розвиток позитивної навчальної мотивації учнів за умов дистанційного навчання

Про матеріал
формувати позитивну навчальну мотивації учнів за умов дистанційного навчання; сприяти усвідомленню учасниками тренінгу необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання, як умови життєвого благополуччя та професійного здоров’я.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-педагогічний семінар-тренінг. Тема «розвиток позитивної навчальної мотивації учнів за умов дистанційного навчання»

Номер слайду 2

Вступне слово «Повідомлення із інтернету. Одним з найважливіших факторів успішного дистанційного навчання є правильна мотивація учня. Велику частину часу онлайн-учень проводить в самостійному освоєнні матеріалу. Для цього необхідні концентрація уваги, наполегливість, бажання вчитися. У дистанційному навчанні багато видів традиційної мотивації працюють не так ефективно, як в традиційній школі. Але деякі, навпаки, набувають особливого значення. Ось на них і слід спиратися батькам і педагогам.

Номер слайду 3

Що традиційно мотивує дитину у навчанні?• Хороші оцінки.• Схвалення.• Успіх.• Заохочення батьків та педагогів. Подарунки та бонуси.• Перспектива випередити або наздогнати однолітків.• Страх.• Прогнози на майбутній успіх чи невдачу в житті та кар'єрі.• Радість пізнання.• Можливість самореалізації.

Номер слайду 4

Прийняття правил роботи Орієнтовними правилами можуть бути такі:1. Дотримуватися регламенту.2. Слухати і чути (один говорить – усі слухають)3. Бути пунктуальним4. Проявити доброзичливість5. Бути активним6. Говорити за темою, й від свого імені7. Не критикувати: кожний має право на свою думку8. Правило конфіденційності9. Говорити коротко, по черзі

Номер слайду 5

АНКЕТА ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Номер слайду 6

Релаксація «ВОДОСПАД»

Номер слайду 7

Вправа «Долоньки. Хід вправи: Відмалювати свою руку, і на кожному пальці написати 1. Своє ім’я.2. Місце роботи та посаду.3. Улюблену страву.4. Свої очікування.5. Свої побажання.

Номер слайду 8

Вправа «Асоціативне гроно»Зараз ми будемо передавати кульку один одному й скажемо з ким або чим у нас асоціюється МОТИВАЦІЯСлід звернути увагу учасників на те, що асоціації в усіх різні і найчастіше вони відображають особисте ставлення людини до проблеми, яка їх хвилює. Сьогодні ми уточнимо наші знання про мотивацію (види мотивів навчання, методи та шляхи мотивації навчальної діяльності).

Номер слайду 9

Вправа «Створення образу учня з високою мотиваєцією до навчання»Інструкція: Тренер: «А тепер уявімо учня з високою мо¬тивацією до навчання. Ви можете його намалювати, написати, які риси характеру йому притаманні». Кожена з груп презентує свій малюнок. Рефлексія: Які почуття переважали, коли Ви малювали? Чи багато таких учнів у вашій школі? Чи можемо ми допомогти створити позитивну мотивацію?

Номер слайду 10

Мозговий штурм. Запитайте в учасників групи «Що таке дистанційне навчання і як воно впливає на учнів та батьків»Розпишіть на ватмані та зачитайте і аргументуйте)

Номер слайду 11

Підсумки заняття. Підсумовуючи роботу на сьогоднішньому семінарі, закінчіть думку:• Сьогодні мене вразило...• Сьогодні мені згадалося...• Мені запам'яталося...• Мене дратувало...• Мене порадувало... Кожен обирає і закінчує фразу за власним бажанням.

Номер слайду 12

Гра "Чарівна скринька" релаксація

Номер слайду 13

Дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
28 квітня 2021
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку