Розвиток навичок читання на уроках англійської мови в початковій школі

Про матеріал
В документі зазначені вправи для розвитку читання молодших школярів в початковій школі.
Перегляд файлу

Розвиток навичок читання на уроках англійської мови в початковій школі

Одним із основних завдань в вивченні англійської мови є розвиток уміння читання не великих текстів та розуміння їх. Процес оволодіння цим умінням починається з навчання техніки читання, на початковому етапі учні вчать літери, вимовляють їх, розпізнають серед інших. Наступним кроком є вивчення звуків. Учні вимовляють спочатку літеру, потім відповідний звук. Для голосної це може бути варіант читання у різних типах складів, для приголосних – той варіант, який представлений в підручнику.

Поступово учні переходять до вивчення правил читання буквосполучення. На даному етапі відіграє велику роль наочні матеріали, які допомагають та створюють ефективні опори для удосконалення навчання, а саме:

  •           Картки алфавіту;
  •           Картки з словами різних типів складів.

С часом учні вже правильно вимовляють і розрізняють на слух літери, звуки, слова. Далі учні приступають до читання речень. На цьому етапі учні вже знають деякі лексичні одиниці та після прочитаного, можуть їх перекласти. В наступних класах техніка читання вдосконалюється і активізується як лексичний так і граматичний матеріал.

Але слід продумувати кожний урок та заздалегідь готувати матеріал, використовуючи, наприклад: розрізану абетку, картки-фонікси, які сприяють правильній вимові. Існує безліч вправ з техніки читання, а саме:

  •           Підібрати до великих літер маленькі;
  •           Показати (написати букву), що відповідає вимовленому учителем;
  •           Знайти (показати) літеру (слово, малюнок) що відповідає вимовленому учителем;
  •           Прочитати слова, підібрати їх до певних звуків (буквосполучень);
  •           Підібрати до слів відповідні малюнки;
  •           Підібрати пари слів, що римуються;
  •           Прочитати про себе речення і підібрати до них відповідні малюнки;
  •           Запам’ятати слова, які показує вчитель, згодом сказати, які зниклі;
  •           Скласти слова з окремих букв;
  •           Сказати слова, які починаються на певну літеру;
  •           Заповнити пропуски у словах відповідними буквами.

На наступному етапі вправи ускладнюються в залежності від віку учнів. Вони зможуть читати с правильним наголосом, інтонацією.

Вправи на розвиток навичок читання речень (текстів):

  •           Слухаючи вчителя, стежте по книжці та промовляйте речення вголос;
  •           Слухаючи вчителя, стежте по книжці та знайдіть в тексті прочитане речення;
  •           Прочитати речення с правильною інтонацією;
  •           Прочитати речення (текст) за певний час;
  •           Прочитати і запам’ятати речення, які показує вчитель;
  •           Прочитати текст і сказати, к якому граматичному часу відноситься цей текст;
  •           Прочитати текст і виконати завдання по ньому;
  •           Прочитати речення і знайти серед усіх зайве за змістом;
  •           Прочитати речення і знайти граматичну помилку.

Впевнена, що всі вищезазначені вправи допоможуть учням відпрацювати правильну вимову, повторити вивчений лексичний і граматичний матеріал.

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку