Родзинка в зошит записала такі слова: Паперова, металева, фарфорова, скляна.(Фа́рфо́р — один із видів тонкої кераміки — білий матеріал. Кера́міка — неметалічні тверді вироби, що одержуються внаслідок спікання глин й їхніх сумішей )Що називають ці слова? На які питання відповідають?
Номер слайду 6
Перевір себе. Слова, які записала Родзинка, називають ознаку предметів і відповідають на питання яка?
Номер слайду 7
Читалочка запропонувала Родзинці іншу групу слів. Чашка,серветка, банка, ложка. На які питання відповідають слова Читалочки?Що вони називають?
Номер слайду 8
Перевір себе. Слова, які записала Читалочка, називають предмет і відповідають на питання що?
Номер слайду 9
Добери до кожного слова Читалочки відповідний прикметник зі слів Родзинки. Запиши за зразком. Зразок: тарілка (яка?) керамічна(Керамічна-виготовлена з глини)
Запам`ятай : Прикметники називають ознаки предметів. У мовленні вони вживаються тільки з іменниками.
Номер слайду 13
Щебетунчик пропонує відгадати загадку. Неначе паровоз, гуде, шумить,кипить, і пара йде. Смачний заварює нам чай. Хто ж він такий? От відгадай.
Номер слайду 14
Перевір себе ЧАЙНИК
Номер слайду 15
Прочитай виділений у загадці прикметник. З яким іменником він зв`язаний? Випиши цей іменник з прикметником. Пригадай і запиши, яким ще буває чай. Неначе паровоз, гуде, шумить, кипить, і пара йде. Смачний заварює нам чай. Хто ж він такий? От відгадай.
Оціни свою роботу на уроціМені було легко. Мені було важко. Мені була потрібна допомога дорослих.
Номер слайду 18
Д.з Щебетунчик пропонує виконати завдання: Прочитай текст. Випиши слова — назви предметів разом зі словами — назвами ознак. Зразок: сонечко (яке?) лагідне. Визирнуло лагідне сонечко. Чарівний ліс, широкий луг, безмежні поля і тиха річечка освітилися його лагідним промінням.