Календарно-тематичне планування
занять з корекції розвитку
для дітей із порушеннями опоно – рухового апарату
5 клас
(згідно програми з корекційно - розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова)
для учнів 5 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно – рухового апарату.
Автори: Чеботарьова О.В., Іоганова Н.А., Топчій Н.Г.)
(1 години на тиждень)
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
|
Вправи на розвиток здібностей до запам’ятовування навчальної інструкції; розвиток уміння переключати увагу з одного виду діяльності на інший; на розвиток вміння працювати в заданому темпі. |
|
|
Тренінги з організації робочого місця. Створення пам’яток-алгоритмів для покращення навчальної діяльності («Як готувати домашнє завдання?», «Як розв’язувати задачу?», «Як вивчити вірш?» і т. д.) |
|
|
Вправи на вдосконалення техніки читання. |
|
|
Самостійна робота із навчальною книгою. Перегляд та обговорення навчальних телепередач. Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей. |
|
|
Самостійна робота із навчальною книгою. Перегляд та обговорення навчальних телепередач. Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей. |
|
|
Вправи на збагачення словникового запасу учнів. |
|
|
Вправи на збагачення словникового запасу учнів. |
|
|
Читання та обговорення художніх творів. Робота з деформованим текстом. |
|
|
Складання тексту за серією малюнків. |
|
|
Складання тексту за малюнком, планом та опорними словами. |
|
|
Складання тексту-опису за малюнком та опорними словами. |
|
|
Складання діалогів ( за малюнком, на задану тему). |
|
|
Переказ змісту прочитаного або прослуханого тексту. |
|
|
Вправи на розвиток різних видів пам’яті. |
|
|
Вправи на розвиток різних видів пам’яті. |
|
|
Вправи на розвиток різних видів пам’яті. |
|
|
Корекція і вдосконалення прийомів мислення |
|
|
Вправи на встановлення логічної послідовності подій. |
|
|
Формування умінь міркувати і доводити свою думку. |
|
|
Вправи на розвиток уваги. |
|
|
Вправи на розвиток уваги. |
|
|
Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.). |
|
|
Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.). |
|
|
Вправи на розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого. |
|
|
Вправи на розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого. |
|
|
Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження. |
|
|
Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження. |
|
|
Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження. |
|
|
Вправи на м’язову релаксацію. |
|
|
Вправи на розвиток техніки порівняння |
|
|
Вправи на розвиток техніки порівняння |
|
|
Вправи на розвиток техніки порівняння |
|
|
Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю. |
|
|
Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю. |
|
|
Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю. |
|