Розвиток творчої активності школярів засобами мистецтва

Про матеріал
Створення умов для повноцінного творчого, духовного розвитку, життєвих компетентностей учнів, задоволення освітніх потреб особистості шляхом залучення її до свідомої пошукової діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконала: вчитель образотворчогомистецтва Люботинської ЗОШ I –III ступенів №4спеціаліст першої категорії Вакар Т. Л. Розвиток творчої активностішколярів засобами мистецтва

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета створення умов для повноцінного твор-чого, духовного розвитку, життєвих ком-петентностей учнів, задоволення освіт-ніх потреб особистості шляхом залучен-ня її до свідомої пошукової діяльності.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Тільки людина може вирішувати творчі завдання. Для цього потрібні спостережливість, уміння співставляти й аналізувати, комбінувати, знаходити зв'язки й залежності, закономірності… А за дослідженнями П. Торренса, діти до    5 років дають до 90% оригінальних відповідей, до 7 років уже до 20%, дорослі – 2 %.

Номер слайду 6

Для ознайомлення с мистецькими творами, вивчення творчості художників я показую фрагменти художніх, документальних та освітніх фільмів. Для наочного прикладу різноманіття колірної гами організовую короткочасні перегляди мультиплікаційних фільмів. Також в своїй практиці викорис-товую створення мультимедійних презентацій

Номер слайду 7

Вважаю, що теоретичний тип уроку, наприклад, «Бесіда про жанри, види, матеріали образотворчого мистецтва», буде закріплений інтерактивним методичним прийомом - грою. В ігрі зявляється азарт. Психологи визначають, що людина засвоює знання таким чином:10% - почутого, 20% - побаченого, 50% - почутого та побаченого, 70% - обговореного, 80% - зробленого, 90% - зробленого та обговореного.

Номер слайду 8

А побачити, узагальнити знання з кольорознавства, виражальних засобів живопису, графіки, навички роботи в різних техніках діти можуть за до-помогою мультимедійної дошки. Медіаосвіта – це веління часу. Новітній підхід до організації форми інтерактивного навчання, а саме гра-віктори-на, робить навчально-освітній процес різноманітним та результативним.

Номер слайду 9

Гра-вікторина проходить динамично, в атмосфері захопленості. На-магаюсь запалити своїм захватом, здивувати, зацікавити, надихнути. Результат такого уроку: учнівська активність, навички роботи у команді, взаємоповага, самоповага, ціннісне ставлення до знань.

Номер слайду 10

Образотворче мистецтво (за висловом В. О. Сухомлинського) – могутній засіб, який прикрашає духовне життя.

Номер слайду 11

У нашому житті забагато стало раціоналізму. Сучасна дитина – більш рухлива, і життя потребує від неї гнучкості мислення, швидкого орієн-тування, адаптації до нових умов. Дитина повинна бути стресостійкою, а для цього потрібна духовність

Номер слайду 12

Список використаної літератури: Естетика: навч. посіб. / М. П. Колесніков, О. В. Колеснікова, В. О. Лозовой та ін. – К., 2004.2. Естетика: підручник / [за заг. ред. Л. Т. Левчук]. – К., 2006.

pptx
Додано
12 березня 2020
Переглядів
1136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку