1
ІГРОТЕХНІКІВ
Початковий, основний та вищий рівні
Гра – це вид діяльності, який найбільш ефективно сприяє соціалізації дитини і допомагає сформувати необхідні в житті корисні навички та якості, виховувати такі риси характеру як самостійність, наполегливість, цілеспрямованість, прагнення до перемоги. Вона дає унікальні можливості для надбання особистістю найрізноманітнішого досвіду: дитина пізнає світ, моделює міжособистісні стосунки, вчиться орієнтуватись у різних сферах життєдіяльності, отримує досвід взаємодії з оточенням, накопичує найважливіші комунікативні якості, необхідні їй у сфері спілкування.
Навчальна програма реалізується у гуртку художньо-естетичного напряму та розрахована на вихованців віком від 8 до 15 років.
Метою навчальної програми є формування ключових компетентностей особистості засобами ігротехніки.
Основні завдання програми полягають у формуванні таких компетентностей:
пізнавальної – забезпечує ознайомлення і засвоєння теоретичних знань
про класифікацію, структуру, форми організації ігор та ігрових технологій, особливості спілкування та взаємодії дітей у грі; практичної – сприяє оволодінню навичками організації, проведення ігор та ігрових програм; формуванню і закріпленню навичок самостійної організації ігрової діяльності; розвиток комунікативних здібностей;
творчої – забезпечує формування творчих здібностей; здатності вирішувати нестандартні завдання, проявляти ініціативу; набуття досвіду творчої діяльності; культурної – забезпечує виховання дбайливого та шанобливого ставлення до традицій і звичаїв українського народу, надбань світової культури; формування розуміння власної національної ідентичності засобами ігрової діяльності;
соціальної – сприяє спілкуванню державною мовою, розвитку організаторських здібностей, навичок спільної діяльності в колективі; відповідальності за результат власної діяльності.
Програмою передбачено 6 років навчання у групах початкового, основного та вищого рівнів. На опрацювання матеріалу відводиться така кількість годин:
початковий рівень – 144 год. (4 год. на тиждень), 2 роки навчання; основний рівень – 216 год. (6 год. на тиждень), 3 роки навчання; вищий рівень – 216 год. (6 год. на тиждень), 1 рік навчання.
На початковому рівні вихованці вивчають класифікацію ігор, ігровий фольклор, українські народні ігри та ігри народів світу, форми організації дозвілля, основи сценічного руху та взаємодії ігротехніка з аудиторією; оволодівають засобами образної та емоційної виразності, прийомами привертання уваги, навичками ігрового спілкування; вдосконалюють мовлення, долають скованість та страх перед аудиторією; розвивають фізичні, ритмічні здібності; практично засвоюють ігрову позицію «ведучий гри».
Програма основного рівня сприяє закріпленню набутих навичок та вмінь; спрямовує діяльність гуртка на вивчення вихованцями принципів організації гри для різних вікових категорій; формує практичні ігрові навички; розвиває загальну мовну культуру. Продовжується робота зі створення портфоліо вихованця.
Програма вищого рівня навчання розширює знання з організації та проведення масових заходів (святкових та концертних програм); що дає можливість якнайкраще задовольнити потребу в самореалізації та профорієнтації. На цьому рівні самостійна робота є основною формою діяльності. Вихованці розробляють власні сценарії ігрових програм та святкових масових заходів. Продовжується робота над портфоліо вихованця.
Форми проведення занять: бесіди, ігри, практикуми, репетиції, тренінги, вистави, ігрові, концертні, конкурсні програми.
Формами контролю за результативністю навчання є підсумкові, залікові, відкриті заняття, участь у конкурсах, фестивалях, концертах, театралізованих виставах, презентація портфоліо.
За цією програмою можуть проводитись заняття у групах індивідуального навчання, які організовуються відповідно до Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в закладах позашкільної освіти.
Програма є орієнтовною. Відповідно до організаційно-педагогічних умов гуртка, групи творчого об’єднання тощо можуть бути внесені зміни.
№ |
Тема |
Кількість годин |
|
|
теоретичних |
практичних |
усього |
||
1. |
Вступ |
2 |
- |
2 |
2. |
Теорія гри |
4 |
34 |
38 |
3. |
Основи ефективної взаємодії з аудиторією |
4 |
4 |
8 |
4. |
Сценічний образ ігротехніка |
4 |
18 |
22 |
5. |
Робота над сценарієм ігрової програми |
4 |
20 |
24 |
6. |
Репетиційна робота |
2 |
26 |
28 |
7. |
Ігрові програми, театралізовані вистави, екскурсії |
- |
20 |
20 |
8. |
Підсумок |
- |
2 |
2 |
|
Разом |
20 |
124 |
144 |
Теоретична частина. План роботи на навчальний рік. Правила поведінки в колективі. Правила безпеки.
Теоретична частина. Гра як форма дозвілля. Класифікація ігор. Ігровий фольклор.
Практична частина. Проведення ігрової години: «Граємо і відпочиваємо», «Мої улюблені ігри». Вивчення лічилок, загадок, мовчанок, потішок, колисанок, небувальщин, хороводних ігор з українського фольклору.
Теоретична частина. Поняття сценічної культури. Способи подолання сценічного хвилювання. Прийоми швидкого запам'ятовування тексту. Особливості роботи з мікрофоном.
Практична частина. Відпрацювання ходи, привітання та поклону. Виконання вправ на розвиток пам’яті, зняття м’язової напруги («Лимон»,
«Морозиво»), подолання тривожності та сценічного хвилювання. Відпрацювання навичок роботи з мікрофоном.
Теоретична частина. Основи сценічного руху. Поняття «пам’ять фізичних дій». Масово-ігровий танець. Поняття артикуляційної гімнастики. Скоромовки та правила їх вивчення.
Практична частина. Виконання вправ з використанням рухів на координацію та рівновагу, узгодженість фізичних дій (музичні ігри, танціфантазії). Розучування та відпрацювання масово-ігрових танців з імітацією поведінки тварин («Крокодильчик», «Танець пінгвінів», «Веселі звірята»).
Артикуляційна гімнастика «Жив-був язичок». Тренування чіткої вимови слів за допомогою скоромовок.
Теоретична частина. Поняття сценарію ігрової програми, етапи роботи.
Правила роботи з текстом: темп, інтонація мовлення, логічний наголос, пауза (різновиди, тривалість). Вибір сценарію для подальшої роботи.
Практична частина. Відпрацювання правил роботи з текстом: темп, інтонація мовлення, логічний наголос, пауза. Робота над сценарієм: проби, розподіл ролей, читання сценарію за ролями. Робота над створенням образу ігротехніка за сценарієм (зовнішність, характер, особливості поведінки).
Теоретична частина. Сценічна взаємодія: оцінка, орієнтація, привернення уваги партнера. Особливості взаємодії ігротехніка з глядачами.
Практична частина. Відпрацювання навичок привернення уваги партнера та взаємодії ігротехніка з глядачами. Відпрацювання фрагментів ігрової програми. Репетиції ігрової програми.
Практична частина. Участь в ігрових, концертних програмах, театралізованих виставах. Екскурсії до театру.
8. Підсумок (2 год.) Практична частина. Підбиття підсумків.
Вихованці мають знати і розуміти:
Вихованці мають уміти і застосовувати:
Вихованці мають набути досвід:
№ |
Тема |
Кількість годин |
|
|
теоретичних |
практичних |
усього |
||
1. |
Вступ |
2 |
- |
2 |
2. |
Теорія гри |
4 |
34 |
38 |
3. |
Основи ефективної взаємодії з аудиторією |
4 |
12 |
16 |
4. |
Сценічний образ ігротехніка |
4 |
10 |
14 |
5. |
Робота над сценарієм ігрової програми |
4 |
20 |
24 |
6. |
Репетиційна робота |
2 |
26 |
28 |
7. |
Ігрові програми, театралізовані вистави, екскурсії |
- |
20 |
20 |
8. |
Підсумок |
- |
2 |
2 |
Разом |
20 |
124 |
144 |
Теоретична частина. Організаційні питання. План роботи гуртка. Правила поведінки в колективі. Правила безпеки.
Теоретична частина. Складові гри. Вікові особливості учасників гри. Правила, умови та місце проведення гри. Ігри народів світу. Українські народні ігри.
Практична частина. Ігротека: ігри з усього світу; українські народні ігри та забави («Гуси», «Великий курінь», «Лобода», «В петрушку»). Розучування та відпрацювання масово-ігрових танців «Хлоп-хлоп, топ-топ», «Весела зарядка», «Тьотя Поля»; гри хороводного типу «Грушечка».
Теоретична частина. Зустріч і контакт з аудиторією. Способи загальної активізації аудиторії. Прийоми привертання уваги (жестові, знакові). Ігрова позиція «Ведучий гри».
Практична частина. Виконання вправ на розвиток впевненості під час виступу, на зняття сценічних затисків. Відпрацювання прийомів привертання уваги. Практичне опанування ігрової позиції «Ведучий гри».
Теоретична частина. Емоції, міміка, жести, пластика тіла ігротехніка.
Практична частина. Виконання вправ на розвиток міміки обличчя та емоційних станів: «Десять масок», «Скульптор». Виконання вправ на розвиток пластики тіла, рук («Фарбуємо паркан», «Хвиля» та ін.). Ігри на виразність жестів («Крокодил» та ін.).
Теоретична частина. Поняття монологу та діалогу. Основні етапи роботи над роллю за сценарієм ігрової програми.
Практична частина. Побудова монологу, діалогу з партнером на задану тему. Ознайомлення з текстом сценарію ігрової програми. Проби, розподіл ролей. Читання сценарію за ролями. Відпрацювання міміки, інтонації, жестів, рухів персонажів. Вираження думок, почуття, настрою персонажу через монолог. Індивідуальна робота з вихованцями над створенням образу персонажу.
Теоретична частина. Сценічний костюм. Роль костюму в розкритті сценічного образу ігротехніка. Український національний костюм.
Практична частина. Пластична імпровізація в заданому образі з елементами костюмів. Відпрацювання фрагментів ігрової програми (колективне, групове, індивідуальне). Підготовка костюмів до виступу. Репетиції.
Практична частина. Участь в ігрових, концертних програмах, театралізованих виставах. Екскурсії до театру.
8. Підсумок (2 год.) Практична частина. Підбиття підсумків.
Вихованці мають знати і розуміти:
Вихованці мають уміти і застосовувати:
Вихованці мають набути досвід:
№ |
Тема |
Кількість годин |
||||
теоретичних |
практичних |
усього |
||||
1. |
Вступ |
3 |
- |
3 |
||
2. |
Теорія гри |
9 |
33 |
42 |
||
3. |
Основи ефективної взаємодії з аудиторією |
3 |
9 |
12 |
||
4. |
Сценічний образ ігротехніка |
6 |
24 |
30 |
||
5. |
Формула підготовки та організації свята |
6 |
15 |
21 |
||
6. |
Робота над сценарієм ігрової програми |
3 |
24 |
27 |
||
7. |
Репетиційна робота |
3 |
27 |
30 |
||
8. |
Портфоліо як складова успіху |
3 |
15 |
18 |
||
9. |
Ігрові програми, театралізовані |
- |
30 |
30 |
||
|
вистави, екскурсії |
|
|
|
|
|
10. |
Підсумок |
|
|
- |
3 |
3 |
|
|
Разом |
36 |
180 |
216 |
Теоретична частина. Організаційні питання. Визначення завдань на навчальний рік. Правила безпеки.
