Розвиток слухового сприймання «Зима така мила, зима така славна»

Про матеріал
Мета: 1. Удосконалювати вимову, артикуляцію голосних та приголосних звуків. 2. Тренувати фонематичний слух, розвивати логічне мислення та пам'ять, слухове сприймання . 3. Виховувати бажання говорити виразною мовою.
Перегляд файлу

Розвиток  слухового сприймання «Зима  така  мила, зима  така славна»

 

Мета:

1. Удосконалювати  вимову, артикуляцію голосних  та приголосних  звуків.

2. Тренувати фонематичний  слух, розвивати  логічне  мислення та  пам'ять,

   слухове сприймання .

3. Виховувати бажання говорити  виразною  мовою.

 

Хід  заняття        

  1.Привітання.

   2.Актуалізація  опорних  знань і  навичок учнів.

Гра «Пісенька  веселого  язика»

Читання  чистомовки  з  дотриманням  різного темпу  та  різної  висоти

голосу:  Ма- ма  – ма  -  настала  зима.

                          Словесна гра «Зима – яка?»(утворення фрази)

Діти  стають  колом , передають  сніжинку  і  добирають слова  зима  холодна,  зима снігова, зима пухнаста, зима  морозна,  зима чарівна.

                           Словесна  гра «На що схожий  сніг»  

         Назвати предмети : сіль,цукор, пух, борошно,  вата, молоко.

 3. Повідомлення  теми, мета  заняття.

Логічна  вправа «Гімнастика  для розуму»

  • Відповідайте швидко  й  точно (демонстрація  картинок)
  • Яка  пора  року ?
  • Визначити  перший  звук у  слові: «зима»
  • Скільки  слів  у  реченні: «Настала  зима»

  4.  Розвиток  цілісного  сприймання.

                               Дидактична  гра  «Частинка  -  ціле»

Скласти  картинку: одна  частина  на  столі,  а  друга  частина  -   на  «гілці» ялинки.

Скласти  картинку,  назвати   предмет,  поділити  слова  на  склади(сани, ковзани, лижі)

Пальчикова  гімнастика.

Гімнастика для розвитку моторики  рук і  пальців.

Вправи: «Оплески»,«Клацання  пальцями», «Рибки».

Робота  в  зошитах..

Прочитати   слова  за  таблицею, вставити  букви, сказати, яке  слово  не підходить  до  теми  «Зима».

Замість крапок вставити пропущені  літери: л.ж., сн.г., з.м..

5. Підсумок  заняття.

  • Що ми  робили?
  • Про  яку  пору  року говорили?
  • Які  слова  ви  запам’ятали ?
  • Які  вправи  виконували?
doc
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку