від часу підводив голову, дивився на Віталика, і в тих поглядах хлопчик бачив подив і обурення. Віталик розгорнув записку і прочитав: «Віталику, — писав Петрик, — я намалював вогнегривого коня. Якщо хочеш, дам тобі». На перерві Віталик підійшов до Петрика.— Давай коня, — сказав Віталик.— Утік кінь... — тихо відповів Петрик. Василь сухомлинський
Номер слайду 10
Мікрофон«Якби я був на місці петрика, то я …..»«Якби я був на місці Віталика, то я…»«Якби я був на місці учителя, то я ….»
Встановити правильну послідовність1. — Іване Петровичу, — сказав Віталик, — мені хтось записку кинув... 2. — Давай коня, — сказав Віталик.3. Це було в четвертому класі. Всі схилились над зошитами.4. це ж таємниця, яка мусить бути відома тільки тобі і твоєму товаришеві.https://learningapps.org/watch?v=pbgmw9xbn23
Номер слайду 13
Крісло автора. Розкажи історію від імені іншого персонажа (Петрика, учителя)Або. Зміни хід історії так, щоб хлопчики не образилися б один на одного.
Номер слайду 14
Дискусія. Чи зможуть хлопчики знову стати друзями?
Номер слайду 15
Самооцінювання роботи у групі{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Я уважно слухав \ слухала інших. Я підбадьорував \ підбадьорувала інших Я ділився \ ділилася ідеями. Я говорив\ говорила тихим голосом. Я дотримувався\ дотримувалася черги