Теоретична частина. Поняття «ігротехнік», «ігромайстер», аніматор («людина-свято»). Особисті і професійні якості аніматора. Організація ігрового простору. Розміщення учасників гри. Гра та її реквізит. Особливості організації ігор для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Практична частина. Проведення ігор (ігри-знайомства, сидячи, рухливі ігри) та ігрової програми з використанням реквізиту для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Розучування масово-ігрових танців: «Ковбой», «Чуча-чача», «Море хвилюється»; гри-забави хороводного типу «Голубка», народних забав «Перстень», «Гречаники», «Зозуля».
Теоретична частина. Особливості сценічного спілкування з аудиторію. Культура мовлення та зовнішній вигляд ігротехніка. Логіка сценічної мови.
Практична частина. Виконання вправ на формування правильних граматичних навичок, побудову різних типів речень, логічність, змістовність, чистоту мовлення. Створення і презентація ігротехніками образів казкових героїв.
Теоретична частина. Мова тіла – мелодія руху. Пантоміма. Пам'ять, увага, взаємодія на сцені.
Практична частина. Виконання вправ на групову ритмічну та динамічну узгодженість рухів. Ігри-пантоміми («Папуга у клітці», «Гладимо тварину», «Невербальні знаки» та інші). Ігри на розвиток пам'яті, уваги, сценічної взаємодії («Шерлок Холмс», «Факс», «Бабуся складає валізу», «Друкарська машинка» та інші).
Теоретична частина. Історія виникнення свята. Основні складові свята.
Тематичні свята. Традиції та звичаї українських народних свят: Покрова, Різдво, Меланка, Свято Колодія, Великдень, Івана Купала.
Практична частина. Вивчення календарно-обрядової поезії (колядок, щедрівок, веснянок, гаївок). Розігрування фрагментів українських народних свят. Участь у святкових програмах та їх аналіз.
Теоретична частина. Поняття та структура сюжету. Сценарний хід.
Практична частина. Ознайомлення та обговорення сценарію ігрової програми. Складання сценарного ходу. Проби, розподіл ролей. Читання сценарію за ролями. Відпрацювання міміки, інтонації, жестів, визначення особливостей характеру персонажів. Самостійна робота ігротехніка над роллю.
Теоретична частина. Види і планування репетицій.
Практична частина. Репетиції на сцені або ігровому майданчику (без музики, без костюмів); прогонні репетиції (з костюмами, декораціями, реквізитом, музичним супроводом). Генеральна репетиція.
Теоретична частина. Поняття, мета, завдання, функції портфоліо. Зміст та структура. Правила формування портфоліо.
Практична частина. Підготовка матеріалів до оформлення власного портфоліо.
Теоретична частина. Участь в ігрових, концертних програмах, театралізованих виставах. Конкурс «Стара казка на новий лад». Екскурсії до театру.
10. Підсумок (3 год.) Теоретична частина. Підбиття підсумків.
Вихованці мають знати і розуміти:
Вихованці мають уміти і застосовувати:
Вихованці мають набути досвід:
№ |
Тема |
Кількість годин |
||
теоретичних |
практичних |
усього |
||
1. |
Вступ |
3 |
- |
3 |
2. |
Теорія гри |
9 |
33 |
42 |
3. |
Основи ефективної взаємодїї з аудиторією |
3 |
9 |
12 |
4. |
Сценічний образ ігротехніка |
6 |
24 |
30 |
5. |
Формула підготовки та організації свята |
6 |
15 |
21 |
6. |
Робота над сценарієм ігрової програми |
3 |
24 |
27 |
7. |
Репетиційна робота |
3 |
27 |
30 |
8. |
Портфоліо як складова успіху |
3 |
15 |
18 |
9. |
Ігрові програми, театралізовані вистави, екскурсії |
- |
30 |
30 |
10. |
Підсумок |
- |
3 |
3 |
|
Разом |
36 |
180 |
216 |
Теоретична частина. Організаційні питання. План роботи гуртка. Правила поведінки. Правила безпеки.
Теоретична частина. Структура гри. «Виграш» і «програш» у грі. Управління увагою у грі. Особливості організації ігор для дітей середнього шкільного віку. Правила проведення масової гри з залом.
