Розвиток творчих здібностей молодшого школяра засобами ігрової діяльності

Про матеріал

Пріорітетним на сьогоднішній день в новому освітньому середовищі є розвиток творчих здібностей дитини. Адже у кожного учасника шкільного життя є до чогось здібності. Тому першочерговим завданням вчителя початкових класів є - спочатку знайти, побачити вроджений талант дитини ,хоч і маленький, до чогось, а потім докласти всіх зусиль для його розвитку. Адже здібності дитини розвиваються в процесі діяльності.

Перегляд файлу

Розвиток творчих здібностей молодшого школяра засобами ігрової діяльності

 

Януш Корчак

«Кожна дитина має бути щасливою і знайти своє місце в суспільстві».

 

Пріорітетним на сьогоднішній день в новому освітньому середовищі є розвиток творчих здібностей дитини. Адже у кожного учасника шкільного життя є до чогось здібності. Тому першочерговим завданням вчителя початкових класів є - спочатку знайти, побачити вроджений талант дитини ,хоч і маленький, до чогось, а потім докласти всіх зусиль для його розвитку. Адже здібності дитини розвиваються в процесі діяльності.

Вважаю, що вчитися цікаво тим, хто бере активну участь на уроці, не боїться помилятися, не засмучується через невдачі. Співтворчість вчителя і учня забезпечує відкритість, створює сприятливу атмосферу, спонукає до оригінальних ідей.

За новою програмою у державному стандарті перший цикл початкової освіти (1 -2 класи ) названо адапційно – ігровими.

Щоб активізувати пізнавальну діяльність молодших школярів, використовую різні ігри. Діти люблять, коли їх називають - Майбутні поети і з  великою радістю беруть участь у складанні невеликих віршів.

Вправа Допиши вірш

1.Пада, пада білий ( сніг)

Вже засипав наш( поріг)

Вибігли усі із хати

Стали дружно в сніжки( грати)

2.На перерві всі стрибали,

Бігали, (галасували)

Продзвенів дзвінок- і враз

Всі забігли дружно (в клас).

3. На дерева, на будинки,

Впав пухнастий (сніг).

Вийшли діти із хатинки-

Розібрав їх (сміх).

4.Біло біло все навколо

Це прийшла (зима).

Закрутилось дружнє коло

Свято (принесла)

5.Новий рік прийшов до хати.

Привітав усіх зі( святом)

Побажав у мирі жити

Веселитись і ( дружити).

6.Новий рік прийшов до хати.

Подарунки всім(приніс).

Стали їх ми( розглядати)

Залунав веселий (сміх).

7. Добрий ранок! Добрий день!

Знов новий почнемо (день.)

Всі зібралися гуртом

Стало весело (кругом).

8.Вліво скажем-Добрий день!

Вправо скажем- Добрий (день!)

Будем вправно працювати

Нові знання( здобувати).

9.Сипе,сипе білий (сніг).

Тихо падає до( ніг).

І радіє дітвора,

Бо чекають їх (свята).

10.Падає сріблястий сніг.

Застеляє наш (поріг).

Дуже гарна в нас (зима).

Веселиться( дітвора).

11.Ось прийшло до нас Різдво.

Купи снігу( намело).

Зайшли діти до хатинки.

Заспівали коляду.

А господар їм в торбинки

Поклав цукерки і (медку)

12.Ма-ма-ма –надійшла до нас (зима)

Ень-ень-ень-перший місяць –(грудень)

.Ра-ра-ра- веселиться (дітвора)

Ка-ка-ка-зліпимо сніговика.

13 Ень-ень-ень-за вікном зимовий (день)

Ко-ко-ко- світить гарно (сонечко)

Іх-іх-іх -тане білий (сніг)

Да-да-да- потекла брудна (вода).

14.Весело сонечко  посміхається

Усе живе(прокидається)

Новий день для нас починається.

Дітвора у класі (збирається.)

Впевнена, що така співпраця зацікавлює спочатку активних учасників навчального процесу, а згодом до них приєднуються і усі діти. Відчувши найменший успіх у самостійному створенні нового, виникає бажання творити. Кожна дитина має відчувати свою неповторність і отримувати право на успіх.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку