Тільки людина може вирішувати творчі завдання. Для цього потрібні спостережливість, уміння співставляти й аналізувати, комбінувати, знаходити зв'язки й залежності, закономірності… А за дослідженнями П. Торренса, діти до 5 років дають до 90% оригінальних відповідей, до 7 років уже до 20%, дорослі – 2 %.
Для ознайомлення с мистецькими творами, вивчення творчості художників я показую фрагменти художніх, документальних та освітніх фільмів. Для наочного прикладу різноманіття колірної гами організовую короткочасні перегляди мультиплікаційних фільмів. Також в своїй практиці викорис-товую створення мультимедійних презентацій
Вважаю, що теоретичний тип уроку, наприклад, «Бесіда про жанри, види, матеріали образотворчого мистецтва», буде закріплений інтерактивним методичним прийомом - грою. В ігрі зявляється азарт. Психологи визначають, що людина засвоює знання таким чином:10% - почутого, 20% - побаченого, 50% - почутого та побаченого, 70% - обговореного, 80% - зробленого, 90% - зробленого та обговореного.
А побачити, узагальнити знання з кольорознавства, виражальних засобів живопису, графіки, навички роботи в різних техніках діти можуть за до-помогою мультимедійної дошки. Медіаосвіта – це веління часу. Новітній підхід до організації форми інтерактивного навчання, а саме гра-віктори-на, робить навчально-освітній процес різноманітним та результативним.