Практична частина. Розучування і проведення ігор для дітей середнього шкільного віку на розвиток уваги, масових ігор з залом, ігор-знайомств, сидячих, рухливих. Розучування та відпрацювання масово-ігрових танців «Ми одна сім’я», «Їжак і барабан», масово-ігрового танцю хороводного типу «А в довгої лози».
Теоретична частина. Ігротехнік у ролі ведучого ігрових та концертних програм. Комунікативна майстерність та функції ведучого.
Практична частина. Виконання вправ на формування комунікативних умінь та навичок. Виступ у ігрових та концертних програмах у ролі ведучих.
Теоретична частина. Мовний апарат та його тренування. Гігієна мовного апарату. Чіткість дикції.
Практична частина. Виконання вправ для губ, язика, нижньої щелепи («Трубочка», «Посмішка», «Почісування», «Рупор-Рибки», «Хвиля», «Пензлик», «Грибок», «Кулька лопнула», «Лопата», «Зміїне жало»); на інтонування голосу, правильну вимову голосних та приголосних звуків.
Теоретична частина. Етапи підготовки свята. Художнє та музичне оформлення свята. Реквізит, ігрові жетони.
Практична частина. Розподіл на групи та колективна робота з підготовки святкових програм: виготовлення декорацій, реквізиту, ігрових жетонів; пошук музичних фонограм на задану тему.
Теоретична частина. Образ. Поза і жест як основні елементи виразності сценічного образу ігротехніка. Індивідуальна робота ігротехніка над роллю.
Практична частина. Ознайомлення зі сценарієм ігрової програми. Визначення теми, ідеї. Складання сценарного ходу. Створення образу: портрет, мова, пози, жести, особливості характеру. Розділ тексту на епізоди. Проби, розподіл ролей. Читання сценарію за ролями. Самостійна робота ігротехніка над роллю.
Теоретична частина. Художнє оформлення ігрової програми. Реквізит. Бутафорія.
Практична частина. Робота над художнім оформленням ігрової програми. Виготовлення реквізиту. Репетиції: в костюмах, декораціях, з фонограмою, реквізитом.
Теоретична частина. Види портфоліо. Вимоги до його оформлення. Практична частина. Оформлення власного портфоліо вихованця.
Практична частина. Організація і виступ у театралізованих виставах, ігрових, концертних програмах. Екскурсії до театру.
10. Підсумок (3 год.) Практична частина. Підбиття підсумків.
Вихованці мають знати і розуміти:
Вихованці мають уміти і застосовувати:
Вихованці мають набути досвід:
№ |
Тема |
Кількість годин |
|
|
теоретичних |
практичних |
усього |
||
1. |
Вступ |
3 |
- |
3 |
2. |
Теорія гри |
6 |
33 |
39 |
3. |
Сценічний образ ігротехніка |
6 |
24 |
30 |
4. |
Формула підготовки та організації свята |
9 |
27 |
36 |
5. |
Робота над сценарієм ігрової програми |
3 |
24 |
27 |
6. |
Репетиційна робота |
3 |
27 |
30 |
7. |
Портфоліо як складова успіху |
3 |
15 |
18 |
8. |
Ігрові програми, театралізовані вистави, екскурсії |
- |
30 |
30 |
9. |
Підсумок |
- |
3 |
3 |
|
Разом |
33 |
183 |
216 |
Теоретична частина. Організаційні питання. Визначення завдань на навчальний рік. Правила безпеки.
Теоретична частина. Принципи організації гри. Нестандартні ситуації і способи їх подолання. Особливості ігрової діяльності з дітьми старшого шкільного віку. Масові ігри на поєднання ритмічного мовлення з рухами.
Практична частина. Розучування і проведення ігор з дітьми старшого шкільного віку. Групова робота з моделювання і вирішення нестандартних ситуацій при проведенні гри. Підготовка та проведення масових ігор на поєднання ритмічного мовлення з виконанням рухів зі зміною швидкості.
Теоретична частина. Сценічна увага. Види, об'єкти та управління увагою. Мовні і голосові прийоми привертання уваги. Чіткість дикції. Техніка мови.
Практична частина. Виконання вправ на розвиток уваги та спостережливості («Запам'ятай порядок», «Кожній руці - свою справу» , «Числові схованки», «Знайди відмінності», «Заборонена буква»). Відпрацювання техніки та інтонаційної виразності мовлення, мовних і голосових прийомів привертання уваги. Виконання вправ на правильну вимову голосних і приголосних звуків; вправ для губ, язика, нижньої щелепи («Овал», «Хоботок», «Лев», «Гойдалки», «Дятел», «Парус», «Хрест»). Вибір твору і робота над ним. Робота зі словником.
Теоретична частина. Особливості підготовки та проведення святкових програм.
Практична частина. Підготовка та проведення святкових програм: визначення теми, мети, форми, місця проведення; розподіл обов'язків; вивчення історії, традицій, добірка ігрових моментів, конкурсів, складання програми проведення; робота зі сценарієм; репетиції; відбір номерів художньої самодіяльності; виготовлення реквізиту, бутафорії; музичний супровід; художнє оформлення сценічного простору; технічне забезпечення свята.
Проведення та аналіз святкової програми.
5. Робота над сценарієм ігрової програми (27 год.) Теоретична частина. Мізансцена. Види мізансцен.
Практична частина. Ознайомлення зі сценарієм ігрової програми. Визначення теми, ідеї. Складання сценарного ходу. Створення сценічного образу: портрет, мова, пози, жести, рухи, особливості характеру персонажів ігрової програми. Розподіл тексту на епізоди, частини. Проби, розподіл ролей. Розігрування мізансцен ігрової програми. Читання сценарію за ролями. Самостійна робота ігротехніка над роллю.
Теоретична частина. Художнє оформлення програми. Декорації: види та особливості створення.
Практична частина. Виготовлення декорацій до ігрових, святкових програм. Добірка костюмів, реквізиту, музичного оформлення. Репетиція в умовах, наближених до сценічних: в костюмах, декораціях, з фонограмою, реквізитом. Генеральна репетиція.
Теоретична частина. Конкурс «Краще портфоліо» (умови проведення, критерії оцінювання). Правила презентації портфоліо.
Практична частина. Підготовка презентації портфоліо до участі у конкурсі «Краще портфоліо». Участь у конкурсі.
Участь в ігрових, концертних програмах, театралізованих виставах. Екскурсії до театру.
9. Підсумок (3 год.)
Практична частина. Підбиття підсумків.
Вихованці мають знати і розуміти:
Вихованці мають уміти і застосовувати:
Вихованці мають набути досвід:
№ |
Тема |
Кількість годин |
||
теоретичних |
практичних |
усього |
||
1. |
Вступ |
3 |
- |
3 |
2. |
Теорія гри |
6 |
33 |
39 |
3. |
Сценічний образ ігротехніка |
6 |
24 |
30 |
4. |
Формула підготовки та організації свята |
9 |
27 |
36 |
5. |
Робота над сценарієм ігрової програми |
3 |
24 |
27 |
6. |
Репетиційна робота |
3 |
27 |
30 |
7. |
Портфоліо як складова успіху |
3 |
15 |
18 |
8. |
Ігрові програми, театралізовані вистави, екскурсії |
- |
30 |
30 |
9. |
Підсумок |
- |
3 |
3 |
|
Разом |
33 |
183 |
216 |
Теоретична частина. Організаційні питання. План роботи на навчальний рік. Правила безпеки.
Теоретична частина. Поняття івенту. Особливості організації святкових івент-заходів. Професія та якості івент-менеджера.
Практична частина. Самостійна розробка святкового масового заходу (ігрової програми). Добірка завдань до ігрових блоків. Організація та проведення ігрових, конкурсних, концертних програм, театралізованих свят.
Теоретична частина. Дія – основа сценічного мистецтва. Етюд. Виразність безсловесної поведінки людини. Пластична імпровізація. Техніка мови.
Практична частина. Виконання індивідуальних, парних та колективних етюдів на дію з уявним предметом в умовах вимислу, на засвоєння принципів сценічного спілкування. Музично-пластичні імпровізації в заданому образі («Силач», «Дракон»). Комплексне тренування з техніки мови (дихання, сили голосу, дикції, інтонування).
Теоретична частина. Алгоритм проведення святкових масових заходів. Композиція ігрової програми. Принципи і правила написання сценарію: критерії підбору матеріалу, оформлення; метод компіляції.
Практична частина. Самостійне написання сценарію: святкового масового заходу, конкурсно-ігрової програми, тематичного концерту. Організація, проведення та аналіз святкового масового заходу.
5. Робота над сценарієм ігрової програми (27 год.) Теоретична частина. Темп. Ритм. Темпоритм фізичної дії.
Практична частина. Вправи на темпоритм, гармонійне поєднання фізичної та мовної дії. Ознайомлення зі сценарієм. Визначення теми, ідеї. Складання сценарного ходу. Проби, розподіл ролей. Читання сценарію за ролями. Робота над елементами сценічного образу ігротехніка. Самостійна робота ігротехніка над роллю.
Теоретична частина. Організація дії і специфіка взаємодії у масовій сцені святкової програми.
Практична частина. Робота над святковою програмою: виготовлення бутафорії, підбір костюмів; пошук музичного матеріалу; робота над відеорядом. Відпрацювання дії та взаємодії у масових сценах. Підготовка та оформлення сцени або ігрового майданчику. Репетиція в умовах, наближених до сценічних. Генеральна репетиція.
Теоретична частина. Портфоліо в професійній діяльності івентменеджера.
Практична частина. Підбиття підсумків по роботі з портфоліо. Самоаналіз вмінь та навичок вихованця. Складання розділу портфоліо: «Я знаю. Я вмію. Мій набутий досвід».
Практична частина. Організація і виступ в ігрових, концертних програмах, театралізованих виставах. Екскурсії до театру.
9. Підсумок (3 год.) Теоретична частина. Підбиття підсумків.
Вихованці мають знати і розуміти:
Вихованці мають уміти і застосовувати:
Вихованці мають набути досвід:
№ |
Основне обладнання |
Кількість, шт. |
|
Обладнання та меблі |
|
1. |
Навчальний кабінет для занять |
1 |
2. |
Зала зі сценою для репетицій, з дзеркалами для занять |
1 |
3. |
Приміщення для зберігання костюмів та реквізиту (костюмерна) |
1 |
4. |
Приміщення для зберігання апаратури (звукоакустичної) |
1 |
5. |
Стіл для педагога |
1 |
6. |
Стілець для педагога |
1 |
7. |
Столи для вихованців |
8 |
8. |
Стільці для вихованців |
16 |
9. |
Дошка магнітна |
1 |
10. |
Мультимедійний проектор з кріпленням та екраном |
1 |
|
Допоміжні матеріали |
|
1. |
Мікрофон іграшковий |
4 |
2. |
Додатковий реквізит |
За необхідністю |
|
Одяг |
|
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
Костюми |
За необхідністю |
|
Апаратура |
|
1. |
Ноутбук |
1 |
2. |
Пульт мікшерний |
1 |
3. |
Підсилювач звуку |
1 |
4. |
Звукоакустична апаратура |
2 |
5. |
Комутація (шнури, кабелі, електрошнурові подовжувачі та ін.) |
За необхідністю |
6. |
Наголовні мікрофонні радіосистеми |
4 |
7. |
Ручні мікрофонні радіосистеми |
4 |
8. |
Стійка для мікрофона |
4 |
9. |
Фотоапарат |
1 |
|
Навчально-методичні засоби |
|
1. |
Навчально-методична література за напрямками діяльності творчого об’єднання |
|
2. |
Тематичні добірки за програмою навчання |
За початковим, основним та вищим рівнем навчання |
Н.В. Савченко , Л.В., Кулинич. – Х.: «Видавнича група «Основа», 2008. – 272с.