Створення умов для повноцінного творчого, духовного розвитку, життєвих компетентностей учнів, задоволення освітніх потреб особистості шляхом залучення її до свідомої пошукової діяльності.
Виконала: вчитель образотворчогомистецтва Люботинської ЗОШ I –III ступенів №4спеціаліст першої категорії Вакар Т. Л. Розвиток творчої активностішколярів засобами мистецтва
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Мета створення умов для повноцінного твор-чого, духовного розвитку, життєвих ком-петентностей учнів, задоволення освіт-ніх потреб особистості шляхом залучен-ня її до свідомої пошукової діяльності.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Тільки людина може вирішувати творчі завдання. Для цього потрібні спостережливість, уміння співставляти й аналізувати, комбінувати, знаходити зв'язки й залежності, закономірності… А за дослідженнями П. Торренса, діти до 5 років дають до 90% оригінальних відповідей, до 7 років уже до 20%, дорослі – 2 %.
Номер слайду 6
Для ознайомлення с мистецькими творами, вивчення творчості художників я показую фрагменти художніх, документальних та освітніх фільмів. Для наочного прикладу різноманіття колірної гами організовую короткочасні перегляди мультиплікаційних фільмів. Також в своїй практиці викорис-товую створення мультимедійних презентацій
Номер слайду 7
Вважаю, що теоретичний тип уроку, наприклад, «Бесіда про жанри, види, матеріали образотворчого мистецтва», буде закріплений інтерактивним методичним прийомом - грою. В ігрі зявляється азарт. Психологи визначають, що людина засвоює знання таким чином:10% - почутого, 20% - побаченого, 50% - почутого та побаченого, 70% - обговореного, 80% - зробленого, 90% - зробленого та обговореного.
Номер слайду 8
А побачити, узагальнити знання з кольорознавства, виражальних засобів живопису, графіки, навички роботи в різних техніках діти можуть за до-помогою мультимедійної дошки. Медіаосвіта – це веління часу. Новітній підхід до організації форми інтерактивного навчання, а саме гра-віктори-на, робить навчально-освітній процес різноманітним та результативним.
Номер слайду 9
Гра-вікторина проходить динамично, в атмосфері захопленості. На-магаюсь запалити своїм захватом, здивувати, зацікавити, надихнути. Результат такого уроку: учнівська активність, навички роботи у команді, взаємоповага, самоповага, ціннісне ставлення до знань.
Номер слайду 10
Образотворче мистецтво (за висловом В. О. Сухомлинського) – могутній засіб, який прикрашає духовне життя.
Номер слайду 11
У нашому житті забагато стало раціоналізму. Сучасна дитина – більш рухлива, і життя потребує від неї гнучкості мислення, швидкого орієн-тування, адаптації до нових умов. Дитина повинна бути стресостійкою, а для цього потрібна духовність
Номер слайду 12
Список використаної літератури: Естетика: навч. посіб. / М. П. Колесніков, О. В. Колеснікова, В. О. Лозовой та ін. – К., 2004.2. Естетика: підручник / [за заг. ред. Л. Т. Левчук]. – К., 2006.