Розвиток слухового сприймання «Зима така мила, зима така славна»
Мета:
1. Удосконалювати вимову, артикуляцію голосних та приголосних звуків.
2. Тренувати фонематичний слух, розвивати логічне мислення та пам'ять,
слухове сприймання .
3. Виховувати бажання говорити виразною мовою.
Хід заняття
1.Привітання.
2.Актуалізація опорних знань і навичок учнів.
Гра «Пісенька веселого язика»
Читання чистомовки з дотриманням різного темпу та різної висоти
голосу: Ма- ма – ма - настала зима.
Словесна гра «Зима – яка?»(утворення фрази)
Діти стають колом , передають сніжинку і добирають слова зима холодна, зима снігова, зима пухнаста, зима морозна, зима чарівна.
Словесна гра «На що схожий сніг»
Назвати предмети : сіль,цукор, пух, борошно, вата, молоко.
3. Повідомлення теми, мета заняття.
Логічна вправа «Гімнастика для розуму»
4. Розвиток цілісного сприймання.
Дидактична гра «Частинка - ціле»
Скласти картинку: одна частина на столі, а друга частина - на «гілці» ялинки.
Скласти картинку, назвати предмет, поділити слова на склади(сани, ковзани, лижі)
Пальчикова гімнастика.
Гімнастика для розвитку моторики рук і пальців.
Вправи: «Оплески»,«Клацання пальцями», «Рибки».
Робота в зошитах..
Прочитати слова за таблицею, вставити букви, сказати, яке слово не підходить до теми «Зима».
Замість крапок вставити пропущені літери: л.ж., сн.г., з.м..
5. Підсумок заняття.