Покрокова інструкція до уроку в умовах дистанційного навчання 5 клас. Розвиток мовлення. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. Мета: сприяти удосконаленню умінь докладно переказувати текст, враховуючи особливості розповіді з елементами роздуму ;використовувати речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами; розставляти розділові знаки між однорідними членами, при звертаннях і вставних словах;усвідомлювати значення однорідних членів речення, звертань, вставних слів у мовленні; усвідомлювати наслідки, що можуть бути спричинені нерозважливою діяльністю людини ; відповідальність за наслідки такої діяльності і готовність брати участь у розв’язанні питань довкілля та розвитку суспільства ( НЛ-1)
Номер слайду 2
5 клас. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. Крок 1 переглянь відео (3 хв.) за покликанням https://www.facebook.com/watch/?v=205478296994501 абоhttps://www.facebook.com/read.and.travel/videos/205478296994501
Номер слайду 3
5 клас. 5 клас. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. Крок 2 осмисли побачене і почуте. Крок 3 перекажи зміст серії спочатку усно вголос тому, хто знаходиться поряд. Переказуючи, дай відповідь на питання : ЧИ ВАРТО ЛЮДЯМ ЧАСТІШЕ ПРИЇЖДЖАТИ В МІСТО –ПРИВИД ? Навідні питання: Що за місто-привид?Де з’явилося місто-привид?Чому не повертаються до нього жителі?Це добре, що почала відновлюватися екосистема цієї території?Чи справді варто відвідувати це місце? (поясни свою думку 1-2 речення) Крок 4. Запиши свій переказ на чернетку. УВАГА! Не списуй текст зі слів диктора, а переказуй своїми словами. Використай речення з однорідними членами. ПЕРЕПОЧИНЬ . Порухайся https://www.youtube.com/watch?v=5i2 M30 MEb. Ag. Крок 5. Уважно перечитай написане. Зверни увагу на те, чи пояснена думка, чи дотримано вимогу використати ОЧР Крок 6 Набери у WORD ( 0.5-1 аркуша А-4 шрифт Times New Roman – 14, інтервал між рядками -1.15) і надішли на електронну пошту вчителя