розвиток позитивної навчальної мотивації учнів за умов дистанційного навчання

Про матеріал
формувати позитивну навчальну мотивації учнів за умов дистанційного навчання; сприяти усвідомленню учасниками тренінгу необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання, як умови життєвого благополуччя та професійного здоров’я.
Перегляд файлу

Психолого-педагогічний семінар-тренінг

 

Тема «розвиток позитивної навчальної мотивації учнів за умов дистанційного навчання»

 

Мета: формувати позитивну навчальну мотивації учнів за умов дистанційного навчання;

сприяти усвідомленню учасниками тренінгу необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання, як умови життєвого благополуччя та професійного здоров’я.

 

 

Мета: ознайомити учасників з основними питаннями теми та завданнями тренінгового заняття.

 

Час: 1,5 год.

Під час виступу повідомляється тема тренінгу, планування роботи на період проведення заняття.

 

Вступне слово «Повідомлення із інтернету» 5хв.

Одним з найважливіших факторів успішного дистанційного навчання є правильна мотивація учня. Велику частину часу онлайн-учень проводить в самостійному освоєнні матеріалу. Для цього необхідні концентрація уваги, наполегливість, бажання вчитися.
У дистанційному навчанні багато видів традиційної мотивації працюють не так ефективно, як в традиційній школі. Але деякі, навпаки, набувають особливого значення. Ось на них і слід спиратися батькам і педагогам.

Що традиційно мотивує дитину у навчанні?
• Хороші оцінки.
• Схвалення.
• Успіх.
• Заохочення батьків та педагогів. Подарунки та бонуси.
• Перспектива випередити або наздогнати однолітків.
• Страх.
• Прогнози на майбутній успіх чи невдачу в житті та кар'єрі.
• Радість пізнання.
• Можливість самореалізації.

 

Прийняття правил роботи.

Прийняття правил роботи ( 15 хв.).

Мета: показати необхідність вироблення і дотримання певних правил, за якими

будується взаємодія людей у групі, прийняття правил для продуктивної роботи під час тренінгу.

Хід вправи: тренер пропонує кожному учаснику написати одне чи кілька умов співпраці (кожен на окремому листочку) необхідних саме йому для ефективної роботи в групі.

Після чого кожен презентує свої пропозиції для ефективної роботи, потім обираються найбільш необхідні на тренінг.

З групою обговорюються кожне правило, тренер записує його на заздалегідь

підготовлений аркуш паперу.

Орієнтовними правилами можуть бути такі:

1. Дотримуватися регламенту.

2. Слухати і чути (один говорить – усі слухають)

3. Бути пунктуальним

4. Проявити доброзичливість

5. Бути активним

6. Говорити за темою, й від свого імені

7. Не критикувати: кожний має право на свою думку

8. Правило конфіденційності

9. Говорити коротко, по черзі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15хв

АНКЕТА ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

«СТАВЛЕННЯ ДО дистанційного навчання »

1. Чи знаєте ви, що таке «дистанційне навчання»?

а) так; б) ні.

2. Як ви вважаєте, чи готова школа створити умови для впровадження дистанційного навчання?

а) так;

б) ні;

в) частково.

3. Що ефективніше для дитини?

а)індивідуальне навчання;

б)дистанційне навчання.

В) звичайне

4. Чи порушуються права дітей, які на дистанційному навчанні в системі надання їм освіти?

а) так; б) ні.

5. Як ви думаєте, чи вплине спільне проведення дозвілля дітей різних категорій на покращення морального виховання особистості?

а) так; б) ні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20хв. Релаксація  «ВОДОСПАД»

Музика

         Виберіть зручну позу, закрийте очі. Дихайте рівномірно, спокійно. Звільніться від напруження. Глибоко вдихніть, повільно видихніть. Ви спокійні, ви задоволені.

 

Уявіть поле і себе на ньому. Ви стоїте босими ногами на теплій землі. Озирніться навкруги, помічайте все, що потрапляє вам на очі. Підніміть голову і подивіться на лагідне сонечко. Воно яскраво-золотисте, тепле. Відчуйте тепло і енергію сонця.

 

Поверніть голову вправо, знайдіть поглядом водоспад. Це лагідний гірський водоспад. Підійдіть до нього. Подивіться, яка прозора вода, відчуйте свіжість біля водоспаду. Станьте під водоспад  і прийміть чистий гірський душ. Відчуйте, як гірська вода омиває ваше тіло з голови до ніг. Вода змиває все неприємне, очищає ваше тіло і душу. Відчувши приємне очищення й задоволення, вийдіть з-під водоспаду. Поверніться на луг і станьте обличчям до сонця.

