Розвиток творчої особистості в сучасному освітньому просторі

Про матеріал
У матеріалі розповідається про важливість розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку.
Перегляд файлу

               Майстерність  вчителя полягає в

умінні вчити дітей мислити,

 кожний педагог повинен виховувати

 розум учнів,  без цього школа

перестане бути школою.

Треба прагнути зробити навчання

 не простішим, а зрозумілішим.


В.О. Сухомлинський

 

Тема:  розвиток творчої особистості  в сучасному освітньому просторі

-З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше усвідомлює відношення між ним і навколишніми, починає розбиратися в громадських мотивах поведінки,  моральних оцінках, значущості конфліктних ситуацій, тобто в цьому віці формування особистості набуває свідому фазу.

- В чому особливості творчих здібностей молодших школярів?

Для цього віку характерні:

1. Висока пізнавальна активність.

2. Допитливість, прагнення створити нове.

3. Самостійність у розв’язанні завдань, у пошуку оригінальних рішень.

4. Швидкість засвоєння нової інформації, висока швидкість перебігу розумових процесів.

5. Схильність до широкодіапазонного використання своїх знань, швидке опанування уміннями, навичками, прийомами.

6. Фантазування, схильність до творчої інтерпретації.

Ми знаємо, як відбувається засвоєння інформації під час уроку.

5% лекція      10% читання   20%  аудіо-візуальні методи

30% демонстрування  50% групова робота  70% дидактичні ігри

 

Тому найголовніше завдання вчителя – створити  творчу атмосферу, більше того,  педагог повинен розуміти психологічну сутність процесу. Насамперед – це не насильне навчання, а заохочення до пізнання,  повага інтелектуальної сили дитини.

Мета розвитку творчої особистості, це насамперед

-створення оптимальних умов для розвитку  творчих здібностей учнів на уроках;

-розвиток творчої  компетентності учня;

-створення атмосфери  співробітництва( партнерства) , взаємодії  вчителя та учня.

-Як досягнути цієї мети?

-  Давайте разом попрацюємо, щоб визначити якою може бути творча особистість учня і вчителя.

1 група. Визначає шляхи творчої самореалізації учня.

2 група. Які риси має творча особистість учня.

3 група. Учитель,  як творча особистість.

4 група. Необхідні складові творчого уроку.

Заохочуйте бажання дітей до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини.

Ш.О. Амонашвілі

 

Дякую за увагу!

docx
Додано
26 серпня 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку