Тема: Розвиток слухового сприймання – вправи на розвиток фонематичного слуху; формування почуття ритму, темпу.
Мета: продовжувати корекційно – розвиткову роботу по розвитку слухового сприймання дитини; розвивати процеси мислення, пам'ять, слухову увагу; удосконалювати дрібну моторику.
Матеріал: дидактичні ігри та вправи, іграшкові музичні інструменти.
Хід заняття
Привітання:
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли.
Добрий ранок!
Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем!
Мовленнєва вправа «Луна» - розвиток слухового сприймання, вміння відтворювати за зразком.
Дидактична гра «Що звучало – розкажемо, як звучало – покажемо»
Мета гри – навчити визначати джерело звуку, розвивати слухову увагу, пам’ять. Спочатку пропонуємо прослухати, розпізнати та запам’ятати такі звуки: шелест аркушів книги, клацання ключів, м’яча, дзюрчання води, що ллється. Потім дорослий знов створює ті ж самі звуки, стоячи за екраном, а дитина називає, який предмет звучав, та самостійно відтворює аналогічний звук, використовуючи потрібні предмети.
Дидактична гра «Тихо-гучно»
Мета: Навчаємо визначати силу звучання іграшкових фортепіано, барабана, сопілки, бубна.
Дидактична вправа “Назви слово!”
Запропонуйте дитині вибрати серед інших слів, та назвати лише те, яке починається на певний звук:
– на звук [а] серед слів Аня, Оля, Ігор, осінь, айстра;
– на звук [і] серед слів іграшки, овочі, автобус, Іра;
– на звук [б] серед слів мак, банка, танк, бочка.
Фізкультхвилинка
Взимку холодно у лісі.
Всі дерева голі й лисі.
Білка ж гарне хутро має,
Ще й зарядка зігріває.
Зранку хутко із дупла —
Зігріватись до тепла.
Поскакає по гілках,
Побігає по стежках,
На всі боки прогиналась,
Лосів в лісі роздивлялась.
Плечі добре розрівняли
І за парти посідали.
Дидактична вправа «Впіймай звук» - розвиток фонематичного слуху.