 

Глибоко вдихніть і повільно видихніть.  Ви змили з себе всі емоційні хвилювання, неприємні спогади і думки. Уявіть, що сонце вам посміхається. Посміхніться йому. Простягніть руки назустріч сонячному промінню, пориньте в нього. Прийміть «сонячний  душ» з голови до ніг. Відчуйте, як промінь поступово  торкається кожної частини вашого тіла, наповнюючи його  сонячним світлом, сонячною енергією.  Ви насичені чистою енергією здоров’я, вам приємно, добре. Вдихніть глибоко і, видихаючи, розкрийте очі.

 

Запам’ятайте це відчуття чистоти, здоров’я, радості, енергії та натхнення! Донесіть ці відчуття та гарний настрій своїм учням, колегам, близьким людям. Зберігайте гармонію в собі та щиро даруйте її іншим, щоб і у них і у вас все було добре!

 

Вправа «Долоньки» (10 хв.)

Мета: підготувати учасників до роботи, створити комфортну атмосферу для

конструктивної роботи.

Хід вправи: Відмалювати свою руку, і на кожному пальці написати

1. Своє ім’я.

2. Місце роботи та посаду.

3. Улюблену страву.

4. Свої очікування.

5. Свої побажання.

 

20хв Вправа «Асоціативне гроно»

  Мета: визначити особисте ставлення до мотивації учнів в дистанціййному навчанні.

Зараз ми будемо передавати кульку  один одному й скажемо з ким або чим у нас асоціюється МОТИВАЦІЯ

Слід звернути увагу учасників на те, що асоціації в усіх різні і найчастіше вони відображають особисте ставлення людини до проблеми, яка їх хвилює.

  Сьогодні ми уточнимо наші знання про мотивацію (види мотивів навчання, методи та шляхи мотивації навчальної діяльності).

 

20 хв. Вправа «Створення образу учня з високою мотива­цією до навчання»

Мета: визначити риси учня з високою мотива­цією до навчання.

Інструкція:  Тренер: «А тепер уявімо учня з високою мо­тивацією до навчання. Ви можете його намалювати, написати, які риси характеру йому притаманні». Кожена з груп презентує свій малюнок.

Рефлексія:

  • Які почуття переважали, коли Ви малювали?
  • Чи багато таких учнів у вашій школі?
  • Чи можемо ми допомогти створити позитивну мотивацію?

 

15 хв. Мозговий штурм

Запитайте в учасників групи «Що таке дистанційне навчання і як воно впливає на учнів та батьків»

 

Розпишіть на ватмані та зачитайте і аргументуйте)

 

15хв. Підсумки заняття

Підсумовуючи роботу на сьогоднішньому семінарі, закінчіть думку:

• Сьогодні мене вразило...

• Сьогодні мені згадалося...

• Мені запам'яталося...

• Мене дратувало...

• Мене порадувало...

Кожен обирає і закінчує фразу за власним бажанням.

 

 

10хв. Гра "Чарівна скринька" релаксація

 Мета: релаксація, зняття емоційної напруги. Створення позитивного настрою.

 Учасникам пропонується дістати по одній записці з чарівної скриньки, яка підкаже їм, що на них чекає сьогодні або що їм потрібно зробити найближчим часом.

 

 Варіанти побажань:

 - Найближчим часом тобі особливо пощастить!

 - Життя готує Вам приємний сюрприз!

 - Настав час зробити те, що ти постійно відкладаєш на потім!

 - Люби себе такою, яка ти є - єдину і неповторну!

 - Обов'язково зроби собі подарунок, ти цього заслуговуєш!

 - Що б ти не робила, радість і спокій завжди будуть поруч!

 - Найближчий місяць твій! Робота чи відпочинок - вирішувати тобі!

 - Всі твої бажання і мрії реалізуються, повір у це!

 - Не віриш у казку? А даремно...щось чудове і чарівне готує тобі весна!

 - Просто необхідно влаштувати собі свято, покликати добрих друзів і добрих колег!

 - Давно не приділяла собі часу? Салон краси або просто ароматна ванна порадує тебе!

 - Не бійся своїх бажань, їх виконання дає нові життєві ресурси!

 - А чи часто ти задоволена своїми вчинками? Якщо ні, то обов'язково знайди привід пишатися собою!

 - Заглянь всередину себе, там є все те, що тобі так імпонує в інших людях!

 - Ти потрібна, тебе люблять, тобою захоплюються і пишаються...дорожи цим!!!

 - Усередині кожної людини є хоча б одне маленьке, але позитивна якість...розглянь його!

 

Дякую за увагу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
28 квітня 2021
Переглядів
917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку